Nejlepší sloty pro digitální hry 2023

  1. Automaty Jin Qian Wa Online Jak Vyhrát: Vzhledem k tomu, že se bitcoiny spoléhají na blockchain, všechny transakce, které byly ověřeny a přidány do bloku, jsou veřejnými informacemi, a proto jsou k dispozici každému, kdo je chce vidět, a zároveň chrání osobní údaje všech zúčastněných stran
  2. Automaty Hraci Zdarma - Pokud hráč plácne na jakoukoli kartu ve středu, která není jack, musí dát jednu kartu, lícem dolů, hráči této karty
  3. Vyherni Automaty Hry Zdarma: Dublin vaše těsto, Diamond Rhino Classic, Wrath of Medusa a desítky dalších slotů různých témat čekají na své štěstí od hráčů

Hledám hry s automaty zdarma 2023

Automaty Garage Zdarma
Bonusy stanovené s nízkým limitem pro výplatu jsou obvykle ne-dobré a znamení, že musíte hledat lepší nabídky
Automaty Secret Of The Stones Online Jak Vyhrát
Cherry Casino je stylové online kasino, které bylo nalezeno v roce 2023
Jak mohu hazardovat online v Jersey

Klasické online automaty

Automaty Lucky Reels Online Jak Vyhrát
Zde najdete výhradně originální hry, které nenajdete v žádném kasinu na světě, oblíbená ruleta everyones a starý dobrý blackjack
Automaty Book Of Anubis Zdarma
Barboza je jedním z nejnebezpečnějších útočníků v UFC
Automaty Money Train Online Zdarma

Slovo předsedy Akce D.O.S.T. k 17. listopadu

Petr Bahník

Zhruba před měsícem jsem na stránkách webového magazínu Neviditelný pes zaznamenal názorovou přestřelku Alexandra Tomského s profesorem Tomášem Halíkem. Tomský v ní reagoval na jednu z Halíkových filipik o „dobrodiní“ masové imigrace a trefně odhalil sofistický charakter její argumentace. Natolik trefně, že měl Halík potřebu v následné reakci Tomskému podkuřovat udělováním titulů „gentlemanský kritik“, „oponent na úrovni“ a podobně, aby tak obratně neutralizoval dopad Tomského kritiky, celou diskusi „přátelsky“ zahrál do autu a ještě měl poslední slovo. Tomský naštěstí dokázal Halíkovu šmajchlování odolat a odpověděl opět razantní kritikou. (Inu signatář Manifestu D.O.S.T., to máte marné.)

Ale proč o tom teď píšu? Připomnělo mi to datum sedmnáctého listopadu. Tomáš Halík se o něm totiž v té diskusi s Tomským zmiňuje a dojemně líčí, jak zvonil klíči. V témže textu ovšem jen o několik řádků níže píše (vlastně vyhrožuje) všem konzervativcům, aby si prý zvykli na to, že „svět už nebude jako dřív“! Dobrá, jenže většina těch lidí, kteří v listopadu 1989 řečeno s Halíkem „zvonili klíči“, si přála právě jenom to, aby svět byl zase n o r m á l n í, tak jako dřív. Aby k snídani byly křupavé rohlíky z pekárny pana XY, domy byly udržované (a obydlené), aby sedláci sedlačili, křesťani se modlili, universitní profesoři se těšili oprávněné úctě a policisté chytali zloděje a nemlátili lidi po hlavě kvůli názorům. Halík evidentně zvonil z jiného důvodu, zvonil pro „krásný nový svět“, který definitivně dorazí i to málo, co z naší kultury a civilizace ještě zbylo.

Věru nevím, zda by obyvatelé tehdejšího Československa podpořili sametový převrat, kdyby jim tehdy někdo z letenské tribuny nebo z budovy pražského Melantrichu sdělil, že hodlá do Evropy nasídlit půl druhého milionu imigrantů z Afriky a Blízkého východu ročně a že každého, kdo bude vystupovat proti tomu, dá zmlátit policisty přesně tak jako komančové. Myslím, že propagátora takového multikulturního ráje by tehdy lidé hnali sviňským krokem, kdyby… kdyby se obratně nehalil do snů o „světě jaký býval“, ba dokonce i do jinak tak nenáviděných „sytých národních barev“ (jen si vzpomeňme na tu vlajkoslávu na tehdejších demonstracích). Nuže, dnes už si může o táboře multikulturní pravdolásky dělat iluze jen hodně velký prosťáček. (O to více sympatizantů mu však vyrostlo z řad cyniků a kariéristů nejhrubšího zrna).

A co my, stoupenci „světa jaký býval“? Jsme opravdu tak beznadějnou menšinou? Se vším tím vlastenectvím, Aristotelem, rodinou a jinými „nepraktickými věcmi“, odsouzeni sedět spoutaní na soudku střelného prachu (viz nedávné atentáty v Paříži)? Ne, není tomu tak. Je to přesně opačně! To oni, budovatelé nových zítřků, jsou v koncích. Proto zuří a kopou kolem sebe a představa, že se rozumní lidé v evropských národech konečně proberou a najdou cestu ke společné opozici, je pro ně noční můrou.

Z této jistoty vychází i postoj Akce D.O.S.T. k současnému veřejnému dění. Akce D.O.S.T. nechce ještě více štěpit různé opoziční proudy, naopak věří, že jednotlivé hlasy časem najdou společnou řeč!

Proto také Akce D.O.S.T. nepořádá o svátku sedmnáctého listopadu žádné veřejné vystoupení, ani její představitelé nepromluví na žádném shromáždění, pouze, tak jako každoročně, doprovodí pana exprezidenta Klause při kladení věnce k pomníku na Národní třídě. (Na webu kolující zpráva, že Akce D.O.S.T., respektive její předseda, podporuje demonstraci jedné politické strany se nezakládá na pravdě a vznikla patrně omylem). Signatáři Manifestu D.O.S.T. jsou zodpovědnými občany a nepochybuji o tom, že sami najdou způsob a prostor, jak u příležitosti státního svátku nejlépe vyjádřit své názory a postoje. To co nás ale myslím musí i v tento den spojovat, to je plný respekt k dodržování platných zákonů, úcta k právoplatným ústavním činitelům a odhodlání využít všech legálních prostředků k obhajobě našich domovů a hodnot Důvěry, Objektivity, Svobody a Tradice.

Petr Bahník
předseda Akce D.O.S.T.

40 Responses to Slovo předsedy Akce D.O.S.T. k 17. listopadu

  1. Radomír-1 napsal:

    Napriek cennej porážke nežiadúceho vplyvu „veľkého brata z východu“ na ľudskú slobodu pred rokom 1989, stav atmosféry v spoločnosti je dnes veľmi znepokojivý. Myslím, že akceptovaná miera pokrytectva a pretvárky je dokonca ešte väčšia. To, čo pre väčšinu normálnych ľudí znamenal v čase po „nežnej revolúcii“ napr. mier, teda snaha po obmedzení prítomnosti akýchkoľvek vojsk, a vôbec násilia, je dnes akoby celkom nepodstatné. Ľudia vystavení dve desaťročia propagande západnej kultúry plnej agresívneho primitivizmu a hedonizmu, sa premenili na ľahko manipulovateľnú masu, ktorá prestáva hľadať hlas prirodzených autorít, pretože už neverí, že nejaké také autority vôbec môžu existovať. Ako kresťania dobre vieme, že to súvisí s poklesom vnímania nadprirodzenej Autority, resp. s presvedčením, že ani Ona žiaden autoritatívny postoj nemá, resp. že aj Jej postoj môže byť kvalitatívne rovnocenný ľudským postojom.

    Pre mňa ako Slováka je veľkým sklamaním aktuálne rozhodnutie slovenského parlamentu o povolení prítomnosti vojakov cudzích štátov NATO na území Slovenskej republiky. Bude to styčný integračný tím NATO (NATO Force Integration Units – NFIU), ktorý bude sídliť v kasárňach v bratislavských Vajnoroch. Nie sú to zatiaľ veľké počty vojakov, ale je zarážajúce, že takéto vážne rozhodnutie parlamentu sa prijalo bez akejkoľvek verejnej diskusie. A pritom na jar roku 2016 máme parlamentné voľby. Riziká spočívajú najmä vo vzniku cieľa, do ktorého sa bude chcieť „trafiť“ prípadný nepriateľ. Po minuloročných vyhláseniach slovenského prezidenta Andreja Kisku o zámere zriadenia logistického centra NATO v meste Poprad sa po vlne kritiky tomu síce podarilo zabrániť, avšak nasledujúce zhromaždenia za mier a proti základniam NATO na Slovensku konané v Bratislave a v iných mestách, neboli dostatočne zastúpené. Mediálne prostitútky v rukách západných majiteľov tieto zhromaždenia znevažovali, ignorovali a stále ignorujú. A samozrejme, každého, kto pochybuje o správnosti hromadenia americkej vojenskej techniky, prehlásia za ruského agenta. Slováci síce nevítali americký ozbrojený konvoj s nadšením, avšak, ako sa zdá, militaristická mašina funguje rovnako spoľahlivo. A okrem troch poslancov parlamentu hlasujúcich proti tomuto zámeru, cudzie vojská na Slovensku už nevadia ani poslancom kresťanskej demokracie.

    Takže kam sme sa dostali po roku 1989? K zmene akceptovanej značky strojov na zabíjanie patriacej veľkému bratovi? K zmene svetovej strany, pred ktorou sa servilne skláňame? Zaslúžime si ešte Bohom darované obdobie mieru? Začínam sa obávať, že po ňom prestáva túžiť väčšina spoločnosti, pretože práve v násilí sa môžu realizovať pekelné predstavy démonických hlasov, ktoré sa dlhodobo hromadili. A to aj preto, že hlasy odporujúce démonom boli príliš tiché, resp. mlčali. Hoci niektoré hlasy majú kričať proti démonom priamo z „úradnej povinnosti“ danej Bohom. Aj proti démonom vojny.

  2. Karel napsal:

    Nejtragičtější a stále přetrvávající omyl je, že stále panuje přesvědčení, že změnu v roce 1989 způsobili lidé, kteří zvonili klíči. Tato ubohá a směšná představa je neustále přiživována, aby ti neviditelní mocní v zákulisí vytvořili zdání sebeuspokojení, že to aktéři tehdejších demonstrací stále drží ve svých rukách. Pokud se ale pozorně podíváme nahoru, uvidíme, že od těch rukou vedou špagátky. Je symbolické, že počátky této gigantické politické tragikomedie byli svěřeny do rukou dobře vyškolenému a dlouho připravovanému režisérovi, kterému se podařilo vychovat první generaci pimprlat. Dnes je jen na nás, abychom konečně špagátky odstřihli, začali aktivně používat svůj vlastní rozum, hrdě a neohroženě se hlásili k dědictví otců a pokorně se obrátili k Tomu, koho o zachování dědictví prosíme. Všechny ostatní cesty vedou dříve nebo později do záhuby.

  3. David napsal:

    Mám návrh. Naprosto ignorovat pana Halíka. Ani sv. Ignác z Loyoly nemluvil pořád o Lutherovi, za celý svůj život vyslovil jeho jméno pouze dvakrát.
    Dokážete si představit, že se takhle jednou potká Halík s editorem tohoto webu a ten se Halíka zeptá: „Víš co se o tobě říká na trdičních webech? Nic!“

  4. Jan Krásenský napsal:

    17. listopad – shrnutí faktů
    manifestaci svolal městský výbor SSM
    průvod nasměroval na Národní třídu příslušník STB
    mrtvého studenta Martina Šmída hrál příslušník STB Zivčák
    zprávu o úmrtí studenta předala agentka STB Drahomíra Dražská trockistovi Petru Uhlovi (středoevropská tisková agentura) a ten ji poskytl zahraničním zpravodajům.
    Václava Havla zvolil komunistický parlament presidentem ČSSR.
    vyšetřovací komise k 17. listopadu nic nevyšetřila
    Havel nepodpořil komise pro dohled STB

    • Lukáš Biskupický napsal:

      Ano, to jsou historická fakta.

      • Jaroslav Klecanda napsal:

        Asi tak, jako v článku, na který je tady odkaz: Revoluční doktrína. Je tam popis „krásy“ vlády krále Ludvíka XIV., který je tam vykreslen jako křesťanská vladařská dokonalost sama. Jen autor nějak zapomněl na jeho minimálně 11 nemanželských dětí a výstavbu Versailles, které zadlužily Francii na 200 let (finanční závazky byly prohlášeny za neplatné konventem …), zatímco v hladomoru po mimořádně tuhé zimě 1708-1709 zemřela minimálně desetina venkovského obyvatelstva Francie.
        Jednostranně toužená viděnost světa a dějin kolem nás je vždy cestou k extremismu.
        Já chápu, proč lidé zastávají tyhle ty „konspirační“ teorie – dávají jim (bohužel falešné) přesvědčení, že svět kolem nich je tak zkažený a tak řízený nitkami mocných, že na snahu o jeho nápravu (v srdcích jednotlivců, kteří jej tvoří) mohou beztrestně rezignovat. Zvláště, pokud se uchýlí k nostalgickému vzdychání po idealizovaných vladařích, kteří budou zaštiťovat Církev a tak za ni „tahat kaštany z ohně“ – právě v zápase o odvahu jít k těm mnoha bloudícím a být jim svědky Evangelia. To je vždy moc bolestivé. Snadnější je vytvořit nebo uvěřit nějaké té konspirační teorii a s pohrdáním hledět na tupé stádo „neznalých“ na rozdíl od toho, kdo má to správné skryté tajné poznání. Co na tom, že se Církev s esoterou rozloučila už v prvním století po Kristu. 🙂

    • VlaM napsal:

      Jen k tomu „komunistickému“ parlamentu, co měl zvolit Havla: pokud si vzpomínám, řada poslanců předtím odstoupila a byli tam za ně kooptováni noví poslanci z OF tak, aby tam byla zajištěna převaha podporovatelů VH. Na ty zbylé byl ze strany OF, veřejnosti i médií vyvíjen silný nátlak, aby VH taky volili, takže nakonec byl VH zvolen jednomyslně, což pak kritizoval.

  5. Takypijus napsal:

    Všimli jste si, do jakých pekel směřuje Christnet? Když mrknu na titulku, u tří prvních článků jsou ve dvou případech autoři homouši a třetí článek napsala potrhlá liberalistka Tydlitátová, u které tedy opravdu netuším, do které církve ji zařadit. To má být jako křesťanský časopis? Kam jsme to my křesťané dopracovali?

    • MichalD napsal:

      správný postřeh

    • Mandeville napsal:

      Působivé, pane Pospíšile, že takovýto příspěvek klidně zveřejníte. co bylo špatného na tom mém o ruském filmu?

      • Ignác Pospíšil napsal:

        Jistě chápete, že nevidím důvod, proč tu propagovat dílo sodomitské propagandy…

      • Mandeville napsal:

        Viděl jste ten film? Je to dokument – dokument o tom, jak státní moc podporuje šikanu na školách a diskriminaci. To přece není propaganda, to je upozornění na porušování lidských práv. Jako křesťan byste právě před něčím takovým zavírat oči neměl (pokud pro Vás Rusko ovšem není nedotknutelnou modlou).

        Stejně tak byste neměl (když už záleží na vás, který příspěvek bude zveřejněn a který ne), tolerovat nenávistný a pejorativní slovník některých přispěvatelů. Označit stránky za nekvalitní jen proto, že na ně píšou „homouši“ je dost krátkozraké, sexuální orientace o charakteru člověka vlastně nic neříká. Takže zase jde jen o projev xenofobie – jak se někdo může vůči něčemu vymezit, aby si sám připadal „lepší“.

        • Ignác Pospíšil napsal:

          Je zjevné, že dotyčný použil slovo „homouši“ jako označení sodomitů, ne homosexuálů (oba autoři jsou prosodomitští aktivisté). A podpora sodomie říká o charakteru člověka opravdu hodně a není to nic dobrého…

      • věřímposvém napsal:

        to p.Pospíšil

        Opravdu byste měli opustit své termíny typu sodomita, homouš, párek sodomitů… Asi by se vám nelíbílo, kdyby se o vás katolících mluvilo jako o tupých katolických ovcích.

      • Teofil napsal:

        http://www.duseahvezdy.cz/2015/11/17/slovo-predsedy-akce-d-o-s-t-k-17-listopadu/#comment-33466
        vyhrožujete? cítíte se silní v kramflecích, ale ty se vám brzo podetknou a skončíte v pekle jestliže nepřestanete bránit sodomii

      • Mandeville napsal:

        Díky, věřímsiposvém, moje příspěvky už jsou v klatbě a priori

      • věřímposvém napsal:

        to Theofil

        Ne, nevyhrožuji, to by mě ani nenapadlo. Jen prosím o normální slušnost. Do té takové pejorativní pojmenování nepatří.

      • Mandeville napsal:

        Pane Teofile, jako vyhrožování by se dalo spíš označit „skončíte v pekle, pokud…“

      • Mandeville napsal:

        Ne, díky. Strašení mi sympatické není. A už jsem dost velký, abych věřil na pohádky. Nikdy jsem nebyl tak šťastný jako teď a kvůli výmyslům se toho nevzdám.

      • Teofil napsal:

        http://www.duseahvezdy.cz/2015/11/17/slovo-predsedy-akce-d-o-s-t-k-17-listopadu/#comment-33946
        TO JE REALITA, V ČEM VY TADY VIDÍTE POHÁDKY, PODÍVEJTE SE POŘÁDNĚ KOLEM SEBE A VYLEZTE Z TÉ VAŠÍ SODOMITSKÉ ULITY, POKUD SE NEUMÍTE POUČIT Z HISTORIE JAKO BYLA SODOMA A BERETE TO ZA POHÁDKU, TAK SE JENOM UTĚŠUJETE VE SVÉM HŘÍŠNÉM KONÁNÍ

      • Mandeville napsal:

        Opět mě zaráží, že takovýto příspěvek projde.
        a) Pro Vaši informaci, příběh o Sodomě je napsaný v svaté knize, tudíž jej nelze brát jako historický pramen. Dle textové kritiky se jedná jen o způsob, jakým se putující kmen Izraelitů vymezoval vůči národům, které cestou potkával – „podívejte se, co dělají ti cizinci: jsou jiní než my a my jsme lepší!“ Vážně nechápu, proč bych si příběhem pouštních kmenů cca z desátého století před našim letopočtem, kterým si členové tohoto kmene potvrzovali svou integritu, měl zatěžovat hlavu já, slovan v sekularizované Evropě 21. století. Ano, pro mě je to jen příběh. Dává smysl pro pouštní nomády (tj. vypovídá o nějaké době, což je myslím něco, čím tu pan Pospíšil obhajoval to, že je Bible lepší než Korán), ale ne mně.

        b) Někdo z peklem vyhrožujících fundamentalistů by se mohl uráčit vysvětlit, v čem ta hříšnost spočívá (a nebude to definice kruhem „protože proto, máš to napsané v Bibli“), To se tu ale nestalo a nestane, protože na to prostě logické argumenty nejsou. objektivně na homosexuálním styku není špatného nic. Řada z diskutujících tu neumí argumentovat ani si přiznat, že nemají pravdu, a tak jen opakuje fráze. A staré příběhy.

        PS: Nebojte se tento příspěvek uveřejnit a argumentovat proti němu. Pokud jsou vaše stanoviska oprávněná, jistě si je obhájíte.

      • Jaroslav Klecanda napsal:

        Milý pane Mandeville, k Vašim bodům a) a b). I Vy se pohybujete v argumentačním kruhu, když říkáte, že Vás nějaká pravidla nomádů z 10. století před Kristem nezajímají. V předchozích příspěvcích jste se snažil vybudovat úhel pohledu, že v naší občanské společnosti Vás nikdo nemůže nutit, aby pro Vás byla závaznou normou. To určitě podepíšete. Ale přece jenom – mnohé z těch pravidel po Vás i dnešní společnost vynucuje pod hrozbou sankcí. Třeba krádež, vraždu, zabití, znásilnění, podvod, obohacující se lež a našlo by se toho ještě mnoho. Termín lex nature, přirozený zákon, je Vám jistě dobře znám.
        Naše společnost je holt založena a vyrůstá na těch pravidlech z 10. století. Jsme ale svědky velké nepravdivosti – některé z těch bodů lex nature se začínají prohlašovat za neplatné, nebo se z nich „vysekává“ určitá část.
        Na Vaši otázku Vám odpovím protiotázkou – zkuste mi z Vaší roviny vyargumentovat, když homosexualitu budete chtít považovat za OK, proč ne taky třeba incest, pedofilii, nekrofilii, zoofilii a mnohé další jinakosti od heterosexuality. A nebo to vše považujete za Ok, podle pravidla – na co má kdo chuť, ať si dá na talíř?
        A samozřejmě, zde na křesťanském webu jednoznačný argument: Pán Ježíš o manželství mluví jako o vztahu muže a ženy, žádné jiné rozměry nezmiňuje – a přitom i v té době takovéto „vztahy“ existovaly v pohanském světě a byly samozřejmě veřejně známy.

      • Mandeville napsal:

        Zákon se vyvíjí. všechno se vyvíjí, jen nějaké věci zůstávají pozadu a myslí si, že zakonzervovat se a neměnit je nejlepší. jenže zbytek světa je nechá daleko za sebou. Co je užitečné, to přežije. tedy „nepokradeš“ a „nezabiješ“ je užitečné pořád a pořád se to jeví přínosné.
        Vámi nadhozené téma jsem tu rozepsal už dvakrát, tak jen stručně: co uzurpuje jednu stranu (pedofílie, zoofilie, znásilnění atd.), to je špatné. Co je vzájemné a dohodnou se na tom obě strany, to je v pořádku a není tady rozumný důvod, proč za to někoho odsuzovat. Nikdo mi ho aspoň neřekl.
        Ježíš o tom mluví tak, jak o tom mluví, ze stejného důvodu, který jsem zmínil u Sodomy: Jak se vymezit proti druhým. Vzhledem k tomu, že jeho skupina začínala v opozici k římanům a bohatým židům jako celkem asketická sekta, se není čemu divit. Ale i tak: když nejsem křesťan, nevím, proč bych se tím měl řídit a proč by na mě měla církev vyvíjet nějaký tlak a strašit mě peklem.

      • Jaroslav Klecanda napsal:

        Milý pane Mandeville, ale no tak, trochu lepší argumentaci. Když se domluvíme, tak přece ani krádež (třeba znárodňování), ani vražda (třeba třídní boj nebo holocaust) nebudou na závadu, ne? A proč by třeba incest nebo pedofilii měla být násilnou? Vždyť o tom toho druhého klidně přesvědčím nebo se dohodneme, že mu za to pěkně zaplatím, tak vše je pak podle Vás OK, že ano? Bacha na ty kruhy! 🙂

    • Teofil napsal:

      mě tam zapověděly diskuse

      • Karol Dučák napsal:

        Mandeville, zase sa mýlite. Moderná veda potvrdzuje existenciu Sodomy a Gomory, ale aj mnohých iných udalostí, opísaných v Biblii. Nájdete ich na: http://www.everystudent.sk/historicka-a-archeologicka-spolahlivost-biblie/
        Alebo na: http://www.sk.amazinghope.net/sodoma-a-gomora-unikatne-vrstvene-popola-a-siry/
        Ale aj na mnohých iných. Jestvuje bezpočet serióznych zdrojov s vedeckými dôkazmi biblických udalostí. Ak budete chcieť, môžete ich študovať celé mesiace od rána do večera. Lenže Vy zrejme nechcete a ani to nepotrebujete. Vy totiž potrebujete sám seba presvedčiť o správnosti svojho nemorálneho konania a pravda by mohla ohroziť Váš ľahostajný a nezodpovedný prístup k životu, preto sa jej vyhýbate. Vy ste vlastne taká tragikomická figúrka, Mandeville. Ak by to nebolo také vážne, musel by som sa nad Vami pousmiať. Vy vlastne žobrete o naše uznanie. Adekvátny k slovu žobrať je český výraz škemrat. Keďže sa mi tento výraz páči a Vy mu porozumiete lepšie ako slovenskému ekvivalentu, použijem ho aj v ďalšom texte. Tak ako žobrák škemrá o kus chleba, tak aj Vy škemráte u nás, psychicky nenarušených ľudí, aby sme sa z lásky k Vám zriekli svojho pravého katolíckeho presvedčenia a verejne prehlásili, že Vaša mravná zvrhlosť vlastne nie je mravnou zvrhlosťou. Pokúšate sa však o nemožné. Ak by ste za mnou prišli s tým, že umierate od hladu, dal by som Vám aj posledný kus chleba, ktorý by som mal, aby som Vám zachránil život. Ak by ste sa stali obeťou dopravnej nehody a ja by som bol pri tom, urobil by som všetko, čo je v mojich silách, aby som Vám zachránil život. A nielen Vám. Komukoľvek inému. Neraz v živote som pomohol ľuďom v ťažkej situácii. Môžete odo mňa požadovať lásku k blížnemu, pretože tá je pevnou súčasťou katolíckej viery. Nemôžete však od nijakého skutočného katolíka žiadať, aby sa kvôli Vám zriekol pravdy. Naši katolícki mučeníci boli ochotní pri obhajobe pravdy podstúpiť strašné mučenie, ba aj obetovať vlastný život. Súčasný Katechizmus Katolíckej cirkvi uvádza: „Tradícia, opierajúc sa o Sväté písmo, ktoré predstavuje homosexuálne vzťahy ako veľmi závažnú zvrátenosť, vždy hlásala, ,že homosexuálne úkony sú svojou vnútornou povahou nezriadené´. Sú proti prirodzenému zákonu. Zatvárajú totiž pohlavný úkon pred darom života. Nepochádzajú z opravdivého citového a sexuálneho dopĺňania sa. V nijakom prípade ich nemožno schvaľovať.“ (KKC, č. 2357)
        V zmysle KKC, ale aj Svätého písma a Tradície, ste teda závažne zvrátený človek a na tom ja ani nikto iný nemôže nič zmeniť. Zmeniť by ste to mohli jedine Vy, ale museli by ste chcieť. Zbytočne teda škemráte. Môžeme Vám prejaviť lásku, akú prejavujeme všetkým blížnym, s jedinou výnimkou: nemôžeme schvaľovať Váš mravne zvrhlý spôsob života, ktorý je veľmi vážnou hrozbou pre spoločnosť. Zaiste sám uznáte, že ak by bolo 100 % obyvateľov našej planéty homosexuálmi, ľudstvo by vymrelo. V opačnom prípade, teda v prípade, že by bolo 100 % ľudí heterosexuálmi, ľudstvo by sa nikdy nemuselo obávať vymretia po meči ani po praslici.

      • Mandeville napsal:

        Když už mi odpovídáte, pane Dučáku, vzdejte se prosím své záliby v urážkách.
        a) Jistěže Sodoma existovala, něco o starověku mám načteno rovněž, pouze tvrdím, že informace z Bible nejsou historická fakta a ani se o to nesnaží.
        b) Nikdo nežebrá, je mi jedno, že se rád považujete za lepšího než jsou ostatní, ačkoli věřit v neexistující věci je mnohem závažnější psychologický problém než opětovaná láska.
        c) Nikdo taky nechce, abyste se své víry v neexistující věci zřekl, ale abyste argumentoval, ale vy se zase nakonec oženete jen dalším dogmatickým textem. Jen tyhle texty (a nic jiného, jen lidé, kteří se těmi texty nechávají ovládat) mě mohou považovat za zvráceného.
        d) hrozba pro společnost je taky mimo mísu, protože 100 procentně homosexuální populace je nereálná fikce, kterou nikdo nechce a neusiluje o ni. Ale když už homosexuální jste, mohli by Vám lidé, kteří si víc než jiných lidí váží prastarých textů, přestat předhazovat, že po smrti budou za svou lásku trpět.

  6. Václav napsal:

    Chudák otec Halík. Některým lidem se prostě nezavděčí. Ani když jedná se svými oponenty jak se na kněze a slušného člověka sluší, ani když zvoní klíči. Vždycky to dělá špatně a myslí to úplně jinak. Co se týče uprchlíků tak to řekl Svatý otec František zcela jasně. Do každé farnosti, na každé poutní místo a do každého kláštera jednu rodinu. Jsem rád že s tím naši otcové vyjádřili souhlas. I když musím po hříchu přiznat že mám jisté pochybnosti jestli bychom to dokázali naplnit. Kdyby je sem mocní naší země opravdu pustili. V Itálii to dokázali. O uprchlíky se starají farnosti, rodiny i Katolická charita. I sám papež. Proto se u nás o uprchlících v Itálii zarytě mlčí. Přestože je jich tam spousta. Kdyby byly problémy tak by nám to určitě rádi oznámili.

    • Stoofi napsal:

      Ano v Itálii to dokázali, a proto se u nás o uprchlících v Itálii zarytě mlčí:
      https://www.youtube.com/watch?v=jm48QEigkko

    • Jaroslav napsal:

      K Václavu Andělovi: Je znám případ z Polska, kde přijali křesťanskou uprchlickou rodinu, všechno jim zajistili, aby se měli jako v bavlnce. Druhý den se na ně přišli podívat a rodina nikde, zmizeli do Německa, za vidinou většího komfortu. Nepamatuji se už, zda si ze zařízeného bytu nevzali něco na cestu.
      Vy o sobě pochybujete, že byste jejich potřeby nedokázal naplnit? Potom mluvte jen za sebe. „Je totiž třeba vytvářet vztahy. Jak? Ještě pozornějším a vstřícnějším přijímáním migrantů přicházejících do Evropy; svatým společenstvím mezi kostely a mešitami (a kde je možné i synagogami). Teroristé až na malé vyjímky se totiž neformují v mešitách, nýbrž v místech bojů a na internetu, zatímco mešity jsou místy, kde se toto násilí může proměňovat k dobru“. Tolik biskup Radkovský v KT 47. Jistě se podle toho zařídíte a nebudete se alibisticky vytáčet z odpovědnosti pochybnostmi. Přijměte do svého bytu muslimskou rodinu a rozdělte se snimi o své požitky, aby poznali pravou křesťanskou vstřícnost. Bude asi také potřeba zasadit se o vybudování mešity. Nevyužitých kostelů přibývá, neměl by to být problém. Když se Vám to podaří, nebo je svým příkladem přivedete k pravé víře, klobouk dolů. Nastartujete tím s otevřenou náručí živelné přijímání uprchlíků, kteří rozšíří naše řady a úbytek věřících v našich chrámech.

    • Karol Dučák napsal:

      Mandeville, tu vôbec nejde o urážky, ale o presné definície. Ak má niekto tuberkulózu, povieme, že je tuberkulotik. To nie je urážka, ale diagnóza. Podobne každý homosexuál je sexuálny deviant, pretože homosexualita je sexuálnou deviáciou. To takisto nie je urážka, ale diagnóza. Lenže to, že ste sexuálny deviant, ešte neznamená, že by som Vami pohŕdal, alebo žeby som Vás nemiloval ako brata v Kristu. Skôr s Vami súcitím a veľmi si želám priviesť Vás na správnu cestu. Už som Vám raz písal, že diagnózou môjho brata je schizofrénia. Ak by som sa mal riadiť Vaším prístupom k zdravotnému stavu, musel by som prísť k môjmu bratovi a povedať mu: „Brat môj, si úplne zdravý. Tvoja schizofrénia je výplodom lekárskych mozgov.“ Lenže toto by bol z mojej strany veľmi zlý prejav bratskej lásky, pretože by to bolo klamstvo. A tak isto aj Vám musím po pravde povedať, že ste sexuálny deviant, pretože trpíte sexuálnou deviáciou. To nie je urážka, ale pomenovanie vecí pravými menami. Veľmi rád by som povedal, že ste zdravý človek, ale to by bolo klamstvo. Budem sa opakovať, ale Boh aj Vás miluje nesmiernou láskou a chce spasiť aj Vašu dušu. Lenže musíte to chcieť aj Vy a zrieknuť sa nemravného života. Boh je všemohúci a mohol by Vás prinútiť, aby ste sa mu podriadili. Lenže Všemohúci natoľko miloval ľudí, že im dal rozum a slobodnú vôľu. Aj Vám. Nie Boh posiela ľudí do pekla, ale ľudia sa do večného zatratenia posielajú sami tým, že odmietnu Boha prijať do svojho srdca.

      • Karol Dučák napsal:

        Mandeville, odporúčam Vám z čírej kresťanskej lásky, bez akéhokoľvek znevažovania, prečítať si nasledujúce šokujúce fakty: „V USA bolo zistené, že priemerná dĺžka života pohlavne aktívneho homosexuála je o 25 až 30 rokov kratšia než u ostatných bežných ľudí.“
        Alebo iné fakty: „Poukazuje na to i Van den Aardweg, ktorý má dlhoročné skúsenosti pri práci s homosexuálmi a na sexualitu sa pozerá ako na niečo účelné, nie len ako na egocentrickú rozkoš. Muži a ženy nie sú len telesne odlišní, sú i psychicky odlišní. Sú tvorení jeden pre druhého a v zdravom vzťahu sa vzájomne dopĺňajú. Sexualita, ktorá nemôže dospieť k cieľu pohlavného spojenia, je nutne neplnohodnotná. Je to funkčná porucha. To má vplyv na pocit mužskosti a ženskosti ako základného prvku prežívania seba samého. U sexuálne inak orientovaného človeka tento prvok chýba a v prežívaní svojej identity sa môže len nedostatočne identifikovať s mužskosťou či ženskosťou. Podľa svojej skutočnej prirodzenosti je však tiež psychicky mužom alebo ženou. Homosexuálne partnerstvá označuje teda ako nevyzreté formy ľudských vzťahov, kde je narušená i samotná schopnosť dozrieť.
        Nezanedbateľný podiel medzi sexuálnymi deviantami tvoria jedinci, ktorí určitú značnú časť života prežili v detskom domove prípadne inom podobnom ústavnom zariadení, kde boli odlúčení od rodičov. Naznačuje to prepojenosť sexuálnych deviácií s istými vážnymi psychologickými zmenami u človeka. Homosexualita je spojená so všetkými druhmi psychiatrických problémov podstatne viac než u kontrolných skupín.“
        A nakoniec: „Hnutie homosexuálov dosiahlo jeden zo svojich najväčších úspechov v roku 1973, kedy Americká psychiatrická asociácia hlasovaním (čo bol precedens, ktorý je sám o sebe dosť pochybný spôsob prezentovania vedeckých faktov) vylúčila homosexualitu zo zoznamu duševných chorôb. V roku 1991 ju vyradila takisto Svetová zdravotnícka organizácia z medzinárodnej klasifikácie chorôb. Súčasťou tlaku na Americkú psychiatrickú asociáciu bolo obviňovanie, že psychiatri sú zdrojom útlaku voči homosexuálom.“
        Všetky spomínané závažné skutočnosti citujem z vynikajúcej odbornej štúdie, ktorú nájdete na: http://christ-net.sk/node/1479

  7. F.K.Ladislav napsal:

    Promiňte mi to, ale takhle nemastný neslaný projev generálního tajemníka nás-jich DOSŤáků, to snad raději nic. Nikam nejdou, jen za prdelí Klause se zašklebí, pak spojí síly se všemi a vlastně s nikým (ono také není s kým) aby nakonec ze skrytu bojovně demonstrovali, že budovatelé nových zítřků jsou v koncích.
    To už je přínosnější mlčet.

  8. Alma Lachová napsal:

    Čiň čertu dobře…čím se odmění?

    http://pravyprostor.cz/chtel-pomoci-uprchlikum-a-poskytl-jim-pristresi-znicili-vse-desiva-zkusenost-krestana-z-moravy/

    Naivní křesťanství ve stylu pí Fišerové, která miluje islamce i homosexuály a obojí přijímá do své náruče stejně jako jeden známý pop skladatel, který miloval psy a kočky. Jeho psi prý těch koček 27 zadávili.

    • VlaM napsal:

      Já také miluji islámce i homosexuály a modlím se za ně. Jen se varuji před tím, co dělají a nepřijímám je do své náruče.

  9. Ignác Pospíšil napsal:

    Přestal jsem pouštět příspěvky pana Mandevilleho, protože míra nesmyslů a antikřesťanských postojů, kterými zapleveloval diskusi, už přesáhla únosnou mez. Myslím, že jako demonstrace jeho názorů to stačilo, beztak se již jen opakuje. Pokus ním chcete dál diskutovat, tak prosím přes e-mail…

    • MichalD napsal:

      Děkuji

    • Karel napsal:

      ad: I.P.: velmi chvályhodný počin. Když jsem četl jeho názory, musel jsem se přesvědčovat, na jakých stránkách jsou uveřejňovány. Dříve jsem často diskutoval na jiných místech a to vždy proti totální přesile, kde byly proti mým argumentům, když už nic nezbývalo, používány nadávky a urážky. Takže za nejrozumější zakončení jsem pak považoval toto: vážený pane, nevím, kolik je Vám roků. Muži se v tomto státě dožívají statisticky xy let. Pokud si od tohoto čísla odečtete svůj věk, tak dostanete statisticky počet roků, za jak dlouho se dozvíte, kdo měl pravdu.

Napsat komentář: Jaroslav Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *