Ziskové sloty bez nutnosti vkladu

  1. 20 Bet Casino 50 Free Spins: Nezapomeňte na aktivní linky, které významně ovlivňují počet kombinací
  2. Automaty Online Za Darmo Bez Rejestracji - Proto nemusíte provádět žádný výzkum
  3. Automaty Fire In The Hole Zdarma: Hra se odehrává v jurských dobách a nabízí sázkařům možnost vidět některá zvířata, která se potulovala po zemi před miliony let, zatímco roztočí válce o skutečné peněžní ceny

Výherní automaty za peníze 2023

Automaty Troll Hunters 2 Online Zdarma
Tím pádem, vaše počáteční investice bude minimalizována, pokud se rozhodnete, že online oblast je pro vaši domácí hru vhodná
Automaty Eagle Bucks Zdarma
Výrazně zlepšuje celkový herní zážitek uživatelů těchto kasin PayPal
Hráči s pevným koncem jsou velmi fyzičtí hráči s mnoha povinnostmi na hřišti

Zdarma peníze online kasino 2023

Slot česky
Sloty casino je způsob, jakým kasino vypadá
Lopesan Costa Bávaro Casino Bonus Bez Vkladu
Většina kasin mají režim play for fun na svých mobilních verzích, příliš
Automaty Money Train Online Zdarma

Již veřejná „svatba“ homosexuálů v kostele?

Stalo se to letos v dubnu v Itálii v boloňské arcidiecézi, kterou řídí kardinál Matteo Zuppi, velký favorit papeže Františka, jenž ho r. 2019 jmenoval kardinálem. JE Zuppi je známý svými zcela heterodoxními postoji k praktikované homosexualitě, veřejně zastává názory amerického jezuity Jamese Martina, který horuje pro uznání homosexuality Katolickou církví a pro možnost uzavírání jednopohlavních „manželství“ v katolických svatyních.

Kongregace pro nauku víry již dříve jasně odmítla možnost žehnání homosexuálním párům, i když se nejedná o obřad uzavření manželství. Přesto se tyto rituály běžně v Evropě a v Americe konají. Vrcholem byla ovšem „slavnost“ v boloňském kostele sv. Vavřince, kde dva homosexuálové Pietro Morotti a Giacomo Spagnioli, předtím sezdaní na úřadě, si nechali svůj hříšný svazek požehnat v chrámu knězem P. Gabrielem Donellim, který si nejprve vyžádal souhlas kardinála Zuppiho a dostal ho bez problémů.

Vše probíhalo ve mši sv. Oba hříšníci seděli před obětním stolem jako snoubenci při svatbě. Rituál probíhal přesně tak jako svatební obřad, byly k tomu použity jeho rubriky, pouze manželský slib chyběl, kněz ale ocenil v promluvě „přínos“ obou dvou pro Církev a vyzval je k vzájemné věrnosti, dokonce jim svázal ruce rouškou. Nejen pro neznalé katolických obřadů, ale i pro katolíky nepříliš zběhlé v jednotlivých rituálech, zde nebyl navenek patrný žádný rozdíl mezi skutečným svatebním obřadem a nesvátostným požehnáním. Široké veřejnosti se tak dostalo obalamucení v tom, že „homosexuálové už mohou mít svatbu v kostele“.

Opět se setkáváme s typicky lstivou taktikou modernistů, před níž naléhavě varoval sv. papež Pius X. v encyklice „Pascendi…“. Ten kněz Donelli se souhlasem kardinála Zuppiho přece neasistoval při svátostném svazku, pomineme-li už nedovolenost jakéhokoliv žehnání jednopohlavním párům! Jenže pro přítomný lid to tak vypadalo, i veškerá vnějšková paráda včetně svátečních obleků, kamer a mimořádné pozornosti věnované v liturgii oběma těžkým hříšníkům toto připomínala.

K čemu to směřuje? K ničemu jinému než k tomu, aby si věřící lidé řekli: Vždyť svatby pro homosexuály a lesby se už stejně konají, navenek v tom není podstatný rozdíl. Nuže tedy, uzákoňme to oficiálně, jde už jenom o pouhou formalitu. Stane se totéž, co s pohlavním soužitím párů před sňatkem: kněží jim stejně udělují při zpovědi (pokud k ní ještě vůbec chodí) rozhřešení jako na běžícím pásu, aniž od nich žádají život v čistotě, proč tedy trvat na tom, že se jedná o těžký hřích? Nebo vzpomeňme si, jak tomu bylo s přijímáním na ruku. Navenek sice nedovoleno, jenže v praxi se to málokde dodržovalo, takže povolit toto rouhání se Spasiteli bylo jen formalitou.

Takže nás od této neomodernistické hierarchie čeká, pokud Pán nezasáhne, ustanovení legální svatokrádeže a dokonce přímo blasfemie (rouhání) pro svátost manželství. Církevní autority se budou tvářit, že hříšníci a hříšnice páchající sodomskou nemravnost dostávají „jen“ požehnání, které ovšem bude téměř k nerozeznání od obřadu svátostného manželství. Takže výsledek: Lidé to stejně nerozlišují, proto povolit sňatek pro homosexuály a lesby je už pouhou formalitou.

Nevenek dosud stále platí: Praktikovaná homosexualita je těžký hřích, proto nelze těmto párům žehnat nebo dokonce uvažovat o jejich církevním sňatku. Jenže preláti a teologové, kteří hlásají opak a ocitají se tím v diametrálním rozporu s ortodoxií, nejsou nijak postihováni, mají naprostou svobodu hlásat, šířit a také praktikovat své hereze. Pro zastánce pravé nauky Kristovy platí ovšem něco jiného: biskupové a kněží přející tradičnímu ritu jsou sesazováni z úřadů,adeptům kněžství je zakazováno svěcení, v nedávné covidové době byli postihováni duchovní, kteří poukazovali na souvislost vakcín s potraty atd.

Jenže všeho do času, Pán na věky. Čím více bude těch, kteří se dokážou postavit této lstivé taktice – tentokrát ne už v profánním světě, nýbrž přímo v Církvi – tím větší bude naděje na změnu.

PhDr. Radomír Malý

Poznámka:

Jako podklad byl použit článek na www.pch24.pl 19.6.2022.

12 Responses to Již veřejná „svatba“ homosexuálů v kostele?

  1. George Smiley napsal:

    Nechápu, čemu se kdo diví.
    Stačí se pozeptat mladých katolíků, kteří chodí na NOM a je mu jasno. Sňatky sodomitu, potraty a antikoncepce nejsou problém.

  2. JaB napsal:

    Je stále ještě v Sodomě deset spravedlivých?

    • Ignác Pospíšil napsal:

      V Sodomě už není nikdo, ale pokud to má být krycí jméno pro italskou biskupskou konferenci (připouštím, že by to bylo velmi výstižné), tak snad deset katolíků by se mezi těmi stovkami biskupů, co v ní zasedají, najít mohlo. I když výplatu bych na to sázet nechtěl.

  3. Pan Contras napsal:

    Jestli nedojde k „velkému resetu“ v Boží režii, i svatby pedofilů budou. Tohle už se nespláchne jinak než ohněm.

  4. Renda napsal:

    Už se není čemu divit. Stačí výplody ze synodnich kroužků.

  5. matěj napsal:

    Mně tam chybí drobný detail (tedy, ne, že bych po takových detailech nějak volal…): jak se ví, že páchali „sodomskou nemravnost“? Dr. Malý jim snad při tom svítil? Nebo se k tomu (a k vůli v hříchu pokračovat) sami hrdě přiznali a v článku takový podstatný fakt nebyl zmíněn?

    Máme na faře dva kněze, je to stav v našich krajích možná neobvyklý, ale jistě zcela legitimní. Tedy samotné soužití dvou nepříbuzných osob stejného pohlaví žádným hříchem není. Je velmi zvláštní, jak tu, zdá se, kde kdo ví, jak kdo jiný v soukromí hřeší. To máte doma nějaký telefon na nebesa a tam vám to všechno zatepla poví? Byl bych velmi opatrný v takových řečech, pokud nejsou opravdu podložené, ale zakládají se jen na domněnkách, že to tak beztak je.

    (To samozřejmě nemění nic na tom, že žehnání stejnopohlavní dvojici je absurdní, i kdyby nebylo výslovně zakázané.)

    • Ignác Pospíšil napsal:

      Ti dva kněží ale spolu neuzavírají parodickou napodobeninu manželství a nehrají si na manžele… Že ano…

    • Dr. Radomír Malý napsal:

      Ad matěj: Z mého článku myslím jasně vyplývá, že se jedná o páry, které se samy svým jednopohlavním vztahem chlubí, nebo přinejmenším se jím netají a veřejně o tom mluví. Promiňte, ale váš příspěvek je postavený totálně na hlavu.

    • Lucie Cekotová napsal:

      Váš příspěvek je absurdní. Dva kněží, kteří spolu bydlí na jedné faře, snad usilují o to, aby jejich „svazku“ někdo žehnal? A pokud stejnopohlavní dvojice o požehnání napodobující svatební obřad usiluje, jaký asi jiný důvod by k tomu mohla mít, než že hodlá žít v sodomské nemravnosti? Bydlet pod jednou střechou samozřejmě může leckdo s leckýms z lecjakých důvodů, z nichž drtivá většina je naprosto nevinná (typicky spolubydlení studentů ve sdíleném bytě nebo dělníků na ubytovně), ale nikdy jsem neslyšela, že by někdo z takovýchto spolubydlících chtěl za tím účelem simulovat svatbu.

    • Jan Kubula napsal:

      Matěji, Matěji….
      Nejspíš je jeden z kněží např.děkanem a ten druhý kaplanem…
      že toto není na více farách, je zapříčiněno nedostatkem kněží.

  6. Roman z Křivoklátska napsal:

    Pane Malý, pochopte už konečně, po několika letech, že jsou zde posměvači, provokatéři, ateisti, materialisté,s různými jmény – fiktivními jmény, které moderátor nemá chuť nějak sejmout, jako obtížný hmyz, jako parazity. Láska a milosrdenství ano, ale ne parazitům, bakteriím, infekci a virálním komentářům.
    Upřímně, přátelsky,
    Roman

    • Dr. Radomír Malý napsal:

      Ad Roman: Ale toto já přece dávno vím, jenže reagovat se někdy musí, ne kvůli nim, ale kvůli čtenářům, z nichž mnozí berou jejich argumenty vážně.

Napsat komentář: Dr. Radomír Malý Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *