Online kasino bez omezení odstraňování

  1. Ziskové Sloty Do Gry Bez Rejestracji: Jakmile nashromáždíte dostatek bodů, můžete je vyměnit za hotovost, kromě zvýšení stavu členství v kasinu, což vám zase dává více výhod, jako jsou bezplatná otočení nebo exkluzivní bonusový kód požadovaná nabídka.
  2. Stažení Automatů 2023 - V podstatě, stálý příjem je nutný, pokud si hráč přeje rozšířit město a nechat se nastěhovat všechny vesničany, pak mít všechny obchody.
  3. Hrát Automat Zdarma 2023: Vědět, že budete dodržovat všechny zákony, které jsou zavedeny, je důležité, a v této další části se budu dívat na některé z mnoha jedinečných a někteří by řekli, že jsou divné a úžasné zákony, které obklopují hazardní průmysl ve Velké Británii.

Online kasino hrát bez peněz 2023

Výherní Automaty Hra Zdarma
Výhodou PlayTech mobile casino gaming, nebo spíše mobilní hraní obecně, je samozřejmě dostupnost.
Tipy Jak Porazit Kasino Stroje 2023
Dvacet platebních linek z přístavu na pravobok.
Bovadas ' Red Room nabízí hráčům služby na další úrovni a exkluzivní výhody, jako jsou týdenní bonusy za vklad, exclusive Red Room nabízí pohodlné možnosti vkladu a bezplatné zrychlené výplaty.

Automaty hry zdarma online 2023

Fortuna Výběr Peněz Na Pobočce
Denní losování zahrnuje výběr 3 a výběr 4 s jackpoty USD 500 A USD 5,000, zatímco hráči Illinois Lottery live se mohou také zúčastnit LuckyDay lotto, které zaručuje jackpot USD 100,000.
Nejlepší Výherní Automaty Online
Na válcích se objevují realistické obrazy orla bělohlavého, bizona, horského lva a vlka.
Hrát Kasino S Nejvyšším Bonusem

„Pastorační“ kanonizace?

Možná byl Pavel VI. ve svém soukromém, tajném životě nadán pozoruhodnými hrdinskými ctnostmi. Jako papež je však nemálo diskutabilní: promulgoval nejliberálnější texty koncilu (Gaudium et spes, Unitatis redintegratio, Nostra aetate, Dignitatis humanae), uskutečnil liturgickou reformu, která posvátnou liturgii převrátila vzhůru nohama a rubem nalíc, a provedl řadu dalších větších či menších zásahů, jako bylo zrušení prastarého a ctihodného podjáhenství v latinské Církvi.

Pavel VI. dokonale ztělesňuje Druhý vatikánský koncil. Přesně z tohoto důvodu byl vybrán pro svatořečení, stejně jako další koncilní a pokoncilní papežové, kteří jsou kanonizováni jeden za druhým: Jan XXIII., Jan Pavel II…

Má být Pavel VI. Církvi příkladem kvůli tomu, že vydal Humanae vitae? Nebo spíše kvůli svým „ekumenickým gestům“, jako když v roce 1966 věnoval [anglikánskému] arcibiskupovi z Canterbury Michaelovi Ramseymu svůj pastýřský prsten a kalich – což kardinálu Coccopalmeriovi umožnilo tvrdit, že anglikánská svěcení lze pokládat za platná: „Co mohlo pro Pavla VI. znamenat to, že daroval kalich arcibiskupovi z Canterbury? Jestliže to bylo ke sloužení Večeře Páně, Eucharistie, pak určitě pro platné obřady, že ano?“ A tak bychom mohli pokračovat: byl Jan Pavel II. příkladem kvůli neochvějné obraně Humanae vitae, nebo spíše kvůli tomu, že uspořádal smutně proslulé setkání v Assisi?
Musíme mít odvahu to říci: svatořečením všech papežů koncilu se svatořečí sám koncil. Zároveň se tím však degraduje samotná kanonizace, z níž se stává druh vyznamenání položeného na rakev. Možná si koncil, který byl „pastorační“, a nikoli dogmatický, zaslouží rovněž „pastorační“ – a nikoli dogmatické – kanonizace.

P. Pio Pace

Překlad Lucie Cekotová

https://rorate-caeli.blogspot.com/2018/02/guest-note-paul-vi-pastoral.html#more

5 Responses to „Pastorační“ kanonizace?

  1. František napsal:

    hrdinské cnosti Pavla 6.?
    Nenechajte sa vysmiať.

    https://www.lumendelumine.cz/index.php?page=don-luigi-villa-9-cast

    • Jaroslav Klecanda napsal:

      Super materiál, kde se píše K.G.B. – s těma tečkama to je super! 🙂 Doufejme, že další „informace“ jsou vyšší kvality. Ale například oznamování něčeho Rusům v roce 1977, když šlo o předválečnou událost, je taky dost síla! 🙂

  2. Fr. Albert T.O.P. napsal:

    Tato „svatořečení“ mají obdobnou platnost, jako „svaořečení“ římských císařů.

  3. mila napsal:

    Naše poznání – přes veškerou snahu – je velmi nedokonalé a může být velmi zkreslující.

    Jen Bůh zná člověka i skutečné úmysly. Raději nechme soudit jen jeho a soustřeďme se spíš na přítomný boj knížete tohoto světa a jeho sluhů proti církvi -viz. sv. Pavel (Ef 6, 10-16).

  4. a b napsal:

    Ad kanonizace pastorace

    Tzv. kanonizace koncilu je po výtce jen slovní hříčka. Domnívám se (oprav mě kdo můžeš), že

    podle církevního práva lze kanonizovat tj. prohlásit za svaté či blahoslavené a tím povýšit na úctu

    oltáře pouze zemřelé věřící katolíky – v tomto případě i poslední papeže (pokud si toho zasluhují)

    v řádném kanonizačním procesu. To platí i dnes, kdy ve spáru pokoncilní liturgické reformy je

    po tisíci letech oltář nahrazen kusem kostelního nábytku.

    Skutečnost, že se v kadinálském kolegiu o nějakých 120 členech našli jenom čtyři jedinci, kteří

    vyjádřili pochybnosti k věroučně scestným „pastoračním“iniciativám panujícího papeže Františka

    i sám fakt, že tento papež byl svobodně zvolen většinou (údajně 84 hlasy?) v posledním konklave

    upozorňují s hlediska katolické víry na katastrofický profil tohoto grémia i na hrubou nedbalost

    koncilních i pokoncilních papežů v jeho doplńování. „Systémová lež“ nemá místo ve sboru,

    který zaručuje apoštolskou posloupnost. Má církdevní právo lék na tuto chorobu?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *