Vývojář kasinových her 2023

  1. Automaty Majestic Megaways Online Jak Vyhrát: Současně, pokud chcete lechtat nervy kombinací podnikání s potěšením, můžete hrát Hot Cross Bunnies za skutečné peníze
  2. 69 Casino No Deposit Bonus - Samotný design činí symbol nezapomenutelným a jedinečným
  3. Automaty Lucky Clover Online Zdarma: Jakýkoli dotaz nebo nárok dostane okamžitou pozornost od vysoce profesionální posádky zákaznické podpory, dychtivý pomoci

Ruleta čísla

Kings Casino Bonus Bez Vkladu
Automat na poklad Inků od Toma Horna není výjimkou
Automaty Aztec Pyramid Megaways Zdarma
Bonus bez vkladu je druh bonusové nabídky dané hráčům jako akt štědrosti online kasin
Naše recenze našel vysoce obohacující odstupňované VIP odměny systém, který poskytuje spoustu příležitostí pro stávající hráče, aby skóre tun Roztočení zdarma, reload nabídky, hrát exkluzivní VIP sloty, exkluzivní zdarma žádný vklad peněžní ceny a mnohem, mnohem víc

Hrát kasino jak to funguje

Automaty Arcade Bomb Online Zdarma
Pokračujte ve čtení této recenze kasina 888 pro celý obrázek
Lucky Bet Casino Bonus Bez Vkladu
Grafika hry je podmanivá a pomůže vám ponořit se do tématu slotu a jeho poutavého dobrodružství hned od začátku
Peníze Zdarma Za Registraci

Teď to víte

P. Geoffrey Kirk

Papež František řekl otci Spadarovi [1], že nechápe, proč staré latinské Mši svaté dávají přednost i někteří mladí lidé, kteří s ní nevyrůstali.

„A tážu se sám sebe: Proč tolik rigidnosti?Tato rigidnost vždycky něco zakrývá, nejistotu nebo ještě něco jiného. Rigidnost je defenzivní. Pravá láska není rigidní.“

Je to tedy oficiální: Lidé, kteří dávají přednost Mši svaté v tradiční formě, zejména mladí, jsou sociální vyděděnci, kteří mají pravděpodobně i další psychické problémy.

Svatého otce evidentně nenapadlo, že i on by mohl být obětí mezigeneračních rozdílů přinejmenším ve stejné míře jako oni a že jeho odsuzující postoj není plodem moudrosti, nýbrž nedostatku představivosti.

P. Geoffrey Kirk

Překlad Lucie Cekotová

[1] Rozhovor tvoří předmluvu k nově vydané knize papežových promluv z doby, kdy byl arcibiskupem v Buenos Aires. Kniha se jmenuje Nei tuoi occhi è la mia parola (Ve tvých očích je mé slovo), má více než 1000 stran a P. Spadaro je jejím editorem. Při prezentaci knihy prohlásil, že František jako papež, stejně jako v době, kdy byl arcibiskupem, „nikdy nemluví za pomoci argumentů, ale ze zkušenosti prožívané v kontaktu s lidmi“. Zlatá slova. Pozn. překl.

https://ignatiushisconclave.org/2016/11/12/now-you-know/

18 Responses to Teď to víte

  1. Tomáš napsal:

    Lepší být vyděděnec „sociální“ než Boží. Alleluja.

  2. Laurentius napsal:

    V sobotu byla těch sociálních vyděděnců plná šaštínská basilika, když se účastnili nádherné asistované mše svaté. Tradiční pouť se vydařila. A jestli to pontifex nechápe – co s tím naděláme?

  3. mog napsal:

    Například v právu je rigidní předpis, který není snadné změnit, například ústava. V křesťanství pak například Bible.

    Proč máme Bibli, když jsme se prostě jen mohli nechat „překvapovat Bohem“? Nebyl on náhodou tak trochu „rigidní“ i Kristus?

    • Tomáš napsal:

      Ústava se dá změnit snadno – tu přece vytvořili lidé. Boží Slovo platí na věky, protože je dáno Bohem a není radno ho měnit nebo vysekávat z kontextu. Máte velmi podivná přirovnání.

  4. Libor Rösner napsal:

    Zavedením Novus ordo se tedy lidé stali otevřenými, milujícími a jistými…

  5. Vladimír napsal:

    Nechápu, proč se tradičnímu římskému ritu dává přídomek latinská (mše). Podle mne to s liturgickým jazykem nemá nic společného. Latina zůstává prioritní řečí i v NOM (obhlédnuto od široké praxe) a naopak historie zná i jiné liturgické řeči v tradičním slavení v západní církvi (např. řečtina, staroslověnština).
    Připadá mi to jako vytváření a upevňování předsudečných stereotypů.

    • Lucie Cekotová napsal:

      TLM je latinská ve smyslu „Mše sv. latinské (tedy západní) Církve“. Jinak máte samozřejmě pravdu. Jiná věc je ovšem ta, že náš Nejvyšší pontifex se zřejmě skutečně vyjadřoval na základě nějakého toho předsudečného stereotypu. Což by nás po všemožných „prohlášeních ex aeroplano“ asi nemělo překvapovat.

  6. MIVAS napsal:

    Nejde o nic jiného než přetvářku biblického falešného proroka, kterým Bergoglio je. On moc dobře ví, o co jde, jenom lže a svádí ty nerigidní, tedy nepevné, nejisté apod., k tomu, aby opustily zásady zakotvené pevně v tom co stanovil Kristus jako Petrovu skálu.
    Protože je služebníkem Zlého a ne Kristovým, vědomě podvádí a lže. Nejde o „nechápavost“, ale přesně naopak. Touto přetvářkou chce nejisté dostat do spárů Svého Pána Antikrista, potažmo Satana, který je již nachystát vystoupit z anonymity a převzít na krátký čas panování nad světem.
    Nebuďme politicky korektní, hovořme otevřeně a nepřetvařujme se jako falešný prorok Bergoglio, abychom nebyli příčinou pádu byť jen jediné duše, protože by se nám za to špatně vedlo až budeme stát před Kristem. Kdo zná Pravdu a nevydá o ní svědectví, bude jako padlý hoden odsouzení. Na to nezapomeňme. Mějme na mysli například možnost, že způsobili-li bychom zatracení jediné duše svým vědomým zamlčením, mohlo by se třeba stát, že bychom byli vyměněni ve věčném odsouzení za duši, jejíž pád jsme způsobili. A to by snad někdo chtěl? Našel by se takový blázen?. Byl by totiž v té chvíli naroveň těm dvěma, Antikristu a Falešnému proroku, kteří spolu s dalšími démony a padlými bude uvržen o jezera hořící síry, věčného ohně.
    Nebuďme tedy politicky korektní a hovořme jasně ano, ano nebo ne, ne, jak to říká Pavel. Kdo je jiného smýšlení, je na cestě k zatracení.

  7. Renda napsal:

    Taky je to dáno zhovadilostmi , prizemnosti komiků.

  8. Markus napsal:

    Jezuita je uplne odtrhnutý od reality, presne ako sudruhovia v Bruseli, Berlíne, Washingtone, Parízi atd. A potom, ze sú z volieb a rozhodnutí ludí sokovaní.

  9. Miloš napsal:

    Proč i mladí lidé dávají přednost tradiční Latinské mši? Možná i proto,
    že je bezvadně psychologicky vysvětlena a rozebrána ve čtvrtém svazku díla C. G. JUNGA :Obraz člověka a obraz Boha. Předlohou ritu proměňování
    je latinská mše podle Missale Romanum z roku 1570,s níž se po liturgické reformě uskutečněné II. vatikánským koncilem věřící dlouhá desetiletí prakticky nesetkali.
    C. G. JUNG píše :církev pečlivě stavěla svůj Dům a na starých rituálech se nemá nic měnit.

    • Berchmans napsal:

      C. G. Jung (i když ve svém rozboru má v podstatě pravdu) je opravdu ten poslední důvod, proč chodit na tradiční Mši svatou. 🙂

  10. Berchmans napsal:

    Za sebe mohu odpovědět: protože je lépe být rigidní než amorfní, protože je lépe být defenzivní než defétistický, protože je lépe být nejistý v pravdě než sebejistý v omylu.

    • Tomáš napsal:

      Vůbec nejlepší je stát pevně v poznané Boží Pravdě. Jinak to totiž ani nejde. Ta nejistota by pak byla stejná jako kdybyste chtěl pohybovat o chodníku, kterému denně důvěřujete, protože mu bez obav svěřujete vlastní nohy. (-.

      • Berchmans napsal:

        Svatý otec, pokud to správně chápu, mluví jazykem dnešní doby. Nemluví o certitudo theologica (kterou o Mši svaté samozřejmě nelze nemít) ani o certitudo rationalis, spíše o jakési jistotě sebou samým, sebedůvěře. Ta je v určitém ohledu užitečná, ale rozhodně nestojí za to, abychom se kvůli ní mýlili.

Napsat komentář: MIVAS Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *