Nejnovější komentáře
- Lucie Cekotová: Zbudování domácího oltáře
- Michaela: Zbudování domácího oltáře
- Vojtěch: Zbudování domácího oltáře
- Lucie Cekotová: Co když dojde k dalšímu omezení tradiční mše svaté?
- Dr. Radomír Malý: Co když dojde k dalšímu omezení tradiční mše svaté?
- George Smiley: Co když dojde k dalšímu omezení tradiční mše svaté?
- .: Domácí úkol o sebevraždě
- Hudebník: Co když dojde k dalšímu omezení tradiční mše svaté?
- Míla: Březen 2023
- Anežka: Co když dojde k dalšímu omezení tradiční mše svaté?
Odjinud
- Komentář Eleison DCCCXVIII – Povzbudivé úvahy (2023)REX! 18. 3. 2023
- Jste duchovně připraveni na jadernou válku? (2022)REX! 15. 3. 2023
- Editorial TD 1/2023Te Deum Hodie 15. 3. 2023
- Vyšlo Te Deum 1/2023Te Deum Hodie 15. 3. 2023
- Kázání o Božím souduIntegrální katolíci 20. 2. 2023
- Mše svaté v Praze na začátku doby postníIntegrální katolíci 17. 2. 2023
- Tradiční katolický kalendář 2023Krása liturgie 28. 11. 2022
- Poučení o generální zpovědi vyšlo knižněKrása liturgie 29. 1. 2022
- Rocková vánoční mšeKronika Novus ordo 10. 10. 2015
- Klaunská mšeKronika Novus ordo 24. 8. 2015
Archivy
- Březen 2023
- Únor 2023
- Leden 2023
- Prosinec 2022
- Listopad 2022
- Říjen 2022
- Září 2022
- Srpen 2022
- Červenec 2022
- Červen 2022
- Květen 2022
- Duben 2022
- Březen 2022
- Únor 2022
- Leden 2022
- Prosinec 2021
- Listopad 2021
- Říjen 2021
- Září 2021
- Srpen 2021
- Červenec 2021
- Červen 2021
- Květen 2021
- Duben 2021
- Březen 2021
- Únor 2021
- Leden 2021
- Prosinec 2020
- Listopad 2020
- Říjen 2020
- Září 2020
- Srpen 2020
- Červenec 2020
- Červen 2020
- Květen 2020
- Duben 2020
- Březen 2020
- Únor 2020
- Leden 2020
- Prosinec 2019
- Listopad 2019
- Říjen 2019
- Září 2019
- Srpen 2019
- Červenec 2019
- Červen 2019
- Květen 2019
- Duben 2019
- Březen 2019
- Únor 2019
- Leden 2019
- Prosinec 2018
- Listopad 2018
- Říjen 2018
- Září 2018
- Srpen 2018
- Červenec 2018
- Červen 2018
- Květen 2018
- Duben 2018
- Březen 2018
- Únor 2018
- Leden 2018
- Prosinec 2017
- Listopad 2017
- Říjen 2017
- Září 2017
- Srpen 2017
- Červenec 2017
- Červen 2017
- Květen 2017
- Duben 2017
- Březen 2017
- Únor 2017
- Leden 2017
- Prosinec 2016
- Listopad 2016
- Říjen 2016
- Září 2016
- Srpen 2016
- Červenec 2016
- Červen 2016
- Květen 2016
- Duben 2016
- Březen 2016
- Únor 2016
- Leden 2016
- Prosinec 2015
- Listopad 2015
- Říjen 2015
- Září 2015
- Srpen 2015
- Červenec 2015
- Červen 2015
- Květen 2015
- Duben 2015
- Březen 2015
- Únor 2015
- Leden 2015
- Prosinec 2014
- Listopad 2014
- Říjen 2014
- Září 2014
- Srpen 2014
- Červenec 2014
- Červen 2014
- Květen 2014
- Duben 2014
- Březen 2014
- Únor 2014
- Leden 2014
- Prosinec 2013
- Listopad 2013
- Říjen 2013
- Září 2013
- Srpen 2013
- Červenec 2013
- Červen 2013
- Květen 2013
- Duben 2013
- Březen 2013
- Únor 2013
- Leden 2013
- Prosinec 2012
- Listopad 2012
- Říjen 2012
- Září 2012
- Srpen 2012
- Červenec 2012
- Červen 2012
- Květen 2012
- Duben 2012
- Březen 2012
- Únor 2012
- Leden 2012
- Prosinec 2011
- Listopad 2011
- Říjen 2011
- Září 2011
- Srpen 2011
- Červenec 2011
- Červen 2011
- Květen 2011
- Duben 2011
- Březen 2011
- Únor 2011
- Leden 2011
- Prosinec 2010
- Listopad 2010
- Říjen 2010
- Září 2010
- Srpen 2010
- Červenec 2010
- Červen 2010
- Květen 2010
- Duben 2010
- Březen 2010
- Únor 2010
- Leden 2010
- Prosinec 2009
- Listopad 2009
Rubriky
Štítky
Akce Akčník Amoris laetitia antikoncepce Bůh Církevní kalendář druhý vatikánský koncil euthanasie František I. hřích Islám Jan Pavel II. Ježíš Kristus Kalendárium Kalendář Katolický volič KDU-ČSL Klendárium křesťanské akce křesťanské zpravodajství křesťanské zprávy křesťanství LGBT ideologie LifeSiteNews.com láska manželství modernismus Panna Maria papež František potraty pro-life pro-life zpravodajství pronásledování křesťanů právo na život Raymond Leo Burke rodina tradiční kalendář tradiční katolicismus tradiční liturgie Tridentská mše umělý potrat vyšebrodský klášter víra Zpravodajství Zprávy
Hele, Igi, takže to znamená, že třeba užití pseudonymu „Pater Taxa“ pro označení nejmenovaného kněze je důvodem pro smazání? Jen se ptám, abych věděl. Ďk.
Ve většině případů rozhodně ano…
Škoda, měl jsem to za velmi roztomilé. Zhruba na úrovni bonmotu „Tomáš Halík Masaryk“ (ten by byl, počítám, také zakázán, že?
Koniec koncov, načo komentáre vôbec? Katolícke pravdy nemenia hodnotu počtom komentárov.
Sú veci o ktorých sa nediskutuje. Čítam aj lumendelumine a vôbec mi tam nechýba možnosť komentovania…
Protože čtanáři mají často lecjaké cenné postřehy k článku. A seznamy akcí či rozhlédnutí s jejich výpomocí přes komentáře v diskusích dokonce pevně počítají…
Takovou dobu jsme bojovali za svobodu projevu. Třeba vědět, že ubohý komentář jest obrazem ubohého pisatele a moudrý to pozná. Jakákoli cenzura je mi proti mysli, zažil jsem si jí už dost. Jakmile se někdo postaví do role posuzovatele povolenosti, je to forma totality. A tak třeba pamatuji, že když se dávala Polská krev, kde se hraje „oko“, k tomu tam hráči zpívají „Jednadvacet, jednadvacet…“ Tak to po ´68 cenzor nedovolil a museli zpívat „Pětadvacet, pětadvacet…“ (sic!). Když se dával Nestroyův Talisman, který je o zrzkovi a když mu tam jedna vdovička říká, že na tu rudou palici se nemůže ani podívat, cenzor to stopnul a rozhodl, že se bude říkat červenou. V rozhlase byl celý aparát, který filtroval povolené a nepovolené výroky. Kněží v kostelech museli mluvit v jinotajích, aby jim nevzali souhlas a my jsme si potom po mši před kostelem dělali exegezi. Je mi smutno, že se nám tato doba vrací a někdo si osobuje právo posuzovat, co se smí a co ne. Dovedu pochopit, že se „vypípají“ vulgarismy, ale jinak svobodným vyjadřováním se tříbí smysl pro pravdu. Promiňte, že to říkám tak otevřeně, ale tak to cítím.
Naprosto souhlasím! Jakkoli nevhodný (i třeba vulgární) komentář svědčí jednoznačně o osobnosti pisatele tohoto komentáře a moudrý čtenář si udělá obrázek sám. Osobní útoky taktéž – zralý „nezamindrákovaný“ člověk je nemá zapotřebí, i kdyby měly jen oplácet útoky vedené proti němu. Ale omezování a cenzura povede jen k odlivu čtenářů.
Myslím, že hovořit o cenzuře a omezení svobody slova je poněkud nadnesené. Na internetových stránkách jste hostem a jakožto host musíte dodržovat pravidla, která majitel ustanovil, podobně jako v tramvaji musíte dodržovat pravidla, která ustanovil dopravní podnik. Když máte s sebou psa, musíte mu dát náhubek etc.
Pokud se Vám ustanovená pravidla nelíbí, stále nejste na svých právech nijak omezen, nikdo nikomu nebrání jít pěšky / diskutovat jinde. Právě proto to není cenzura.
A pokud se někdo cítí omezován úplně všude, stále si může založit vlastní platformu.
Omezení diskusí plně podporuji, prokousávat se pod každým článkem nekonečným a nikam nevedoucím trollováním o Medžugorje mne vrcholně iritovalo.
Šéfredaktorovi přeji hodně trpělivosti, nestrannosti a důslednosti.
Toto zpřísnění plně podporuji. Diskuse by rozhodně měla být, může být i vtipná, ale slušná. Již -x-krát jsem si tady stěžoval na vulgární nadávky a urážky plné primitivismu, které se v těchto diskusích objevují. Tady vůbec nejde o cenzuru, opakuji, jde o slušnost a také o prestiž tohoto internetového média. A pokud někdo bude požadovat vysvětlit rozdíl mezi slušností a vulgaritou, tak pardon, ale tím vystavuje vizitku sám sobě, tím se sám posuzuje – a také odsuzuje. Opačné názory, i ty modernistické, by v diskusích měly také zaznít – a být vyvráceny, odhaleny jako hereze, ale opět ve slušnosti a skrze věcnou diskusi, ne urážkami a napadáním. Vím, že modernisté toto dělají, jenže my, tradicionalisté, bychom měli ukázat vyšší, kultivovanější úroveň.
Věcná diskuze s modernisty ve většině případů není vůbec možná, protože jejich mysl si nepřipouští možnost omylu na své straně. Není tedy divu, že si mnozí zde ulevují peprnějšími výrazy.Ostatně i papež František dnes ve své zveřejněné homílii vyzývá, abychom se nedělali světějšími, než ve skutečnosti jsme, tedy bych cenzuru vynechala, ale pan Ignác má jistě právo lidi zde napomenout a případně komentář nepustit.
Už podruhé tu zaznívá, jak jsou modernisté hrozní. A co zastánci tradice, jsou skutečně vždy korektní, slušní, věcní, neútoční, féroví v argumentaci? Já tím nepíši, že ne, ale přijde mi to jako dopředu dané – KHS fuj hnůj, Tradice s kroužkem nad hlavou. Obávám se, že realita je krapet odlišná a taková jednostrannost není projevem následování Krista, ale sebezahleděnosti. Jistě jsou ale mezi zastánci Traditia lidé veskrze bezúhonní, lidově svatého života, Bohu díky za ně!
Tady jde o subjektivní hodnocení Ignáce. A modernisté vidí vulgaritu už v Desateru. Prý takový Bůh, který dal Desatero, neexistuje. Pokud tu bude kdokoli farizejsky urážet Boha a katolickou víru, prohlašuji, že pro peprné výrazy nebudu chodit daleko. Mne to naučil Ježíš Kristus v Evangeliu.
Spejšl pro pana Klecandu:
http://www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com/komentare/PRISAHA_PROTIMODERNISTICKA.htm
http://liturgickeotazky.blogspot.cz/2011/08/protimodernisticka-prisaha.html
Jaroslav Klecanda napsal:
4. 3. 2015 (9:00)
Už podruhé tu zaznívá, jak jsou modernisté hrozní.
> „Hrozný“ může být klidně i katolík. Ale modernismus byl dávno postaven mimo církev. A proto je znakem odpadlictví od Kristovy církve, víte, pane Klecando?
Jiste jste si nestezoval x-krat. Pocet vasich stiznosti se jiste nachazi v oboru cisel prirozenych, tedy jste s stezoval „n-krat“. Reknete-li, ze jste si stezoval x-krat, hned premyslim, zda jste si stezoval „druha odmocnina ze 3-krat“ nebo „pi na osmou“ krat.
Prosim, diskuse musi byt dle novych pavidel vecna a korektni a fakta spravna,tedy pouzivejme presna slova.
Myslím, že časopis stejně brzy zanikne na minimum čtenářů.
Nehledě k faktu, že Ignác schvaluje nové komentáře tak zhruba jednou denně, čímž je diskuse v circareálném čase vyloučena.
tímto klesá tento web na úroveň signálů, ani ten chánet necenzuruje jako pan Ignác
Komentáře ano, věcná diskuse také ano, urážky a vulgarity ne.
Nevzpomínám si na nějaký problém s mým komentářem.
Protože vesměs píšete to, co se Ignácovi líbí, s čím souhlasí, případně co pochopí. Jiní máme jiné zkušenosti.