Nejlepší android automat hra aplikace 2023

  1. Automaty Star Dust Zdarma: Níže náš tým editorů poskytl stručné odpovědi na nejoblíbenější otázky
  2. Automaty Age Of The Gods Online Zdarma - Bezpečnost za počítačem, jednoduchý software a luxusní designy umožňují Macu cítit se jako všestranný lepší produkt
  3. Texas Holdem Kombinace: Trvalo asi čtyři pracovní dny, než se peníze objevily na mém účtu

Virtuální kasino zdarma bonus

Automaty Lucha Rumble Zdarma
VIP klub a věrnostní systémy zavedené ve vašem online kasinu vás mohou odměnit bezplatnými otočeními a dalšími výhodami-dokonce i luxusní dovolenou
Nejhranější Automaty
Její c-podpora s Ryoma, pro jednoho, vidí, jak reaguje na jeho výzvu k její pozornosti tím, že požaduje vědět, proč její spojenci Hoshidan mluví nadměrně a zdá se, že ji nemohou nechat v klidu a tichu
Samozřejmě, čtení podmínek kasina může být příliš mnoho

Online kasino aplikace skutečné peníze

Automaty Knight S Life Online Zdarma
V kasinu Bell Fruit se naše online automaty a kasinové stolní hry hrají online a v reálném čase
Automaty Halloween Jack Online Zdarma
Nic nepřekoná skutečné peněžní automaty, a to hlavně díky vysoce kvalitním online kasinům, která se stále zlepšují
Automaty 20 Diamonds Online Jak Vyhrát

Rozhlédnutí 2016/04/24

Sv. Marek Evangelista

Vítám vás u dalšího rozhlédnutí, slavíme čtvrtou neděli po Velikonocích, je doba velikonoční.

Nejvýznamnější dny, svátky a památky tohoto týdne: sv. Marek Evangelista (po 25.), sv. Anaklét a Marcellinus (út 26.), sv. Petr Canisius (st 27.), sv. Pavel od Kříže, sv. Gianna Beretta Molla a sv. Pierre Chanel (čt 28.), sv. Petr Veronský a sv. Robert z Molesme (pá 29.) a sv. Kateřina Sienská (so 30.)

Příští týden otevře o páté neděli po Velikonocích svátek sv. Josefa Dělníka, snoubence Panny Marie.

Z akcí upozorňuji především na pro-life pochody v Brně (st 27.), Třinci (pá 29.) a Mělníce (so 30.) Připomínám i svěcení a intronizaci nového plzeňského biskupa (so 30.)

Nabídněme tento týden své modlitby Bohu coby smírnou oběť za urážky a zklamání, kterých se mu dnes a denně dostává od nejvyšších představitelů církve bojující, kteří zrazují Kristovo učení a ve jménu „milosrdenství“ zlehčují, odobřují, podporují a provozují těžce hříšná a svatokrádežná jednání. A modleme se za obrácení jak jich samých, tak i těch, které svedli na cestu k zatracení.

Zpravodajství

Řadu odkazů a zpráv naleznete na facebookových stránkách Duše a hvězdy a Akce Život a ve facebookové skupině Křesťané a křesťanská témata ve společnosti a politice.

 

Zahraničí

Primárky v New Yorku skončily vítězstvím Clintonové a Trumpa. Donald Trump zároveň začal mluvit o tom, že by republikáni měli revidovat svůj protipotratový postoj, což rozzuřilo vůdce pro-life hnutí. Trumpovy výroky ostře odmítl též jeho protikandidát Ted Cruz. K tématu:

V newyorských primárkach s výrazným náskokom zvíťazili Trump a Clintonová

Cruz ad hits Trump on bathrooms – ‘PC nonsense that is destroying America’

Donald Trump says North Carolina shouldn’t have passed transgender bathroom privacy bill

Donald Trump would liberalize the Republican Party platform on abortion (VIDEO)

Lila Rose to Donald Trump: You Can’t be Pro-Life and Support Aborting Babies Conceived in Rape

Ted Cruz hits Hillary on abortion – she’s ‘radical and extreme’

Ted Cruz on Donald Trump Pushing GOP to OK Abortion: “This is His Pulling the Mask Off”

Trump has ‘zero chance’ of changing GOP platform on abortion: pro-life leaders

Trump: Republican Party should weaken platform on abortion to include more exceptions

Norský masový vrah Breivik z větší části uspěl se svou žalobou na norský stát, že podmínkami uvěznění porušuje jeho lidská práva. Iracionální rozsudek vyvolal pobouření a posměch napříč celým světem. K tématu:

Vraťme vrahovi Breivikovi jeho práva!

Chudáčik Breivik a čudný nórsky štát

První kolo prezidentských voleb v Rakousku skončilo jasným vítězstvím Norberta Hofera z FPÖ, který získal 36,4 % hlasů. Jeho soupeřem ve druhém kole bude expředseda zelených Alexander Van der Bellen, který získal 20,4 % hlasů. Kandidáti lidovců a sociálních demokratů zcela propadli, když oba získali pouhých 11,2 % hlasů. Více ZDE.

Slovensko

Slovenští salesiáni po uzavření šaštínského gymnázia hodlají vrátit diecézi i správu místní farnosti a baziliky. Více ZDE.

Konzultační komise teologů se pozitivně vyjádřila k pokračování kanonizačního procesu služebníka Božího P. Tituse Zemana SDB (1915-1969). K tématu:

Don Titus. Vatikánsky špión?

Vatikánski teológovia odobrili blahorečenie slovenského kňaza

Domácí

V Hejnicích proběhlo 105. plenární zasedání České biskupské konference (více ZDE). Mezi hlavní výstupy patří mimo jiné zvolení P. Stanislav Přibyl O. Praem (∗ 1971) do úřadu generálního sekretáře ČBK (úřad převezme 1. října, více ZDE) a stanovisko ČBK k migrační krizi (ZDE).

Komunisté navrhují vedle zdanění náhrad v církevních restitucích ještě i zákon, který by znemožnil navrácení části areálu ve Hradu, na němž se Církev dohodla s prezidentem Zemanem. Podrobnosti ZDE.

Kalendárium + akčník

Podrobnější informace ke kalendáriu pro daný den lze získat kliknutím na jednotlivá data. Podrobnější a dlouhodobější přehled o akcích a očekávaných událostech lze nalézt v Aktualitách na Katopedii, četné odkazy na články o aktuálně připomínaných svatých naleznete na facebookové stránce Svatí, blahoslavení, mučedníci.

Další stránky informující o užitečných přednáškách, počinech a akcích: HPŽ ČR, CENAP, Liga pár páru. Přehled nejvýznamnějších akcí na celý duben 2016 naleznete ZDE.

Do konce června je možno se přihlásit na letošní Setkání katolických dětí (13.-20. srpen, více ZDE), resp. tábory pořádané Kněžským bratrstvem sv. Petra (16.-24. červenec, více ZDE).

24. dubenneděle – je čtvrtá neděle po Velikonocích.

25. dubenpondělí – slavíme svátek sv. Marka Evangelisty. Před 390 lety (1626) porazily spojená císařská vojska a vojska Svaté ligy protestantské síly v bitvě u Desavy. Před 25 lety zemřel Msgre. Antônio de Castro Mayer (1904-1991), biskup diecéze Campos.

26. duben, úterý – slavíme svátek sv. Anakléta a Marcellina, papežů a mučedníků. Před 95 lety se narodil Václav Vaško (1921-2009), český diplomat, politický vězeň, katolický aktivista a spisovatel. Před 30 lety (1986) došlo k havárii v jaderné elektrárně Černobyl. Kardinál Duka (∗ 1943), arcibiskup pražský a primas český, slaví 73. narozeniny.

27. duben, středa – slavíme svátek sv. Petra Canisia (1521-1597), jezuitského kněze a učitele Církve. Proběhne brněnský pochod pro život. Začátek na křižovatce ulic Bašty a Masarykova v 17:00, podrobnosti ZDE.

28. duben, čtvrtek – slavíme svátek sv. Pavla od Kříže (1694-1775), mystika a zakladatele pasionátů, sv. Gianny Beretty Molly (1922-1962), lékařky a patronky hnutí pro-life, a sv. Pierra Chanela (1803-1841), misionáře, kněze a mučedníka z řádu maristů, zavražděného před 175 lety.

29. dubenpátek – slavíme svátek sv. Petra Veronského (1205-1252), dominikánského kazatele, inkvizitora a mučedníka, a sv. Roberta z Molesme († 1111), benediktinského opata a zakladatele cisterciáků, který zemřel před 905 lety. Proběhne první regionální pochod pro život v Třinci. Začátek na náměstí TGM v 16:00, podrobnosti ZDE.

30. duben, sobota – slavíme svátek sv. Kateřiny Sienské (1347-1380), panny. Před 1705 lety (311) vydal římský císař Galerius edikt, kterým přidělil křesťanství status trpěného náboženství. Mons. Tomáš Holub přijme biskupské svěcení a převezme plzeňskou diecézi. Proběhne další mělnický pochod pro život. Začátek jako obvykle v 10:00 na náměstí Míru.

1. květenneděle – slavíme svátek sv. Josefa Dělníka, snoubence Panny Marie. Je pátá neděle po Velikonocích. Tradičně katolické spolky užívající kalendáře z před roku 1955 slaví svátek apoštolů sv. Filipa a Jakuba Spravedlivého.

Odkazy

Řadu odkazů naleznete na facebookových stránkách Duše a hvězdy a Akce Život a ve facebookové skupině Křesťané a křesťanská témata ve společnosti a politice. Samotné uvedení odkazu v seznamu neznamená, že autor tohoto přehledu souhlasí s jeho obsahem či vyzněním, ale jen a pouze že se vyplatí si ho přečíst. I třeba jako odstrašující příklad.

Stálice českého a slovenského tradičně katolického internetu (tj. stránky, které se vyplatí průběžně sledovat, protože jsou kvalitní a pravidelně nabízejí něco nového): Te DeumLumen de LumineREX!, Dielňa sv. Josefa, Krása liturgie a Kompas tradiceDalší tradičně katolické stránky naleznete ZDE. Z cizojazyčných stránek doporučuji především: LifeSiteNews.com a Rorate Caeli.

Doporučené petice a kampaně: 

PETITION: STOP plan to force Canadian Christian hospitals to euthanize patients

Sign here: Three Christian teenagers in Egypt were just sentenced to five years in prison for blasphemy

OSN: Uznajte, že zločiny proti kresťanom v Iraku a Sýrii sú genocídou #CallItGenocide

Presaďme RODINU a OCHRANU ŽIVOTA do Programového vyhlásenia vlády SR

Protect Asia Bibi Now!

Máma, táta, děti – o iniciativě více ZDE a ZDE

Církev a Svatý stolec

Kardinál Duka udělí Svatovojtěšské medaile

Od neděle má i ČR rytíře Řádu Božího hrobu

Španělsko má 5 nových blahoslavených mučedníků

Štefan Barnáš (1900 – 1964) spišský biskup, martýr

Krize Církve

Dopis zkušeného ďábla II.

Geniální jezuitská vychytralost

Jak se to právě hodí

Komentář Eleison CDLVIII – Biskupská deklarace I

Ovce opuštěné pastýřem

Hoci biskupi za nich bojujú, znovuzosobášených je v kostoloch málo

Očaril Rím demokratický socializmus?

„Czy papież jest katolikiem?” – zastanawiali się religijni intelektualiści na jezuickiej uczelni

Bishop Schneider: God needs the ‘simple faithful’ to protect the faith in this time of crisis

Cardinal Kasper: ‘Seems clear’ exhortation allows Communion for divorced/remarried in some cases

Exhortation allows Communion for divorced/remarried on case-by-case basis, claim 3 German bishops

Interview with Bishop Athanasius Schneider

Pope Francis: ‘I don’t remember’ controversial footnote in exhortation

Priest: I’ll never ‘profane’ the sacraments by following Kasper’s proposal, no matter who tells me to do it

Priest on papal exhortation: We must hold fast to the Tradition

Priest who leads University of San Francisco congratulates staff member on same-sex ‘marriage’

Pro-Life Notre Dame Students Hold Prayer Vigil to Protest Award Given to Pro-Abortion Joe Biden

Syriac Catholic Patriarch: Divorced & Remarried must get in line with Church Teaching

Why Amoris laetitia woldn’t have helped me

Pronásledování křesťanů, uprchlíci, náboženské svobody, lidská práva, charita

Aleppo: Bomby a první svaté přijímání

Arcibiskup Auza: Libanon potřebuje mezinárodní podporu s břemenem uprchlíků

Arcibiskup Mokrzycki: válka pokračuje, pomoc skutečně potřebujeme

Glosa arcibiskupa Graubnera: Křesťanství a islám

Německá církev věnovala půl milionu euro na Ukrajinu

O přijetí tří rodin ze Sýrie

Orbán varuje před příchodem miliónů migrantů

Počet obětí narůstá. Italská charita odeslala 100 tisíc eur na záchranářské práce

Pravoslavný biskup proti odebírání dětí v Norsku

Rodina imigrantů z Lesbu: „Žádný muslimský představitel se nás nezastal, jenom papež!

Ukrajinský konflikt v číslech: 9.000 mrtvých, 1,7 milionu přesídlených

Uprchlíkům, které František přivezl do Říma, začíná nový život

Biblia sa dostala na zoznam nevhodných kníh, ktoré by mali byť odstránené z verejných knižníc. Korán nevadí

Čo ukázali vatikánske archívy o genocíde Arménov?

British Columbia’s top court: University had right to ban pro-life demonstration

Canberra police charge pro-life vigil keeper under new bubble zone law

Church leader’s wife dead after buried alive during church demolition

Council of Europe criticizes Norway for removing 5 children from their parents because of ‘Christian indoctrination’

Hundreds rally in Phoenix for Norwegian family

ISIS Executes 250 Women in Mosul for Refusing Sex Slavery

Norwegian bishops ask Vatican’s permission to drop out of civil weddings to avoid gay ‘marriage’ pressure

Obama admin admits it doesn’t need to force Little Sisters to provide contraceptives

Ontario doctor quits medicine in face of conscience threats from euthanasia

Political Correctness is a Totalitarian Ideology

Poll: Most Americans think imposing HHS mandate on Little Sisters is ‘unfair’

Rallies held worldwide against Norwegian seizure of Christian parents’ five children

Texas ‘Bathroom Bill’ Criminalizes Entering Facility Of Opposite Sex

Why We Are Asking the Supreme Court to Hear Our Case

Hnutí pro-life

Do práv na umělé oplodnění nemá liberální stát co mluvit, tvrdí lékařský etik

Zakáže Polsko zcela potraty?

Byrokrati v OSN: “Nezabezpečenie potratu ženám porušuje Dohovor proti mučeniu”

Prof. Chazan poruszony narodzinami dziecka po śmierci matki: „Heroiczna obrona życia”

Archbishop Prendergast: Canada’s assisted dying law is morally wrong

‘Birth Controllers’ cant stand Pro-life Catholic Hospitals

Canadian CDL: Euthanasia, Assisted Suicide Hides killing with Euphemisms

If science shows why abortion is wrong, why is the pro-life movement so Christian?

Jewish pro-life organization has saved 35,000 children from abortion

Obama admin warns states that defunding Planned Parenthood violates federal law

Poland is taking big steps towards an abortion ban – by using graphic images

Tens of thousands to protest Planned Parenthood at 200+ rallies nationwide on Saturday

Rodina, manželství a výchova

Arcibiskup Jurkovič: společnost se musí probudit z pasivity a hájit rodinu

5 ways watching porn is terrible for your romantic relationships

Alberta’s NDP gvmt under fire for sabotaging motion supporting parents’ rights in education

Appeals court rules that teenagers have a right to use opposite sex’s showers, locker rooms

Benham Brothers warn, if we don’t stand now, our kids are ‘going to go to jail’

College students’ terrifying answers on gender and ‘age’ identity show just how lost we are

Lesbian: I use math class to teach young kids about homosexuality so I can ‘hide’ it from parents

Media gushes over new gay parenting study, but it gives a much bleaker picture than they think

Parent uprising forces Alberta NDP to back off sabotage of parental rights motion

Utah Governor to Sign Anti-Porn Law Today

Whitby parents continue fight against Wynne’s sex-ed program

Víra a liturgie

7 Reasons why I love the Traditional Latin Mass

Cardinal Sarah attends the funeral of young Traditional Catholic brother to whom he dedicated God or Nothing

Solemn High Mass in NYC

Ostatní

Je Kotleba špeciálny problém konzervatívcov? (polemika) a Ad: Je Kotleba špeciálny problém konzervatívcov?

Moslimský kráľ zaplatí opravu Božieho hrobu

Shakespearov katolícky kód

Ignác Pospíšil

104 Responses to Rozhlédnutí 2016/04/24

  1. Tomáš napsal:

    ad: Nabídněme tento týden své modlitby Bohu coby smírnou oběť za urážky a zklamání, kterých se mu dnes a denně dostává od nejvyšších představitelů církve bojující…

    Modlitba ke Královně andělů, Přemožitelce Satana

    Slavná Královno nebes, nejvyšší Paní andělů, Ty jsi od počátku od Boha obdržela moc a poslání rozdrtit hlavu pekelného hada. Prosíme Tě pokorně, sešli své nebeské šiky, aby na Tvůj příkaz a z Tvé moci pronásledovaly zlé duchy, všude proti nim bojovaly, zmařily jejich úklady a svrhly je do propasti.

    Slavná Matko Boží, pošli své neporazitelné vojsko také do boje proti vyslancům pekla mezi lidmi. Znič plány bezbožníků, pokoř všechny, kteří chtějí zlo. Vypros jim milost poznání a obrácení, aby vzdávali zde na zemi chválu Trojjedinému Bohu i Tobě. Dopomáhej všude k vítězství pravdě a právu.

    Mocná ochránkyně, svými planoucími duchy ochraňuj na celé zemi Boží svatyně a stánky milosti!

    Střež skrze ně všechny svaté chrámy a posvátná místa, osoby a předměty, zvláště pak Nejsvětější Svátost oltářní před každým znesvěcením a zničením. Ty, která jsi naše útočiště a naše milá Paní! Prosíme Tě v důvěře, že tak můžeš snadno učinit. Andělé, Tvoji služebníci, čekají na každý Tvůj pokyn, aby ho s horoucí touhou vyplnili.

    Nebeská Matko, chraň i náš majetek a naše obydlí před úklady viditelných i neviditelných nepřátel. Dej, ať v nich vládnou svatí andělé a panuje odevzdanost, pokoj a radost Ducha Svatého. Kdo jako Bůh? Kdo je jako Ty, Maria, Královno andělů a Přemožitelko Satana?

    Dobrá a něžná Matko Maria, neposkvrněná Nevěsto Krále čistých duchů, na jeho tvář ustavičně patři, Ty budeš vždy naše naděje, naše ochrana a naše sláva!

    • Poutník napsal:

      Jorge Bergoglio už se nepokrytě považuje za „nositele Ducha Svatého“, který má za úkol zcela proměnit Církev (koneckonců během obou synod ve svých kázáních u sv. Marty neustále doporučoval, abychom se „nechali překvapovat Duchem Svatým“, tj. zjevně právě oněmi vražednými zásahy do nauky, které on a jeho lidé připravovali…).

      – V příspěvku, zveřejněném nyní, 26. 4., na Rádiu Vaticana, můžeme číst tyto děsivé papežovy věty:

      „Prospěje nám, připomeneme-li si, že církev není elita kněží, zasvěcených osob a biskupů, ale že všichni tvoříme věrný svatý lid Boží. Pokud se na to zapomene, objevují se různá rizika a deformace jak v osobní, tak obecné zkušenosti služby, kterou nám církev svěřila. Jak dobře zdůrazňuje Druhý vatikánský koncil, Božímu lidu přináleží »důstojnost a svoboda Božích dětí, v jejichž srdci přebývá Duch svatý jako v chrámě« (Lumen gentium, 9).“

      Za „největší deformaci, které je třeba čelit v Latinské Americe“ a ke které tímto listem papež obrací pozornost, „je klerikalismus. Tento postoj – vysvětluje (papež) dále – „nejenom anuluje osobnost křesťanů, ale vede také k umenšování a podceňování křestní milosti, kterou vlévá Duch svatý do srdce našemu lidu. Klerikalismus vede k jakési homologaci laikátu. Zachází-li se s laiky jako s »pověřenci«, omezuje se iniciativa, snaha a – dovolím si říci – také odvaha potřebná k šíření dobré zvěsti evangelia v každém sociálním a zejména politickém prostředí.“ Klerikalismus postupně zháší prorocký oheň, který má církev dosvědčovat, a „zapomíná na to, že viditelnost a svátostný rozměr církve přísluší celému Boží lidu (srov. Lumen gentium, nn. 9-14) a nikoli jenom několika málo vyvoleným a osvíceným.“

      (stále citace)Papež František potom upozorňuje na „velmi zajímavý fenomén,“ který se zrodil právě v Latinské Americe: „Mám za to, že je to jeden z nemnoha prostorů, kde je Boží lid osvobozen od vlivu klerikalismu: míním lidovou pastoraci. Je to jeden z mála prostorů, kde se lid včetně svých pastýřů setkává s Duchem svatým bez klerikalismu, který usiluje o kontrolu a zabraňuje pomazání, jež Bůh uděluje svým.“(konec citátu z R.V.)

      – Ano, je třeba se modlit za ty, kdo se nyní pokoušejí zmocnit Církve – a vést ji svým zcestným „duchem“ ke svému skutečnému inspirátoru, kterým Bůh zcela jistě není.

      Papež jako hlavní aktér demolice Církve, iniciátor rozbití jejího vnitřního řádu, její protestantizace – tohle je skutečný Satanův triumf…

      Ale právě tento akt zasažení „hlavy“ nastartuje děje posledních časů – příchod skutečného (nikoli onoho „druhovatikánského“) Ducha Svatého; velikou pomoc Kristovu těm, kdo „poslouchají Boha, nikoli lidi“.

      • Pax Jan napsal:

        Já tedy nevím, ale ve mně vůbec tato slova nevyvolávají nějaké negativní konotace… Pokud je tím myšleno, jak uvažoval j. s. papež Benedikt XVI. (ještě jako msgre. Ratzinger(?) o posunu Církve od (necituji přesně, zpaměti!) konzervativnosti k misijnosti (komentář: tedy ne k (neo)modernismu!), je to v pořádku. Co je lepší? Lidová misie laiků pod vedením svých pastýřů, nebo pouhý (hypotetický) klerik, který zabrání, aby se ve farnosti setkávalo společenství, senioři, mládež…). Nedávno jem mluvil s jedním velice dobrým knězem. A ten mi naznačil, že rozšiřování teze o papeži Františku jako o nějakém člověku, který demoluje Církev, je nerozumná. Pane Poutníku, vy, který přijímáte soukromé zjevení Paní všech národů z Amsterodamu, není to jinak?

        Pax

        Jan

        • Pax Jan napsal:

          Ještě bych doplnil. Tento kněz je příznivcem slavení lturgie „všech časů“ – (tedy „klasické“).

          Pax

          Jan

        • Tomáš napsal:

          To je pravda, že papež nedemoluje církev. On demoluje především sám sebe.

        • Poutník napsal:

          Současný papež, bratře Jene, dělá přesně to, co kritizoval Benedikt XVI. – vede svěřené stádo k obrovskému SUBJEKTIVISMU.

          Subjektivismus při „prožívání Boha“ – toto „prožívání“ je stavěno proti hierarchické Církvi, proti Tradici, proti samotné nauce – jak je vidět na poslední (značně subjektivismem promořené) exhortaci.

          Bergogliův jihoamerický příspěvek otevírá dveře k tomu, aby katolická Církev, která je právě na tomto kontinentě demolovaná rozličnými protestantskými „letničními“ sbory (tvořenými převážně odpadlými katolíky), následovala právě tuto destruktivní protestantskou cestu: není třeba nauky, není třeba hierarchie, je jen „cesta Ducha“. Shodou okolností hned následující den po zveřejnění mého příspěvku kázal papež přesně na toto téma ve Vatikánu opět…

          Ad zjevení Panny Marie v Amsterodamu:

          „Pak jsem najednou stála na náměstí sv. Petra a slyšela jsem prudkou bouři, jak doráží na svatopetrský chrám a na Vatikán. Pak následoval silný déšť. Ale když jsem se důkladně podívala, byly dešťové kapky nad svatopetrským chrámem jako z bílého ohně a nad Vatikánem spíše jako obyčejný oheň.

          Na schodech před svatopetrským chrámem jsem spatřila najednou stát bílou postavu obrácenou zády ke mně. Také tato postava se dívala na ohnivý déšť. Náhle se déšť nad Vatikánem změnil v písmena. Nejdřív V a pak kousek po kousku další písmena, až jsem mohla přečíst:
          „Vaticanum II.“

          Zdálo se mi, jako by moje ústa byla zamčena svorkou, a uslyšela jsem:
          „Můj Petře, podívej se, co se stalo!“

          Bílá postava na schodech chrámu se otočila a já jsem viděla, že to byl náš Svatý otec, papež Jan Pavel II. Svatý otec se díval nahoru, jako by chtěl slyšet, co hlas opět říká:
          „Dívej se dobře!“

          „Před námi byla rozbalena veliká mapa. Země, které jsem mohla zřetelně vidět, byly Holandsko, Francie, Německo a Belgie. Ostatní země byly jako v oparu. Pak se mapa opět svinula a stala se z ní velká pastvina. Páslo se zde pokojně stádo ovcí.

          Pak jsem slyšela, jak se blíží dusot koňských kopyt. Přiklusalo velké stádo bílých a černých koní. Honilo stádo ovcí a rozhánělo je. I Svatý otec se na to díval s velkou vážností. Z mraků se nyní ozval silný hlas:

          „Podívej se, co se stalo! Divocí koně deptají a zahánějí moje stádo do propasti. Petře, zkrotíš je naukou, která je a která trvá.“

          Poslední slova „která je a která trvá“ jsem slyšela zaznít na náměstí jako ozvěnu třikrát. Pak hlas řekl:
          „Podívej se, kde to začalo!“

          Úryvek z „Eucharistických zážitků“ (Vize Idy Peerdemanové ze svátku Letnic, 25. května 1980)
          —————————————————

          Druhý Vatikán je zde jasně označen jako počátek úpadku Církve – protože „zde to začalo“. Marně byl Jan Pavel II. upozorňován na nebezpečí, které Církvi hrozí…

          Z Holandska, Francie, Německa a Belgie pocházejí ti, kdo prosadili volbu Jorge Bergoglia papežem – a právě agendu svých volitelů, prelátů typu Godfried Danneels (člověk, který šel přemlouvat panovníka, aby se nestavěl proti potratům; člověk, který šel gratulovat premiérovi, když byl přijat zákon o registrovaném partnerství osob stejného pohlaví – tedy prelát, který měl být dávno exkomunikován) teď postupně prosazuje Jorge Bergoglio.

          Zjevení Paní všech národů je zjevením, které spolu s Akitou (kde krvácela dřevěná socha vytvořená podle obrazu z Amsterodamu) vypovídá o hlubokém úpadku současné Církve – o ničem jiném, bratře Jene.

          • solipso napsal:

            Do háje už s Buonaserou. Koho zajímá, co Buonasera říká, co dělá, co píše? Všichni už víme co je zač, tak se věnujme něčemu důležitému nebo užitečnému a skandální eskapády odpadlého klerika nechejme jako potravu medálním mrchožroutům, ne?

  2. Pax Jan napsal:

    Takže přeji krásné prožití mariánského měsíce května (májové pobožnosti!), zase se (minimálně:) na nějakou dobu odmlčím. Kéž Neposkvrněné Srdce Panny Marie zvítězí v našich (poskvrněných) srdcích. Sv. Ludvíku Maria Grignone, oroduj za nás.

    Ještě upozorňuji na iniciativu, která by neměla zapadnout v množství informací:

    „Máma, táta, děti“. Iniciativa hodná podpory:

    K Ignácovým odkazům dodávám:

    http://www.sklenenykostel.net/index.php/2-uncategorised/3321-mama-tata-a-evropska-komise

    Pax

    Jan

  3. Karol Dučák napsal:

    Ďalšia iniciatíva, hodná podpory:
    https://gloria.tv/video/QqESmMiH9SX

    • Tomáš napsal:

      A proč mám podporovat takové nekatolické, nekřesťanské způsoby? Jen sem hážete jeden odkaz za druhým bez sebemenšího zdůvodnění. Tomu se říká tapetování a patří to jinam, než do živé diskuze.

      • Karol Dučák napsal:

        Ja Vám rozumiem, Tomáš, najlepšie je sedieť v bezpečí doma za pecou a urážať tých, ktorí sa neboja niesť kožu na trh a vyznať vieru v Krista na verejnosti. Z takých hrdinov, ako ste Vy, sa mi dvíha žalúdok. Sám nedokážete odborne argumentovať a ak niekto cituje z odbornej literatúry a Vy nedokážete jeho argumenty vyvrátiť, uchyľujete sa k ranám pod pás. Preto s Vami odmietam polemizovať. Budem bez problémov viesť polemiku s ľuďmi ako je MichalD, Lucie Cekotová, alebo iní účastníci tejto polemiky, ktorí nie sú zaslepení fanatickou nenávisťou voči ľuďom s iným názorom, ale na úroveň Vašich invektív sa neznížim.

        • Tomáš napsal:

          „Ne každý, kdo mi říká Pane, Pane, vejde do Božího království.“

          Ptal jsem se Vás slušně na bližší vysvětlení k odkazům, které jste sem vkládal – bez odpovědi, natož slušné. Nevím, proč sem vlastně chodíte plenit katolické diskuze a nejdete si za svými na Slovenské diskuze. (Anebo vím či správně tuším ten důvod…?)

        • Tomáš napsal:

          P.S.
          Pokud máte vyšší vzdělání, máte mne, jak říkáte nevzdělaného, správně poučit. Vzdělání či předpoklady k němu jsou přece Božím darem. Církev katolická nikdy neodmítala vzdělání nevzdělaným. Vy ano.

          • Rudolf napsal:

            Vyssiho vzdelanemaje netroufam si vstoupit do diskuse, ktera se mi jevi jako skolometska. Naopak vcera jsem dostal krasny prispevek od pana dr. Henryks Laholy, ktery se vyporadal se sedesvakantisty a historickou ulohou soucasneho papeze Sv. Otce Frantiska.Jsem pocten okolnosti, ze autor, nositel 4 akademickych titulu nelitoval casu a objasnil mi lapidarne a srozumitelne podstatu problemu bez jalovych kecu, kterymi je tato diskuse zamorena.Z tohoto mista mu uprimne dekuji.

            • Karol Dučák napsal:

              Pán Rudolf, ďakujem za Vaše slová a chcem Vás poprosiť: môžete nám nejakým spôsobom sprístupniť ten príspevok pána Dr. Laholu? Vopred úprimne ďakujem. A kvôli vzdelaniu si, prosím, nerobte ťažkú hlavu. Prvý pápež Peter bol rybár. Osobne som presvedčený, že najväčším nešťastím Cirkvi sú akademicky vzdelaní teológovia. Napríklad Luther bol vzdelaný mních augustinián. Žiadnu schizmu v dejinách Cirkvi nespôsobil obyčajný človek. Vždy to boli vzdelaní teológovia. Ale tým nechcem povedať, že by sa mali zrušiť teologické fakulty. To určite nie! Chcem len povedať, že akademicky vzdelaní ľudia teológiu formovali, ale aj deformovali.

    • renda napsal:

      Proč někde šaškovat s heretiky ? Mluví Pane ,,Pane , ale v Jeho přítomnodt v eucharisti něvěří .

  4. Karol Dučák napsal:

    Ad Teofil, ad Tomáš, toho pisálka nikto neplatí. Píše úplne nezištne, ale nesťažuje sa. Je rád, že môže aj takto slúžiť Bohu. Nie každá námaha človeka musí byť odmenená peniazmi. Najušľachtilejšia je odmena nášho Pána a ja verím, že Pán najlepšie ocení naše namáhanie.

    • Tomáš napsal:

      Kedže ohovárate ludí len preto, že sú Vám nepohodlní, alebo že sa vyjadrujú jinak, než ste zvyknutý, pričom nehladíte na to, čo Vám chcú sdelit, a vyvyšujete sám sebe nad nich, tím len ťažko poslúžite Bohu… A to tým viac, ak ich posielate ku psychiatrom a ne práve k Bohu. Vedel ste to, pánko Dučák…?

      • Karol Dučák napsal:

        Tomáš, nalejme si čistého vína. Len v diskusii k jednému článku, k článku „XVI. Národní pochod pro život“, ste Vy, Tomáš, na mňa päťkrát vulgárne, bezohľadne zaútočili. Aby ste to nemohli poprieť, vypísal som si to:
        13. 4. 2016 (18:33) „Pane Dučáku, nezávidím Vám takový zmatek v životě. Opravdu ne.“
        16. 4. 2016 (10:04) „Pne Dučáku, já nenacházím slov. Více naricismu bych těžko našel jinde, než právě ve Vašich komentářích. Myslel jsem si, že tolik sebechvály a sebestřednosti v jedné osobě snad ani není možné, ale Vy jste mne přesvědčil o mém omylu.“
        13. 4. 2016 (14:51) „Pane Dučáku, co kdybyste se nejprve kontroloval Vy, zvláště pak, reagujete-li na ženu? Nejen II.VK, ale ani slušné chování Vám už neříká nic? Předpokládám, že Anežka jistě vycházela z Vaší těžko přehlédnutelné ignorace mé jasné otázky:
        http://www.duseahvezdy.cz/2016/03/31/xvi-pochod-pro-zivot/#comment-39933
        Zkuste mi, prosím, slušně odpovědět, aniž byste použil jediné útočné či zesměšňující slovo vůči diskutujícím, kteréžto výrazivo Vám na DaH dělá vpravdě medvědí službu. Děkuji.“
        17. 4. 2016 (20:13) Vy vedete nějaký liturgický tým??? Tak to jste skutečně obrovský fantasta!!! (((-.
        Já samozřejmě vím, proč se nemůžete shodnout s katolickým učením – stačí si přešíst několik Vašich komentářů. Důležitější pro Vás ale je, abyste to poznal Vy sám.Vložil jsem Vám vysoce kultivovaný odkaz na vznik „misálu“ pro NOM. Ani Vám nestál za povšimnutí.
        http://www.duseahvezdy.cz/2016/03/31/xvi-pochod-pro-zivot/#comment-40078
        Jste příliš zaujatý vlastní osobou, než aby Vám mohlo být dáno vidět lépe Boží věci. Proto můžete mít třeba desítky „liturgických týmů“ a nic Vám to nepomůže ke spáse duše. Ale je to zcela Vaše svobodná vůle a rozhodnutí.
        24. 4. 2016 (19:20) Vaše zklamání pramení pouze z Vás samého. Zklamal jste se jen a jen svým vlastním egem. Já jsem nesledoval cíl Vás „obrátit“ nebo Vás jakkoli „přesvědčovat“.Až se sám dobrovolně zřeknete funkce „ředitel vesmíru“ a otevřete se Boží milosti, pak teprve máte šanci pochopit marnost svého současného počínání včetně snah o „očištění“ liturgie.
        The End Off Topic. ===========
        Nuž, Tomáš toto je vizitka pravého katolíka? Vy ma chcete súdiť? Alebo chcete tvrdiť, že ste lepší katolík ako ja?

          • Karol Dučák napsal:

            Teofil, znamenite dokážete zosmiešniť svojho oponenta. Tlieskam Vám aj keď asi môj potlesk nebudete počuť. Lenže Váš postoj je pasívny, deštruktívny a deprimujúci, pričom však nikomu nič pozitívne neprináša. Neustále lamentujete a prelievate krokodílie slzy na Druhým vatikánskym koncilom a nad pápežom Františkom. Ste ako lekár, ktorý príde k ťažko chorému pacientovi a namiesto toho, aby ho liečil, začne nad ním bedákať a predčasne oplakávať jeho smrť. Čo myslíte, komu to pomôže?
            Už dlho čítam v týchto diskusiách útoky na pápeža a zosmiešňovanie jeho aj súčasných predstaviteľov Katolíckej cirkvi. Či už ste to Vy, alebo Tomáš, Markus či ktokoľvek iný. Lenže ja sa Vás všetkých pýtam: „MÁTE NEJAKÉ RACIONÁLNE, KONŠTRUKTÍVNE RIEŠENIE, AKO RIEŠIŤ SITUÁCIU V CIRKVI? ALE REÁLNE RIEŠENIE, NIE NEJAKÉ BLÁBOLY!“
            Pretože ak nemáte konkrétne, ale reálne uskutočniteľné návrhy, ako riešiť situáciu v Cirkvi, tak si všetky tie Vaše kecy môžete niekam strčiť. Vaša kritika a posmešky totiž nikomu nepomôžu, ale naopak ešte otrávia ľudí nenapraviteľným defetizmom. Musíte si ujasniť, čo vlastne chcete. Buď si chcete zo všetkého, predovšetkým z pápeža, robiť srandu, a potom sa nemáme o čom baviť, alebo sa úprimne snažíte pomôcť Katolíckej cirkvi a potom sa môžeme baviť veľmi dlho. Komu pomôže zosmiešňovať pápeža? Chcete nového pápeža? Ale veď Katolícka cirkev už prežila aj trojpápežie a nič dobré to neprinieslo. Nakoniec sa vrátila k jednopápežiu. K jednému pápežovi, bez ohľadu na to, či bol lepší, alebo horší. Veľmi dobre to napísal P. Schmidberger: „Cirkev je neomylná vo svojej podstate, ale je vedená ľuďmi, ktorí sú omylní a môžu byť aj zaťažení chybami. Musíme odlišovať úrad od konkrétnej osoby… V súčasnosti je pápež František vlastníkom pápežského úradu s mocou primátu. V hodinu, ktorú nepoznáme, odstúpi a bude zvolený iný pápež. Pokiaľ však má pápežský stolec, uznávame ho ako takého a modlíme sa zaňho. Nehovoríme, že je dobrý pápež. Naopak, provokuje svojimi liberálnymi myšlienkami a vytvára v Cirkvi veľký zmätok. Ale keď Kristus ustanovil pápežstvo, videl celý rad pápežov celej histórie Cirkvi, aj pápeža Františka. A predsa dovolil jeho výstup na pápežský trón.“ (Schmidberger, F. Überlegungen zur Kirche und zur Stellung der Priesterbruderschaft St. Pius X. in ihr. In: Novus Ordo Watch. Dostupné na internete: ˂http://www.novusordowatch.org/sspx-memo-schmidberger.pdf˃)
            Aj tento postoj P. Schmidbergera ma prinútil radikálne zmeniť svoj postoj k FSSPX. Tohto človeka, pokiaľ si zachová takéto konštruktívne zmýšľanie aj v budúcnosti, som ochotný verejne podporiť kedykoľvek a kdekoľvek. Je to pozitívny, reálny postoj, ktorý má šancu konečne pohnúť veci dopredu. Vďaka Bohu za takého človeka! Určite je lepšie podporiť úsilie súčasného vedenia FSSPX ako ďalších 50 rokov lamentovať a prelievať krokodílie slzy nad koncilom a pápežmi!
            Teofil, ak Vám robí radosť zosmiešňovať ma, pokojne si poslúžte, len už, prosím Vás, príďte do diskusie s niečím pozitívnym, konštruktívnym. S nejakou reálnou víziou, ako riešiť nahromadené problémy. Ak s niečím takým prídete, potom s radosťou a recesiou prijmem aj Vaše útoky na mňa.

            • anežka napsal:

              Pane Dučáku, jak víte, že papež odstoupí? To už se svěřuje laikům? Předešlý papež to měl alespoň promodlené, ale tento je populista. Proč máte pořád nutkavou představu, že je na nás laicích, abychom zachraňovali Církev? Mým cílem to tedy není, chci spasit skrze víru svou duši a stejně tak se modlím za spásu svých dětí. Je vidět, že modernismus ve vás vás neustále nutí k akci místo k naslouchání Bohu. K tomu je právě dobré navštěvovat jen tridentskou mši svatou, ta nevede k akci, ale k pokoře.Modernistům vesměs tato ctnost chybí.

              • Karol Dučák napsal:

                Anežka, nie ja som tvrdil, že pápež odstúpi, ale P. Schmidberger, ktorého som citoval. Alebo Vám pojem citácia nič nehovorí? Netvrdím ani, že my, laici, zachránime Cirkev. Na to tu máme iné inštitúcie, napríklad aj FSSPX. My im môžeme pomôcť modlitbami, skutkami milosrdenstva, svätými omšami, atď. Prajem Vám požehnaný zvyšok dňa.

              • Tomáš napsal:

                anežko, pan Dučák Vás nepochybně zachrání.

            • renda napsal:

              Rád bych se pana Dučáka zeptal , proč se heretikům právě tento koncil , papež tak zamlouvá .

        • Tomáš napsal:

          Pokud je vulgaritou moje osobní vnímání Vašich vesměs protestantských vstupů, pak opravdu nemám na to co říci, ale psychiatra bych Vám ani omylem nedoporučoval jako Vy Teofilovi. Snad abych se Vám omluvil, že si troufám být vůbec naživu…?

          Pokud se chcete modlit za mé obrácen do Vaší KHS, pak buďte ubezpečen, že je tato Vaše snaha absolutně marná. Já se z katolictví k pohanství obracet nehodlám.

          Pane Dučáku, nechtěl byste na nějaký čas přestat nadávat katolíkům – oponentům a odpočinout si? Jako odpočinkovou četbu Vám doporučuji neustále platné učení katolické církve:
          http://katolicky-katechismus.cz/

          S Pánem Bohem, pane Dučáku, přeji Vám hodnotný duchovní odpočinek.

          1. Korintským 3, 18 Ať nikdo sám sebe neklame. Domnívá-li se někdo z vás, že je v tomto světě moudrý, ať se stane bláznem, aby se stal opravdu moudrým.
          http://www.biblenet.cz/app/bible/search?phrase=bl%C3%A1znem&search=Hledat

          • Karol Dučák napsal:

            Tomáš, toto je naozaj zbytočná strata času a energie. Oboje si treba šetriť, pretože nás čakajú veľkolepé udalosti, z ktorých najväčšou je pripravované kánonické riešenie FSSPX pravdepodobne na úrovni personálnej prelatúry. Radosť z tohto vývoja mi nemôžu pokaziť ani rany pod pás. Teofilovi som ja psychiatra neodporúčal a preto nerozumiem, prečo sa uchyľujete ku klamstvám. Ale to je Váš problém. Modlím sa za spásu Vašej duše bez toho, aby som Vás chcel na niečo obracať. Všetci sme hriešnici a nikto nemôže povedať, že už je natoľko svätý, že nepotrebuje modlitby za spásu svojej duše. Modlím sa za to, aby ste boli spasený presne taký, aký ste, respektíve akého Vás chce mať náš Pán. Ak chcem Vaše obrátenie, tak obrátenie hriešnika k Bohu, pretože všetci sme hriešnici: ja, Vy a každý jeden človek na svete. Tak prijmite tieto modlitby s trochou pokory tak úprimne, ako úprimne sú myslené.

            • Tomáš napsal:

              Nebudu to už kvůli Vaší skleroze vyhledávat, ale Teofilovi jste dokonce doporučoval změnu psychiatra. Takže přestaňte veřejně lhát a dejte nám katolíkům už konečně pokoj, ano?

            • anežka napsal:

              Jak víte, pane Dučáku, jakých velkolepých událostí se dočkáme? Jste si zcela jist, že toto je vůle Boží? Máte snad nějaká vnuknutí? Osobně z Vás mám dojem, že až příliš spoléháte na lidi a na tzv. šťastný konec, přičemž víme, že svět se před příchodem Pána Ježíše Krista bude stále víc nořit do temnoty a lidé budou zmateni. Váš optimismus je sice zajímavý, pro mě ale nepřitažlivý, protože je nepravdivý. Je hezké, že se modlíte za zdejší diskutující, nicméně nevěřím, že by to více nepotřebovala vaše rodina, to je také náš hlavní úkol jako rodičů dospělých dětí.

        • Tomáš napsal:

          Soudíte především Vy – sám sebe. Taháte sem zbytečný offtopic ad hominem.

  5. Karol Dučák napsal:

    Ešte niečo, Tomáš. Včera som sa za Vás pomodlil desiatok ruženca, dnes a ďalších sedem dní sa každý deň za Vás pomodlím ďalší desiatok ruženca. Stáva sa mi, že keď na mňa niekto útočí, neovládnem sa a napíšem niečo, čo potom ľutujem. Aj ja som len slabý človek. Preto ak som bol voči Vám v nejakom ohľade nespravodlivý, prosím Vás o odpustenie a prosím o odpustenie aj pána Boha.

    • Teofil napsal:

      Mat6 6Když ty se modlíš, vejdi do svého pokojíku, zavři za sebou dveře a modli se k svému Otci, který zůstává skryt; a tvůj Otec, který vidí, co je skryto, ti odplatí.
      7Při modlitbě pak nemluvte naprázdno jako pohané; oni si myslí, že budou vyslyšeni pro množství svých slov.

    • Tomáš napsal:

      Pane Dučáku, se vší vážností Vás důrazně žádám, abyste přestal veřejně psát jménem všech katolíků! Já se s katolickou vírou ztotožňuji a podobné invektivy si u Vás vyprošuji!!!

      „My katolíci sa totiž nedokážeme so svojou vierou stotožniť natoľko ako moslimovia. Naša viera je v porovnaní s tou moslimskou často chladná.“
      http://www.priestornet.com/2016/03/dozrel-cas-na-novodobe-krizove-vypravy.html

      • Tomáš napsal:

        P.S.
        „Na rozdiel od moslimov nám príliš často chýba zápal a bezpodmienečná zaangažovanosť za vieru, ba, nebojím sa povedať, aj istý zdravý fanatizmus pri vyznávaní nášho Boha.“

        Můj „zdravý fanatismus“ celou dobu odsuzujete a považujete ho za vulgaritu proti Vaší osobě. Žádám Váši veřejnou omluvu VŠEM katolíkům, které jste tímto rozhovorem urazil!

  6. Karol Dučák napsal:

    Nehnevajte sa, Tomáš, na Vaše invektívy vôbec nebudem reagovať.

  7. Ján M. napsal:

    Na margo polemiky, či viac hádky, ktorá sa tu rozpútala:
    Takáto výmena názorov je nepekná a nekresťanská, nekatolícka! Nechce sa mi do nej vstupovať, ale zároveň cítim potrebu povedať niekoľko (podľa mňa dôležitých) slov.
    Kristova Cirkev je len jedna. Je katolícka, teda všeobecná a zahŕňa viacero rítov, mnoho národov a kultúr, nespočítateľné množstvo ľudí a pováh, charakterov, osudov…
    Katolíctvu je cudzie sektárstvo! Žiaľ, v diskusii na týchto stránkach sa sektárske zmýšľanie hojne prejavuje.
    Ako zdôraznil napríklad svätý Augustín (v diele Boží štát) – boží štát a svetský štát sú vzájomne prepletené: nie každý, kto je formálne v Cirkvi, je aj skutočne občanom Božieho štátu, a naopak!
    A pripomeniem ešte jednu augustínovskú (katolícku!) zásadu: V podstatnom jednota, v nepodstatnom sloboda a vo všetkom kresťanská láska.

    Mimochodom, domnievam sa, keďže sme na portáli s moderovanou diskusiou, redaktor by mal zabrániť priechodu emócií, osobných útokov a urážok.

  8. Karol Dučák napsal:

    Ďakujem, Ján M. Už som ani nedúfal, že v tejto hádke – ako ste to správne nazvali – zaznie aj racionálny katolícky hlas. Nadviažem na Vaše slová. Kristova Katolícka cirkev je len jedna a na jej čele je – či už sa nám to páči alebo nie – pápež František. V dejinách Katolíckej cirkvi boli vynikajúci, ale aj horší, dokonca veľmi zlí pápeži, ale napriek tomu je pápež za každých okolností skala, na ktorej Kristus postavil svoju Cirkev. Nemožno oddeliť dom od základu, na ktorom stojí. Nikto nemôže byť členom Katolíckej cirkvi, ak nechce byť v spoločenstve s pápežom bez ohľadu na to, či je ten pápež dobrý alebo nie. Dobrý katolík má jedinú možnosť – modliť sa za pápeža, za biskupov, kňazov a za celú Cirkev. A ak niekto napriek tomu odmieta byť v spoločenstve s pápežom, potom odmieta byť aj v spoločenstve Katolíckej cirkvi. Žiadna iná možnosť neexistuje.

    • nino napsal:

      Cize uznavate, ze papez je zly?

      • Karol Dučák napsal:

        Pozdravujem Vás, nino. Nie som povolaný súdiť pápeža. Ja to poviem inakšie. Ak by som – čisto hypoteticky – bol na mieste pápeža, mnohé veci by som robil inakšie. Prvé, čo by sa zmenilo, by bolo hojnejšie využívanie exkomunikácií. Taký kňaz, ako je na Slovensku Karol Moravčík, by už dávno v Katolíckej cirkvi nebol. Minule tento liberál v jednom televíznom rozhovore zosmiešnil ruženec, modlitbu, ktorá je môjmu srdcu najbližšia. Nazval nás posmešne ruženčiarmi. Mňa tu kdejaký potrimiskár nálepkuje ako modernistu, či div nie zradcu Cirkvi, lenže ak by to záviselo odo mňa, mnohí liberáli by boli už dávno exkomunikovaní z Katolíckej Cirkvi. Lenže odo mňa to nezáleží a mňa viaže poslušnosť voči cirkevnej hierarchii. A čo sa týka pápeža Františka, ostávam s ním na jednej lodi, akokoľvek ťažké to je. Je ľahké byť verný vtedy, keď sa všetko darí, ťažšie je zachovať vernosť v čase ohrozenia.
        Keď sa potápal Titanic v roku 1912, bol na ňom aj katolícky kňaz Thomas Byles. Dvakrát mu navrhli, aby sadol do záchranného člna a zachránil si život. On odmietol a do poslednej chvíle spovedal ľudí z lode. Keď sa loď potápala, modlil sa ruženec za spásu duší, ktorí sa mali utopiť spolu s ním, a okolo neho kľačalo mnoho katolíkov, protestantov aj židov. Modlím sa za to, aby bol tento človek svätorečený, pretože ak si niekto zaslúži byť svätcom, tak on určite.
        Thomas Byles mal istotu, že sa potopí s loďou. Ja mám voči Thomasovi Bylesovi jednu obrovskú výhodu. Mám istotu, že loď, ktorej kapitánom je v súčasnosti pápež František, sa nikdy nepotopí, pretože sám Ježiš Kristus povedal, že jeho Cirkev brány pekelné nepremôžu.
        Je správne poukazovať na chyby v Katolíckej cirkvi, aj na chyby pápeža, ale katolík – ak sa chce nazývať katolíkom – nikdy nezahrnie pápeža takými vulgárnymi nadávkami, ako často čítam aj v tejto diskusii. Miluj blížneho, ako seba samého. A pápeža predovšetkým!
        Ak som ja v živote trestal svoje deti, robil som to z lásky k nim. Ak pápeža kritizujem, robím to z lásky k nemu. Lenže keď čítam mnohé príspevky aj v tejto diskusii, cítim z nich nenávisť. Nenávidieť vlastného pápeža! Veď to je hrozné! Kristus nás žiada milovať aj nepriateľov, ale ako môže niekto milovať nepriateľa, ak nedokáže milovať vlastného pápeža aj s jeho chybami?!

        • Tomáš napsal:

          Pokud někde v komentářích subjektivně vidíte nenávist, neznamená to, že Váš subjektivní názor lze objektivizovat, spíše to vyznívá jako Vaše velká předpojatost vůči diskutujcím. Sám Kristus nenávidí hřích, ale miluje hříšníka. Pročež je jen velmi správné a Bohulibé nenávidět hříchy nehodného papeže a modlit se za jeho obrácení. Já např. se modlím denně za obrácení nepřátel církve modlitbu k Panně Marii, kterou jsem zde uvedl k jinému tématu.

    • Tomáš napsal:

      Kdo mlčí k činům papeže Františka, které jsou v přímém rozporu s dvoutisíciletým učením katolické církve, sám sebe vylučuje jako katolíka (ostatně to Vaše únorové porovnávání katolíků s Muslimy, kteří mají direktivně nařízené modlitby a za jejich neplnění dostanou od vlády svého státu sankce, to jedině potvrzuje). Žádná jiná možnost neexistuje.

    • renda napsal:

      Papež je povinen být v jednotě sesvými předchůdci , což ti poslední tak nějak nejsou . Být v jednotě znamená být v jednotě s celou katolickou tradici ,v kontunuitě . Chyba je v modernistickém Římě . Papež není modla , ani polobůh , ako si bratia myslia .

  9. renda napsal:

    Franntišek je bohužel nejhorší papež v historii…kterého mají rádi heretici , liberálové . Borgia otevřeně nehlásal bludy , neničil víru , liturgii. Jako ostatní renesanční…na víru nesáhli .

    • Karol Dučák napsal:

      Máte pravdu, renda, a preto je tak nesmierne dôležitý krok, ktorý chce urobiť FSSPX svojím zjednotením s Rímom. Oni pochopili, že viesť zákopovú vojnu proti pápežom nemá zmysel a že ak chcú niečo zmeniť, musia byť in medias res, uprostred deja. Tak ako nemožno riadiť auto Formuly 1 zvonku, ale niekto musí sedieť za volantom, aby to vozidlo zvládol. Ľahko je kritizovať pilota Formuly 1, ktorý to nezvládol a havaroval, ťažšie je sám si sadnúť za volant a riadiť také vozidlo pri rýchlosti 280 kilometrov za hodinu. Preto je morálnou povinnosťou nás všetkých, ktorým leží ďalší vývoj Katolíckej cirkvi na srdci, zo všetkých síl podporovať FSSPX. Môžeme sa modliť, môžeme na tento úmysel obetovať sväté omše i naše osobné kríže, môžeme listami bombardovať Katolícke hnutie odporu biskupa Williamsona, aby prestalo útočiť na vedenie FSSPX a naopak všemožne ho podporilo, pretože FSSPX háji záujmy nás všetkých, ktorým záleží na srdci obroda Cirkvi. Toto je najväčšia možná účasť v tomto zápase od každého z nás.

      • @Karol Dučák:

        Bohužel nejste sám, kdo nepochopil, že o žádné útoky na FSSPX ze strany řečené „Résistance“ nešlo a nejde.

        Podporovat FSSPX v jeho snaze o sjednocení s neomodernistickým a neoprotestantským Římem tzn. jakékoli uznání ze strany Říma? Ne, to je „operace sebevražda“ (Operation Suicide) namísto „operace záchrany“ (Operation Rescue) viz biskupská svěcení v roce 1988 udělená S.E.R. Marcelem Lefebvrem.

        Pokud souhlasíte s tím, že papež František I. je nejhorší papež v historii (jak výše napsal renda) a zároveň propagujete a podporujete sjednocení FSSPX s ním, co pak bude s FSSPX? ——

        Modlím se za obrácení papeže Františka I. a za záchranu FSSPX.

        „Abys papeže Františka obrátiti ráčil, prosíme Tě, vyslyš nás!“

      • Pan Contras napsal:

        To je stejná blbost pane Dučáku, jako když byste chtěl Hitlerovo Německo změnit spoluprácí s ním, jako se o to poněkud nešťatně pokusil mj. P. Tiso. On přece nebyl nácek, zkoušl to různě pytlíkovat s Adolfem a změnil co? Nic.

        Taky je to podobné, jako když byste vstoupil do kriminálního gangu s nadějí, že vás ten gang chce přijmout za své a získáte možnost ho změnit.

        KHS je nereformovatelná a tento nádor musí být do posledního zbytku vykořeněn.

        • Teofil napsal:

          Tiso zachránil spoustu životů a Slováky od maďarské anexe,https://www.facebook.com/jozeftiso.sk/?fref=ts, před Adolfem se nikdy nepokořil

          • Jaroslav Klecanda napsal:

            To je zajímavé, že v Dánsku přežilo 88% Židů a na Slovensku pod ochranou P. Tisa jen 8% 🙁

            • Teofil napsal:

              a ty čísla máte odkud?

              • Jaroslav Klecanda napsal:

                Z písemných pramenů milý pane Teofile. Odbočujeme od hlavního tématu, takže si je dovolím zde necitovat, protože to by rozsahem bylo zahlcující. Děkuji za pochopení.

                Tušíte alespoň něco o Nařízení 198/41 z 9. 9. 1941 – tzv. Židovský kodex, chválený Hlavní říšskou správou jako vzorový mimo říši 🙁 ? Na tento zákon reagoval Vatikán (to ještě nebyla KHS!!!) notou z 12. 11. 1941 a po zahájení deportací celou řadou dalších.

                V roce 1943 zbývalo z cca 60 tisíc Židů na území Slovenska něco kolem cca 3.000, jejich osud se naplnil po Slovenském povstání.

              • Teofil napsal:

                uveďte ty písemné prameny a nekličkujte jak zajíc, já jsem reagoval na pana OK a vy jste se do toho aktivně přimotal, tak se teď nevymlouvejte, vy jste asi jeden z mnoha kteří vytvářejí náboženství holokaustu, že?

              • Jaroslav Klecanda napsal:

                Milý pane Teofile, posílám Vám několik odkazů, každý z nich má stránky s desítkami titulů:
                Knihovna Institutu Terezínské iniciativy. Specializovaná knihovna zaměřená na dějiny holocaustu, rasismu a antisemitismu. Online katalog.
                The Vidal Sassoon International Center for the Study of Antisemitism. On-line bibliografie k dějinám antisemitismu a holocaustu.
                Bibliografie zur Geschichte der Juden in den böhmischen Ländern, der Tschechoslowakei bzw. Tschechiens im 19. und 20. Jahrhundert. Collegium Carolinum. Bibliografie k židovským dějinám 19. a 20. století v českých zemích.
                Knihovna vídeňského Wiesenthalova centra pro studium holocaustu. Online katalog.

                Jsem si vědom, že tyto prameny jsou odlišné od Vašeho odkazu na stránky plné hajlujících nácků a propagace ke svatořečení „mučedníka“ P. Josefa Tisa.
                Skutečnost, že Židů na Slovensku přežilo mimořádně málo vůči jiným evropským zemím v dosahu nacistického Německa, konstatoval už norimberský tribunál.
                Znovu odkazuji na poštu mezi Vatikánem a Slovenským štátem. Víte, že doyenem diplomatického sboru na Slovensku nebyl na rozdíl od obvyklé praxe vatikánský diplomat, ale německý velvyslanec? I k tomuto tématu existuje bohatý bibliografický materiál.
                Omlouvám se čtenářům za rozsah příspěvku k odbočujícímu tématu.

              • Teofil napsal:

                JSTE ZDATNÝ MANIPULÁTOR, ALE TOTO ZKOUŠEJTE NA KAVÁRENSKÉ POVALEČE
                To je zajímavé, že v Dánsku přežilo 88% Židů a na Slovensku pod ochranou P. Tisa jen 8% 🙁

              • Jaroslav Klecanda napsal:

                Ano, máte pravdu, nebyl jsem přesný. Na Slovensku přežilo cca 8% osob zahrnutých do kategorie Židé a smíšení. Židů tedy přežilo podstatně méně. A upozorňuji Vás, pouštíte se na tenký led lži – o těch číslech psal už vatikánský charge v roce 1944 :-(. V tom soupisu literatury jsou o tom několikateré monografie. 🙁

              • Jaroslav Klecanda napsal:

                Milý pane Teofile, trochu jsem se po ránu začetl do projevů P. Tisa – vždyť on sám od poloviny roku 1943 zdůrazňuje, že se Slovensko podařilo očistit od Židů a bolševiků, mluví o tom i v tom notoricky známém projevu z 30. 10. 1944. Všechny jeho projevy jsou známy z dobového tisku – to jen kdyby Vás napadala nějaké fantazie o výrobě falzifikátů …

                Místo popírání likvidace slovenských Židů si raději položte otázku – jak to, že 95% příslušníků POHG bylo formálně katolíky (všichni padlí z POHG, které jsem dohledal, měli katolický pohřeb), 80% členů Einsatzgruppe H bylo formálně katolíky a téměř 70% Einsatzkomanda 104 bylo také formálně katolíky?

                A pokud popíráte holocaust – jako spolupracovník Paměti národa Vás vyzývám – vystupte z anonymity, napište jméno, adresu či mobilní telefon, já přijedu, naložím Vás do auta a můžete to své popírání říkat do tváří posledních žijících stařečků, kteří od transportu nikdy neviděli své rodiče, sourozence, prarodiče, spolužáky … můžete jim říkat, že lžou a že si vymýšlí …

                A osobně – jsem velmi překvapen, že zde, na stránkách hlásících se k radikálnímu následování Krista, se za arbitra křesťanství staví někdo, kdo obhajuje nacistické zločiny. Chcete snad tvrdit, že i Norimberský proces byl nespravedlivý? I on přinesl jasná svědectví o likvidaci Židů na Slovensku.

                Omlouvám se ještě jednou všem čtenářům za odbočení od hlavního tématu.

              • Ignác Pospíšil napsal:

                Právě že byli katolíky jenom formálně (což byste právě Vy měl snadno chápat).

                K Tisovi – není pochyb o tom, že je spoluviníkem vyvraždění slovenských Židů. Není pochyb o tom, že jeho vypjatý nacionalismus zahrnující otevřenou nenávist nejen k Židům, ale i Polákům a Rusínům (a minimálně skrzeva to i k řeckokatolíkům) je z pohledu katolické víry neakceptovatelný.

                Pár výroků k tématu:

                „Nevím, jestli se je podaří zastavit… šílence. Šílenci jsou dva: Tuka, který jedná, a Tiso… kněz, který tomu nechává volný průběh.“ – poznámka Domenica Tardiniho připojená k instrukci z 25. března 1942, která nařizovala Burziovi, vatikánskému charge d`affaires na Slovensku, aby protestoval proti deportacím Židům do rukou Třetí říše

                „Nenašel jsem u prezidenta republiky ani stopu porozumění, ani jediné slovo soucitu pro pronásledované. Vidí v Židech příčinu všeho zla a zásahy Němců proti Židům brání jakožto vynucené nejvyšší vojenskou nutností“ – zpráva Giuseppe Burzia, vatikánského charge d`affaires na Slovensku, papeži Piu XII. o intervenci ve prospěch deportovaných slovenských Židů, kterou na jeho příkaz vykonal u prezidenta Tisa na podzim 1944

                „Je to neštěstí, že prezidentem Slovenska je kněz. Každý chápe, že Svatý stolec nemůže zastavit Hitlera. Ale kdo pochopí, že neumí udržet na uzdě kněze.“ – poznámka, kterou si Domenico Tardini poznamenal ke konceptu jedné z protestních nót proti pronásledování Židů na Slovensku

                A ještě je zde list http://www.katopedia.cz/index.php?title=Pavel_Peter_Gojdi%C4%8D bl. Pavla Gojdiče, biskupa a mučedníka, ohledně této věci: https://www.postoj.sk/1493/list-biskupa-gojdica-vatikanu

              • Jaroslav Klecanda napsal:

                A k Vaší poslední otázce , milý pane Teofile – o záchraně dánských Židů existují velmi podrobná svědectví, nejlépe od nacistických úředníků v okupovaném Dánsku. Drtivá většina dánských Židů byla v předem logisticky připravené akci převezena do Švédska, z cca 400 deportovaných jich zahynulo cca 70. Dánský stát, od krále po posledního schopného úředníka, totiž neváhal psát konkrétním nacistickým zmocněncům o navrácení konkrétních Židů, dánských občanů. Malá skupina pobývala i v Terezíně, i ta byla v roce 1944 vrácena do Dánska po přímém nátlaku dánské vlády. V Terezíně zemřelo cca 25 dánských Židům byť zde byli v „privilegovaném“ postavení – je to téměř 1/3 zahynuvších dánských Židů. A mám tam prstovou chybu – 88% přežilo v Bulharsku, v Dánsku to bylo cca 99% (z cca 8 tisíc jich zahynulo cca 70). Literatura mnohá, např.:
                Tveskov H. Peter, Conquered, not defeated. Growing up in Denmark during the German Occupation of World War II, Hellgate Press, Central Point (Oregon), 2003.

              • Ignác Pospíšil napsal:

                Ze Slovenska ovšem nikoho na člunu neodvezete…

              • Teofil napsal:

                A POŘÁD JENOM DOMNĚNKY,SPEKULACE A OSOČOVÁNÍ Z POPÍRÁNÍ OD VÁS SE TOHO UŽ ASI VÍC NEDOZVÍM, BUĎTE S PÁNEM BOHEM

              • Jaroslav Klecanda napsal:

                Maďaři žádné Židy nevydali až do odstoupení Horthyho v roce 1944. A Slovensko žádné Židy zpátky nežádalo, prezident se veřejně chlubil, že se jich zbavili 🙁 To je rozdíl nejen možností, ale také přístupu. 🙁

              • Jaroslav Klecanda napsal:

                Milý pane Teofile, napíšete také panu Ignáci velkými písmeny, že je zdatný manipulátor a aby si to nechal pro kavárenské povaleče? Vždyť je vlastně taky pro Vás kavárenským povalečem z logiky Vašeho textu. 🙂

              • Teofil napsal:

                Dospělý člověk a chováte se jako malé děcko kterému seberou hračku

              • Jaroslav Klecanda napsal:

                Milý pane Teofile, to jste napsal při pohledu do zrcadla? 🙂 O jaké hračce mluvíte? O Vaší obhajobě nacismu a popírání holocaustu? To tedy moc pěkné hračky nemáte 🙂
                A nějak pomíjíte to, co Vám napsal pan Ignác. 🙂
                Vidím bohužel, že Váš metr není jednotný. 🙂 Škoda. 🙂 Krásný den Vám přeji 🙂

              • Teofil napsal:

                jaké jiné svědectví je věrohodnější než od žida konvertiti http://necenzurovane.net/12/hofmann.html a ty žluté tlamičky si vetkněte

              • Teofil napsal:

                a je velmi zajímavé že sám nahončí nácků řekl o P. Tisovy že ho z hlediska válečných zločinů nezajímá, že by mu někde tlačil káru?
                Pán Dr. Simon Wiesenthal, univerzitný profesor, nositeľ Nobelovej ceny za mier, riaditeľ Židovského „Centra pre odhaľovanie skrývajúcich sa nacistov s celosvetovou pôsobnosťou „osobne vyhlásil toto:“ Osobnosť
                Dr. Jozefa Tisu je pre mňa z hľadiska vykonávania jeho prezidentskej funkcie – Nezaujímavá. Pretože ja sa zaoberám vojnovými zločincami a Dr. J. Tiso nim nebol, povedal Dr. Simon Wiesenthal.

              • Ignác Pospíšil napsal:

                Zajímal by mne zdroj tohoto tvrzení… Jestli to není stejná lež, jako ta děkovná tabulka Tisovi v Jeruzalémě…

          • Teofil napsal:

            běžte vzbudit pana doktora a zeptejte se ho, pro mě je věrohodný už z toho titulu, že byl sám obětí přímo zúčastněnou

        • Jaroslav Klecanda napsal:

          Jak ji chcete vykořenit? Fyzickou likvidací? 🙂

          • Tomáš napsal:

            Však se dočkáte, pane Klecando. Uvidíte, jak je Pán Bůh všemohoucí a jak se nenechá od nikoho z lidí, natož pak z řad KHS, urážet a posmívat… Všeho do času. Jen On navěky.

            • Jaroslav Klecanda napsal:

              Takže, milý pane Tomáši, Vaše naděje je v holocaustu KHS? 🙂

              • Tomáš napsal:

                Moje naděje je jen v Bohu.

              • Tomáš napsal:

                P.S.
                Dlužíte mi už dlouho, pane Klecando, odpověď na otázku, proč podle Vás nemá KT vedení katolické, ale protestantské.

              • Jaroslav Klecanda napsal:

                Milý pane Tomáši, KT je vedeno nedokonalými a tím také chybujícími lidmi. Vyvozujete-li z toho, že je jeho vedení protestantské, nemohu Vám to brát. Můj osobní náhled je ten, že vedení KT bývá občas příliš poklonkovně poslušné vůči svým zaměstnavatelům. Ale to je můj osobní názor, někdo to může vidět úplně jinak. 🙂

              • Tomáš napsal:

                To je právě to, pane Klecando – „chybující“ jsou právě tím, že KT neobsahuje již mnoho let ani ťuk z katolické nauky, zato prostestantismu je tam plno. Čím si to vysvětlujete, že je vůbec něco takového možné?
                Ku srovnání: http://katolicky-katechismus.cz/

      • Tomáš napsal:

        Hrajete to dobře na obě strany, pan Dučák. Na modernistickou i na katolickou. Přitom zapomínáte, že na dvou židlích nelze sedět a dvěma pánům nelze sloužit…

      • soplisko napsal:

        Jako že by FSSPX bylo katolickou pátou kolonou v KHS? Nenechte se vysmát.
        Řím ovládá sekta, nikoliv Církev. Sjednocení s Buonaserou by zároveň bylo definitivním rozchodem s katolickým papežstvím jako institucí. V tom, v čem má být FSSPX s papežem jednotná, byla odjakživa. V neregulérní situaci není FSSPX, ale Řím pod vládou KHS. Pokud se FSSPX s KHS spojí, přestane být součástí KC, protože nelze být zároveň katolíkem a zároveň členem nekatolické sekty. To by se stejně tak mohli spojit třeba s anglikány; ti mají alespoň podobnou liturgii.

        • Jaroslav Klecanda napsal:

          Ten svět konspirací je tak neodolatelný, že ano? 🙂 Fšecko ovládají tajné organizace 🙂

          • soplisko napsal:

            Něco k věci by nebylo? Ne? Tak OK.

            • Jaroslav Klecanda napsal:

              Ano, bohužel, konspiračními teoriemi nedisponuji. Takže chápu, že s Vámi nemohu vést diskuzi pro nedostatek potřebného tajného poznání a vědění. Přeji Vám pokojný život uprostřed sítí nepřátelských pavučin! 🙂

      • renda napsal:

        Fsspx nevedlo zákopovou válku proti papeži . Problém je v Římě , ne u Bratrstva . Lefebvre nelíbal korán , nesvolal rouhavé shromáždění do Asssi , nevyzýval pohany k modloslužbě , nenechal si na sebe věšet mmagický věnec od patlámy , nemodlil ses animisty , neříkal muslimům blud , že máme stejného Boha…jako JPII.

        • Exactly!

          Naopak, právě mezináboženské setkání v Assisi roku 1988 bylo tou poslední kapkou, kterou přetekl pohár trpělivosti S.E.R. Msgr. Marcela Lefebvrea a přistoupil ke svěcení 4 nových biskupů FSSPX.

  10. renda napsal:

    Ještě by Karol měl vysvětlit , proč se František líbí všem nepřátelům církve , proč heretici velebí dvk .

  11. Karol Dučák napsal:

    renda, pozerajme do budúcnosti. Teraz už problém nie je nikde. Predstavitelia FSSPX pochopili, že len ak vstúpia do štruktúr Katolíckej cirkvi či už ako personálna prelatúra alebo akoukoľvek inou formou, môžu meniť veci k lepšiemu. Preto ich musí všemožne podporovať každý katolík, ktorý miluje svoju Cirkev.

    • nino napsal:

      Asi budu branit vieru mlcanim k Bergogliovmu pustoseniu a skandalom….

    • @Karol Dučák:

      „Predstavitelia FSSPX pochopili, že len ak vstúpia do štruktúr Katolíckej cirkvi či už ako personálna prelatúra alebo akoukoľvek inou formou, môžu meniť veci k lepšiemu. Preto ich musí všemožne podporovať každý katolík, ktorý miluje svoju Cirkev.“

      Desiderata pia.

      Realita: Představitelé FSSPX Bohužel nepochopili, že pokud vstoupí do struktur pokoncilní Církve, brzy budou změněni k horšímu (nemluvě o věřících) – viz FFI (Franciscans Friars of the Immaculate = Františkáni Neposkvrněné). Proto sjednocení/uznání FSSPX a Říma musí podporovat každý katolík, který fandí indultu – viz FSSP a další společnosti spadající pod papežskou komisi „Ecclesia Dei“.

    • renda napsal:

      Bratrstvo nikdy církev neopustilo..s těmi ,co se chtějí spojit , ničí zbytky katolické víry . Dopadnou jako FSSP…budou jen trpění , další kus v ekumenické ZOO . Kdo nechápe skutečný stav církve , nepřipustí si , že je roky ohlupován , tomu je to těžké vysvětlit .

  12. Karol Dučák napsal:

    Môj posledný príspevok k tejto problematike. Vo Svätom písme sa píše: „Potom nastúpil na loďku a jeho učeníci za ním. Zrazu sa na mori strhla taká veľká búrka, že vlny sa valili na loďku. Ježiš však spal. Pristúpili k nemu a zobudili ho: ,Pane, zachráň nás, hynieme!´ On im však povedal: ,Čo ste takí bojazliví, vy maloverní?´ Potom vstal, pohrozil víchru a moru a zavládlo hlboké ticho.” (Mt 8, 23-26)
    Na námietky tých, ktorí sa obávajú, že FSSPX po začlenení do štruktúr Cirkvi stratí svoju tvár, či dokonca identitu, uvádza p. Schmidberger viacero protiargumentov. Čo je však najdôležitejšie, podľa p. Schmidbergera sa FSSPX nemôže spoliehať len na vlastné sily a schopnosti, ale predovšetkým na Božiu pomoc. A svoj dokument končí nádherným záverom, v ktorom vynikajú tieto vety: „Vari nie je Bratstvo zasvätené Preblahoslavenej Panne Márii, ktorá bude chrániť a viesť svoje dielo aj v novej situácii? Dignare me laudare te, Virgo sacrata; da mihi virtutem contra hostes tuos – Učiň ma hodným chváliť ťa, Svätá Panna; daj mi silu proti tvojim nepriateľom.“ (Schmidberger, F. Überlegungen zur Kirche und zur Stellung der Priesterbruderschaft St. Pius X. in ihr. In: Novus Ordo Watch. Dostupné na internete: ˂http://www.novusordowatch.org/sspx-memo-schmidberger.pdf˃)
    Pretože: „Ľuďom je to nemožné, ale Bohu je všetko možné.“ (Mt 19, 26)
    Preto prosím Boha všemohúceho, Preblahoslavenú Máriu vždy Pannu, Svätého Michala archanjela a všetkých archanjelov a anjelov, Svätého Petra, Pavla i všetkých svätých: chráňte
    FSSPX po jeho zlúčení so Svätým stolcom a strážte poklad katolíckej viery až na veky vekov. Amen.

    • Tomáš napsal:

      Poklad katolické víry nebude zničen ani přes Vaše zoufalá přání spojit Dobro se Zlem.
      „Ani brány pekel ji nepřemohou.“
      Kéž byste uměl spoléhat na Boha alespoň tak, jako Vaše „nebohá“ matka, která podle Vás zbožnost „přeháněla“. Pak byste nebyl závislý na lidem, ale na Bohu.
      To je taktéž mé poslední vyjádření k Vaší neomodernistické osobnosti.

    • renda napsal:

      Několik kněží je názoru , že jsou dvě církve v Církvi . Církev katolická a církev koncilní . Většina katolíků nesmýšlí katolicky , většina duchovních nemá katolickou víru . V seminářích se učí bludy .

  13. renda napsal:

    Proč tolik nepřátel velebí Františka ? Proč protesttanté chválí ten pastorační a zmanipulovaný koncil ?

  14. Rudolf napsal:

    Tomáši, pan Karol Dučák je seriózní člověk a žádný uličník.
    Měl byste se trochu mírnit ve svých odsudcích. Kdo jste, abyste soudil?

    • Tomáš napsal:

      Já taky nejsem uličník, ale seriozní člověk, kterému pan Dučák neodpověděl na slušné a seriozní otázky -stačí vidět jeho reakce na úrovni teenagera. I renda a Teofil jsou soudní a seriozní lidé, kteří nepotřebují měnit psychiatry. Kdo jste s panem Dučákem Vy, abyste soudili a odsuzovali věrné katolíky? Odvolání na katolickou věrouku není soud ani rozsudek. Pletete si pojmy s dojmy, což je v KHS zcela běžný a normální jev.

Napsat komentář: Tomáš Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *