Online kasino zdarma hrát bez vkladu 2023

  1. Automaty Asgard Zdarma: Množství výherních automatů by bylo naprosto srozumitelné, kdyby se jednalo o přeplněnou, těžko ovladatelnou lobby, ale není tomu tak
  2. Automaty Fruit Bonanza Online Zdarma - Pokud hledáte nejjednodušší kasinové hry, které můžete vyhrát, budete se chtít držet her s nejnižším okrajem domu
  3. Automaty Book Of The Divine Egyptian Darkness Online Zdarma: Jednoduchá skutečnost, že je spojena s MGM Grand Resort je jasnou volbou pro každého, kdo byl v Las Vegas, nebo jen chce vsadit na jejich on-line majetku

Nejlepší online kasino s rychlými výplatami 2023

Automaty Dragon Born Online Jak Vyhrát
Pokud odpovídáte výherním číslům, dostanete oznámení, že jste vyhráli, a obdržíte peníze na jackpot
Online Casino Platba Jcb
Není nic, po všem, lepší dostat vás do nálady pro hru se skutečnými penězi, než mít trénink na 50 Bitcoins na rotaci
Chcete-li provést vklad, stačí vybrat možnost a zadat částku

Online žádné kasino bonusové kódy bonusů 2023

Automaty Amazon S Battle Online Jak Vyhrát
Pokud existuje kasinová hra, vždy tam bude někdo, kdo si myslí, že kód prolomil
Automaty Solar Disc Online Jak Vyhrát
Zákazníci mohou snadno používat informace o účtu LeoVegas Casino pro stolní i mobilní hry, jakmile se zaregistrují, ale budou muset vložit nějaké peníze, pokud chtějí hrát o skutečné peníze a získat zdarma žádný vklad Bonus Pokies v Austrálii, aby se zlepšily jejich šance
Online české Casino

„Pastorační“ kanonizace?

Možná byl Pavel VI. ve svém soukromém, tajném životě nadán pozoruhodnými hrdinskými ctnostmi. Jako papež je však nemálo diskutabilní: promulgoval nejliberálnější texty koncilu (Gaudium et spes, Unitatis redintegratio, Nostra aetate, Dignitatis humanae), uskutečnil liturgickou reformu, která posvátnou liturgii převrátila vzhůru nohama a rubem nalíc, a provedl řadu dalších větších či menších zásahů, jako bylo zrušení prastarého a ctihodného podjáhenství v latinské Církvi.

Pavel VI. dokonale ztělesňuje Druhý vatikánský koncil. Přesně z tohoto důvodu byl vybrán pro svatořečení, stejně jako další koncilní a pokoncilní papežové, kteří jsou kanonizováni jeden za druhým: Jan XXIII., Jan Pavel II…

Má být Pavel VI. Církvi příkladem kvůli tomu, že vydal Humanae vitae? Nebo spíše kvůli svým „ekumenickým gestům“, jako když v roce 1966 věnoval [anglikánskému] arcibiskupovi z Canterbury Michaelovi Ramseymu svůj pastýřský prsten a kalich – což kardinálu Coccopalmeriovi umožnilo tvrdit, že anglikánská svěcení lze pokládat za platná: „Co mohlo pro Pavla VI. znamenat to, že daroval kalich arcibiskupovi z Canterbury? Jestliže to bylo ke sloužení Večeře Páně, Eucharistie, pak určitě pro platné obřady, že ano?“ A tak bychom mohli pokračovat: byl Jan Pavel II. příkladem kvůli neochvějné obraně Humanae vitae, nebo spíše kvůli tomu, že uspořádal smutně proslulé setkání v Assisi?
Musíme mít odvahu to říci: svatořečením všech papežů koncilu se svatořečí sám koncil. Zároveň se tím však degraduje samotná kanonizace, z níž se stává druh vyznamenání položeného na rakev. Možná si koncil, který byl „pastorační“, a nikoli dogmatický, zaslouží rovněž „pastorační“ – a nikoli dogmatické – kanonizace.

P. Pio Pace

Překlad Lucie Cekotová

https://rorate-caeli.blogspot.com/2018/02/guest-note-paul-vi-pastoral.html#more

5 Responses to „Pastorační“ kanonizace?

  1. František napsal:

    hrdinské cnosti Pavla 6.?
    Nenechajte sa vysmiať.

    https://www.lumendelumine.cz/index.php?page=don-luigi-villa-9-cast

    • Jaroslav Klecanda napsal:

      Super materiál, kde se píše K.G.B. – s těma tečkama to je super! 🙂 Doufejme, že další „informace“ jsou vyšší kvality. Ale například oznamování něčeho Rusům v roce 1977, když šlo o předválečnou událost, je taky dost síla! 🙂

  2. Fr. Albert T.O.P. napsal:

    Tato „svatořečení“ mají obdobnou platnost, jako „svaořečení“ římských císařů.

  3. mila napsal:

    Naše poznání – přes veškerou snahu – je velmi nedokonalé a může být velmi zkreslující.

    Jen Bůh zná člověka i skutečné úmysly. Raději nechme soudit jen jeho a soustřeďme se spíš na přítomný boj knížete tohoto světa a jeho sluhů proti církvi -viz. sv. Pavel (Ef 6, 10-16).

  4. a b napsal:

    Ad kanonizace pastorace

    Tzv. kanonizace koncilu je po výtce jen slovní hříčka. Domnívám se (oprav mě kdo můžeš), že

    podle církevního práva lze kanonizovat tj. prohlásit za svaté či blahoslavené a tím povýšit na úctu

    oltáře pouze zemřelé věřící katolíky – v tomto případě i poslední papeže (pokud si toho zasluhují)

    v řádném kanonizačním procesu. To platí i dnes, kdy ve spáru pokoncilní liturgické reformy je

    po tisíci letech oltář nahrazen kusem kostelního nábytku.

    Skutečnost, že se v kadinálském kolegiu o nějakých 120 členech našli jenom čtyři jedinci, kteří

    vyjádřili pochybnosti k věroučně scestným „pastoračním“iniciativám panujícího papeže Františka

    i sám fakt, že tento papež byl svobodně zvolen většinou (údajně 84 hlasy?) v posledním konklave

    upozorňují s hlediska katolické víry na katastrofický profil tohoto grémia i na hrubou nedbalost

    koncilních i pokoncilních papežů v jeho doplńování. „Systémová lež“ nemá místo ve sboru,

    který zaručuje apoštolskou posloupnost. Má církdevní právo lék na tuto chorobu?

Napsat komentář: Fr. Albert T.O.P. Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *