Nové právní předpisy o hracích automatech 2023

  1. Automaty Giant S Gold Online Jak Vyhrát: Mějte na paměti, že Americas Bookie je web na černé listině a je třeba se mu vyhnout
  2. Automaty Eagle Bucks Online Jak Vyhrát - Hráči raději hrají s webovými stránkami, které nabízejí zdravou a pravidelnou dávku bonusů a nabídek
  3. Online Casino Platba Boleto: Volatilita na tomto slotu je střední

Stáhnout kasino sloty zdarma 2023

Automaty Hazardowe
A profesionální hokej je kariéra s kolegy a šéfy, kteří se musí vyrovnat, stejně jako na jakémkoli jiném pracovišti
čísla Loto
Jeho velikost závisí na politice konkrétního zařízení pro hazardní hry a na druhu nabízeného bonusu
Herní podlaha kasina nabízí výběr video automatů, rulety a pokerových variací

Živé kasino automaty zdarma bez registrace

Automaty Buffalo King Online Zdarma
Hraní bez zpoždění, plynulost platby, mnoho možných praktických a rychlých akcí, to je mnoho výhod aplikace
Luxury Casino 50 Free Spins
To se začalo měnit koncem roku 2023
Zet Casino Bonus Za Registraci

Mezinárodní kampaň za úplnou svobodu tradiční liturgie

Být v roce 2024 katolíkem není jednoduché. Masivní dechristianizace Západu pokračuje v takové míře, že se zdá, že katolictví mizí z veřejného prostoru. Jinde nepřestává růst počet křesťanů pronásledovaných za svou víru. Církev se navíc zdá být postižena vnitřní krizí, která se projevuje ústupem od praktikování víry, úbytkem kněžských a řeholních povolání, snižováním počtu udělených svátostí a dokonce sváry mezi kněžími, biskupy či kardinály, které by byly v minulosti nemyslitelné. K prvkům, které mohou přispět k vnitřní obrodě Církve a k obnově její misijní horlivosti patří především důstojné a svaté slavení její liturgie, jemuž může mocně napomáhat příklad a přítomnost tradiční římské liturgie.

Přes všechny pokusy docílit toho, aby zmizela, zejména za současného pontifikátu, tato mše svatá nadále žije, šíří se a posvěcuje křesťanský lid, který k ní má přístup. Nese evidentní plody zbožnosti a nárůstu povolání a konverzí. Přitahuje mladé lidi, je zdrojem mnoha vzkvétajících děl, zejména ve školství, a doprovází ji solidní katecheze. Nikdo nemůže popřít, že je nástrojem zachování a předávání víry a náboženské praxe v prostředí, kde víra slábne a věřící odcházejí. Tato mše svatá se díky svému úctyhodnému stáří může také chlubit tím, že posvěcovala duše po staletí. Mezi jinými živými silami, které se v Církvi dosud projevují, ta, jež představuje tento bohoslužebný život, přitahuje pozornost svou strukturou, kterou jí dává nepřerušený lex orandi.

Samozřejmě, dostala či spíše jí byl tolerován určitý životní prostor, až příliš často se jí však jednou rukou odebíralo to, co druhá dávala. Nikdy se však nepodařilo docílit toho, aby zmizela.

Od velké deprese těsně po koncilu se mnohokrát vyzkoušelo všechno možné, aby se oživilo praktikování víry, znovu začala růst kněžská a řeholní povolání a zachovala se víra křesťanského lidu. Všechno, kromě umožnění prožitku tradice, kromě šance pro takzvanou tridentskou liturgii. Zdravý rozum však dnes naléhavě vyžaduje, aby byla dána možnost žít a prosperovat všem živým silám v Církvi a zejména této, která se těší právům trvajícím více než tisíc let.

Aby nedošlo k omylu: tato výzva není prosbou o další toleranci jako v letech 1984 a 1988, dokonce ani o obnovení statutu, který tradiční liturgii v roce 2007 poskytlo motu proprio Summorum pontificum, jež její práva sice v principu uznalo, ale ve skutečnosti je omezilo na režim neochotně udělovaných povolení.

Jako prostým laikům nám nenáleží soudit druhý vatikánský koncil, jeho kontinuitu či diskontinuitu s předchozí naukou, oprávněnost či neoprávněnost reforem, které z něj vyplynuly atd. Naproti tomu je třeba bránit a předávat dál prostředky, jichž prozřetelnost použila, aby si rostoucí počet katolíků zachoval, posílil či nalezl víru. Tradiční liturgie svou transcendentností, krásou, nadčasovostí a věroučnou jistotou má v tomto procesu zásadní místo.

Proto jednoduše žádáme, z titulu skutečné svobody Božích dětí v Církvi, aby byla uznána plná a naprostá svoboda tradiční liturgie se svobodným užíváním všech jejích liturgických knih, aby z ní všichni katolíci latinského obřadu mohli bez překážek čerpat prospěch a všichni kněží ji sloužit.

Jean-Pierre Maugendre, generální ředitel Renaissance catholique, 22. dubna 2024

Tato výzva není peticí, která se má podepisovat, nýbrž poselstvím, jež se má šířit, případně přejímat ve všech podobách, které by se mohly zdát vhodné, a předkládat a vysvětlovat kardinálům, biskupům a prelátům univerzální Církve. Jestliže má Renaissance catholique v této kampani nějakou iniciativu, je to jen proto, že chce tlumočit velké přání v tomto smyslu, které se projevuje v celém katolickém světě. Tato kampaň není kampaní Renaissance catholique, nýbrž všech, kdo se jí budou účastnit, šířit ji a posilovat, každý svým způsobem.

https://renaissancecatholique.fr/blog/campagne-liberte-liturgie-traditionnelle/

20 Responses to Mezinárodní kampaň za úplnou svobodu tradiční liturgie

  1. + Josef Poutník napsal:

    Pane Ignáci, někdo zaútočil na portál „Duše a hvězdy“. Váš poslední příspěvek – odkaz na petici proti plánům ministra školství – je napaden. Při kliknutí na nadpis se objeví pozvánka do kasina. Při kliknutí na možnost pokračování příspěvku se nestane nic.

    Někomu velmi vadí svobodné vyjadřování názorů, které nám zaručuje ústava této země.

    • Ignác Pospíšil napsal:

      Děkuji za info, funguje to tak jen v některých prohlížečích. Bohužel člověk, který se mi o to technicky stará, pořád nemůže přijít na to, jak to nějak trvaleji vyřešit.

      • + Josef Poutník napsal:

        Já děkuji za poděkování.

        Čtenáři, kteří by se chtěli seznámit s textem petice, ji mohou najít například na stránkách portálu http://www.fatym.com.

        Stačí vygooglit „Jana Jochová: Podepište petici. Ne ideologizaci škol!“

  2. + Josef Poutník napsal:

    Shodou okolností se nyní na stránkách portálu „Duše a hvězdy“ ocitají vedle sebe dva příspěvky, které cosi spojuje.

    Výzva k podpisu petice proti zavádění agendy LGBT do školních osnov – a poselství požadující naprostou svobodu pro tradiční liturgii.

    Ve chvíli, kdy píši tento svůj příspěvek, je doporučení pana Ignáce Pospíšila podepsat petici proti ideologizaci RVP v českém školství napadeno hackery…

    ….

    Oba tyto příspěvky mají společné to, že jsou určené Církvi bojující. Katolíkům, kterým není lhostejný ani osud Církve, ani osud lidské společnosti jako takové.

    Jsme pod obrovským tlakem – a je to nápor ze dvou stran: ze strany světa a ze strany některých členů naší vlastní Církve.

    Přitom Boží zákony nejsou určeny v žádném případě jen věřícím. Jde o samu lidskost, normalitu, přirozené fungování přirozených vztahů mezi lidmi. V druhém případě jde o důstojnou Bohopoctu, vzdávanou důstojnou liturgií. A právě toto jsou dvě oblasti, které se Satan rozhodl v naší době ostře napadnout.

    Je tragické, že se v naší Církvi setkáváme s lidmi, kteří bez obalu slouží Ďáblu. – Na sebe zaměření, egocentričtí lidé, kteří dávno nežijí jako katolíci. – Ani morálně, ani co se jimi „věřených“ věcí týče.

    Tihle lidé vše poměřují jen sami sebou – ve skutečnosti se s Bohem a Jeho zákony ve své duši dávno rozloučili. Pro lidi tohoto typu se jejich fungování v Církvi stalo něčím na způsob politického boje – oni touží po tom, aby se zmocnili celého prostoru v Církvi. A samozřejmě: ani náhodou nebojují čestně.

    Je obrovskou tragédií, že se pokrytci tohoto typu dokázali v dnešní katolické Církvi zmocnit papežského stolce, Dikasteria pro nauku víry – všech důležitých postů ve Vatikánu.

    Státní sekretář Pietro Parolin před několika dny řekl, že změny v Církvi, které přinesl pontifikát Jorge Bergoglia (a je pozoruhodné, že kromě brutálního a nezákonného potlačení mše všech věků sem patří i obrovská podpora agendy LGBT), „jsou nevratné“.

    Jaká pýcha a naprostá arogance čiší z těchto slov! Je to arogance francouzských revolucionářů, arogance osvícenců a svobodných zednářů, arogance komunistů s jejich „Se Sovětským svazem na věčné časy a nikdy jinak!“. – Co na tomto světě z lidských věcí může být v Božích očích nevratné? Nic.

    ….

    Existuje hezké orientální přísloví: „Psi štěkají – a karavana jde dál.“

    Nenechme se ničím a nikým odradit. My ctitelé Tradice totiž nesmíme mlčet. Ďábel dobře ví, jak velmi vadí to, že nejsme zticha. Bude se nás pokoušet umlčet – má na to své lidi. Ale my víme, co je naší povinností. V této době už musíme nejen mluvit nahlas, my musíme křičet.

    V poslední době jsem několika svým známým, kteří pátrali po kořenech dnešní vnitrocírkevní krize, doporučil skvělý psaný dokument, který na stránkách „Abc tradície“ vytvořil renomovaný znalec problematiky II. vatikánského koncilu, pan Radomír Tomeček.

    Autor cituje katolického kněze a spisovatele P. Ralpha Michaela Wiltgena, který napsal velmi užitečnou knihu, rozkrývající hry modernistů, odehrávající se v zákulisí koncilu, „Rýn se vlévá do Tibery“.

    Ten citát zní: „Kořeny porážky konzervativních koncilových Otců… spočívají spíš v psychologické, než v doktrinální slabosti. Základním problémem konzervativních koncilových Otců v první fázi koncilu byla slabá organizovanost. V posledních dvou zasedacích obdobích koncilu těmto koncilovým Otcům chyběla vůle odporovat důsledně až do konce.“ (II. vatikánský koncil a revoluce šířená potleskem, část 22., portál „Abc tradície“).

    Díky znalosti minulosti už víme, jak se máme zachovat v čase přítomné zkoušky. Slibme si, že se nikým nenecháme umlčet. Naše Církev i současný svět potřebuje naše slova, náš hlas, naše svědectví.

    Svatá Matko Boží, buď naší hradbou i naší silou. Amen.

  3. Jirka napsal:

    Hrozí legalizace eutanazie

    Ústavní soud nařídil sebeidentifikaci pohlaví, nařídil, že člověk si může určit své pohlaví bez chirurgické změny, což v praxi zřejmě bude znamenat i to, že muž bude moct chodit na ženské záchody a do ženských věznice. Ústavní soud tak rozhodl v poměru 13-2. Ústavní soud nemá mandát od lidu a dle mého názoru by neměl mít pravomoc nařizovat změnu zákonů, pouze by měl na základě platných zákonů posuzovat rozsudky o trestech, pokutách, stavebních povolení či invalidních důchodech. Ústavní soud ze sebe v praxi dělá absolutního monarchu. Ústavní soud je extrémně progresivistický od dosazení nových ústavních soudců progresivistickým prezidentem Pavlem.

    Hrozí však legalizace asistované sebevraždy či dokonce eutanazie na základě již podané stížnosti muže z Pardubic. Také je vypracován návrh zákona od senátorky Věry Procházkové (ANO), která chce zavést eutanazii pro fyzicky a psychicky nemocné (např. dvacetiletá dívka, která má deprese). Genderismus a eutanazie je součást jedné progresivistické agendy s cílem zničit hodnoty naší civilizace, takže se obávám, že když nařídili legalizaci svévolné sebeidentifikace pohlaví, tak nařídí i legalizaci vraždění starých, nemocný a nemohoucích lidí. Zajímavé, jak mají progresivisti a nacisti stejný postoj vůči nemohoucím lidem. V Německu vede stejný rozsudek k návrhu zákona, že každý dospělý bude moct jít po konzultaci na asistovanou sebevraždu.

    Ze všech zemí světa eutanazie došla nejdále v Nizozemsku. V roce 2023 bylo zabito 9 068 lidí (na počet obyvatel by to v Česku znamenalo 5 548 eutanazií ročně, https://fsspx.news/en/news/netherlands-e uthanasia-accounts-more-5-deaths-2023-44 041). Pro srovnání v Česku se v roce 2022 stalo 1 302 sebevražd. Eutanazie tedy znamená mnohonásobně více eutanazií, než je sebevražd ve společnosti se zakázanou eutanazií. Počet eutanazií v Nizozemsku činí 5,4% všech úmrtí a podíl se každý rok zvyšuje. Takový počet tedy dělá z eutanazie naprosto běžnou a normální věc, která se bude týkat rodin mnoha z vás.

    Podmínkou eutanazie v Nizozemsku je jen „nesnesitelné utrpení bez vyhlídky na zlepšení“ u člověka nad 12 let, což rozhodně neznamená jen rakovinu v terminální fázi, ale i nesmrtící nemoci, jako je běžné upoutání na invalidní vozík, které mnohdy nevede k bolestem a znemožnění běžného života, nebo třeba Bechtěrevova nemoc, ale dokonce i pouhé deprese. Přes 100 eutanazií ročně probíhá jen kvůli psychickým problémům.

    Legalizace eutanazie vede k poklesu hodnoty lidského života ve společnosti. Pro lidi již nebudou životy našich starých, nemocných a nemohoucích spoluobčanů představovat důležitou hodnotu. Lidé nebudou cítit povinnost se starat a zajišťovat své staré, nemocné a nemohoucí blízké. Politici nebudou cítit povinnost pro ně zachovávat sociální systém. Sami mnozí staří, nemocí a nemohoucí lidé budou sami sebe brát jako přítěž pro společnost, stát a rodinu. Společenská morálka se může velmi rychle měnit a to se v případě eutanazie změní. Staří, nemohoucí a nemocní lidé budou mít mnohdy na výběr mezi bezdomovectvím a eutanazií. Mnozí lidé budou citově vydírat své staré rodiče, budou na ně pokřikovat, že jsou pro ně přítěž a že by měli jít na eutanazii. Česko bude peklem pro všechny staré, nemocné a nemohoucí, kteří budou čelit psychickému vydírání, že jsou přítěž a že by měli jít na eutanazii.

    Místo toho, aby naše technologicky vyspělá společnost umožnila co nejlepší život starým, nemocným a nemohoucím (k čemuž by samozřejmě byla ideální vyšší porodnost), místo investic do výzkumů léků na tlumení bolesti, místo kvalitní paliativní péče, dnešní západní civilizace oživila myšlenky Adolfa Hitlera, že nemohoucí spoluobčané jsou přítěž pro společnost a mají být vražděni.

    Legalizace eutanazie povede k takovýmto děsivým příběhům:
    – Dvacetiletá dívka má psychické problémy, kluk se s ní rozešel, tak jde na eutanazii.
    – Muž (45 let) se stará o nemocného tátu, tudíž mnohdy nepřijde do práce. Zaměstnavatel mu řekne, že jestli chce pracovat, má poslat tátu na eutanazii.
    – Žena má Bechtěrevovu nemoc, blbě chodí a nemůže najít práci, ale nemá ID. Je závislá na bratrovi, ale jeho manželka žárlí, a tak ji řeknou, ať si vybere mezi bezdomovectvím a eutanazii.
    – Rodiče se nechtějí starat o svou 18letou invalidní dceru, tak ji donutí podepsat eutanazii.

    • Michaela napsal:

      Toto je zlovolná agenda démonů, které lidé slouží. Ty problémy, které lidé mají a kvůli kterým chtějí spáchat sebevraždu, jsou převážně duchovního původu. Démon když získá nad člověkem moc, velmi často rychle vede k sebevraždě. Ti lidé to ani nevědí, jak se pádem do pohanství, všemožnými hříchy otevírají démonickému působení. Těm lidem už téměř nemá kdo pomoci, protože Církev na toto převážně rezignovala. Při NOM křtu se neprovádějí exorcismy. Exorcisté nejsou a pokud formálně jsou, mnohdy vůběc nevěří v existenci ďábla a podle toho to vypadá. Nové modlitby exorcismů jsou mnohdy bezzubé. A nejhorší je, že sami lidé se otevírají působení Zlého přímo v Církvi. Bohužel mají zářný příklad v té nejvyšší hierrarchii, která smilní s uctívači démomů jak na běžícím pásu. Která postavila Krista na stejnou úroveň se zlými duchy (všechna náboženství jsou stejná). Bylo by to na dlouhé psaní, ale potkávám mnoho lidí, katolíků, kteří praktikují v nějaké formě okultismus a ani jim to nedochází. Používají antikoncepci, schvalují v nějaké formě smilstvo. Lze se pak divit tomu, co se děje?

      • Radomír-1 napsal:

        Ad Michaela:

        Máte pravdu. Napríklad na Slovensku sa v posledných rokoch zvýšil počet samovrážd na železnici. V roku 2022 to bolo až 77 prípadov, čo v porovnaní s rokom 2021 bol nárast až o 25 prípadov.

        Minulý týždeň som cestoval vlakom, ráno, počas fatimskej soboty, a zistil som, z rozprávania zamestnankyne slovenských železníc, že práve na tejto trati pred niekoľkými hodinami skočila pod vlak mladá žena. Nedávno spáchala rovnakú samovraždu jedna žena na Liptove, ktorá sa vrhla pred vlak aj s dieťaťom v náručí, ktoré tiež neprežilo.

        • Jirka napsal:

          A to je jen začátek. Pokud zavedou eutanazii, tak těch eutanazií bude asi pětkrát více, než je dnes sebevražd, což ukazují data z Nizozemska.

    • Terezie Šebková napsal:

      Jirko, moc děkuji za Váš příspěvek. Co píšete, zní děsivě, ale obávám se, že realita může být ještě horší.
      Pokud můžete, přispívejte, prosím, častěji!

    • . napsal:

      Souhlasím s Vaším názorem na eutanazii. To mělo být původně pro nevyléčitelně nemocné v terminálním stádiu, ale jako každá nepřirozenost se to zvrhlo dál: Byl jsem šokován, když jsem se dozvěděl, že lehká duševní nemoc, kterou má podle odhadů 2% lidí, může být důvodem k eutanazii v Belgii. Je to jako pohádka o Jeskyňkách, jen dva prstíčky si ohřejeme, nebo jako když vyvrtáte díru do lodního dna: jsou dvě možnosti, jak to může skončit – buď se loď potopí, nebo díra ucpe, jedno, jak je díra (=kompromis zla s dobrem) malá.

      Ústavní soud je jako nůž: lze s ní krájet chleba i podřezat krk. Záleží, kdo ho drží. Nelze takovou instituci takto paušálně odsoudit. Viz Polsko a zásah ve prospěch nenarozených dětí.

      • Jirka napsal:

        Je to tak. Dnes zákony ani nerozlišují mezi fyzickou a duševní nemocí. Návrh senátorky za ANO taky počítá s eutanazií u fyzických a duševních nemocí. V praxi to třeba může být dvacetiletá holka, která zažila nějaké trauma, a tak se rozhodne pro eutanazii.

        V Nizozemsku je eutanazie od dvanácti let, a dokonce přes Groningen protocol (nějaký předpis ministerstva „zdravotnictví“, tedy dokonce ani zákon, který by prošel parlamentem) jsou vražděny těžce nemocné děti pod 1 rok na žádost rodičů, přičemž teď je vládní plán to rozšířit na děti od 1 do 12 let, které by byly vražděny na žádost rodičů, návrh dokonce nepočítá ani se „souhlasem“ toho dítěte. Přesně jak chtěl Hitler.

  4. + Josef Poutník napsal:

    Tohle je skutečná duchovní válka – a my tradiční katolíci musíme klást odpor. Vystoupit veřejně proti nenormalitě a nelidskosti.

    Já pevně věřím tomu, že v tomto křesťansko-politickém boji se k nám přidají i ti, kdo Pravdu teprve hledají, ale uvědomují si už teď, že v takhle protilidsky nastavené ideologii se nedá ani dýchat, ani žít.

    • TeŠ napsal:

      Měl by se přidat každý, kdo má špetku zdravého rozumu. Ale už jsem slyšela „argument“: s lefébristy, případně „tridenťáky“ NE!
      Takže si nedělám iluze.
      Pojďme alespoň my!

  5. + Josef Poutník napsal:

    Hovořil jsem s několika lidmi, kteří nejsou vůbec věřící – a petici podepíší opravdu ve jménu zdravého rozumu.

    V současné době nastává obrovská polarizace společnosti – nejen u nás, ale v celé Evropě, v USA, v Austrálii. Lidé, kteří odmítnou amoralitu současných vykolejených ideologií, budou zjišťovat, že autentičtí katolíci hájí ve skutečnosti přirozenost lidských vztahů, že bojují za ně, za jejich rodiny a jejich děti. – Pro mnoho zatím nevěřících lidí se tento duchovní boj za normální vztahy v lidské společnosti stane důležitou etapou jejich hledání Pravdy, Boha.

    • TeŠ napsal:

      Ano, Poutníče, lidé, kteří podepíší ve jménu zdravého rozumu a autentičtí katolíci, jsou, zdá se, nadějí tohoto zmateného světa a budoucích pokolení!

      Kéž se toto tažení stane nástrojem tolik potřebné evangelizace, která je také jednou z našich křesťanských povinností.

      Zdá se mi, že v modlitebním úsilí se zapomíná na rodiny, na děti a mladé, zvláště na ty, kterým nebylo dopřáno vyrůstat v láskyplném prostředí!

  6. Rostislav Vlček napsal:

    Sebevražda je tragickým koncem příběhu o individuálním lidském zoufalství. Neznám ale případ, kdy by její příčinou byly obtíže s praktikováním některé z mešních liturgií.

    „Výzva“ je text v křesťanském duchu, s poctivou a vytříbenou argumentací i požadavky. Neobsahuje obvyklá argumentační falza (= promítání všech zel do druhé strany). Ani – ve volné parafrázi – žádné výkřiky k zostřování „třídního boje“ mezi katolíky. V závěru stojí, že to není petice určená k podpisu. Škoda. Neměl bych s ním problém. Zvláště, pokud by tam byla i douška, že petent zároveň potvrzuje, že ji četl, rozumí a bude se podle ní i sám chovat.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *