Zůstaňme střízliví
Lidé reagující v rychlosti pod velkým emocionálním dojmem se často dopouštějí velkých zkratů a (zejména pokud se vše ještě podpoří nedostatkem vědomostí) sypou ze sebe výroky, které by normálně neřekli. Podobné reakce vyvolal i včerejší teroristický útok na redakci týdeníku Charlie Hebdo.
Naprosto souhlasím s tím, že podobné věci se stávat nesmějí a doufám, že útočníky chytí. V lepších dobách by dodal „a pověsí“ či “ a gilotinují“, ale bohužel trest smrti Francie nemá. Ale pokud jde o zmínky o samotném časopisu, měli bychom si zachovat zdravý rozum.
Že šlo o „brutální útok na svobodu slova“, je do jisté míry pravda, byť diskutabilní. Ale co další výroky? Že šlo o „útok na evropské hodnoty“, že „Charlie Hebdo snad nezakolísá a vytrvá“ v tom, co dosud dělal? Dokonce jeden známý prohlásil, že doufá, že Francie „nepřijde o svůj klenot politické karikatury“. A tohle všechno je už trošku mimo.
Řeknu to otevřeně, byť se z toho mnozí vzteknou: Charlie Hebdo je naprostá žumpa. Časopis tak odporný a vulgární, že i nejhorší český bulvár je proti němu úctyhodným periodikem. Reprezentuje ne evropské hodnoty, ale francouzské extremistické pojetí svobody slova a ty nejhorší a nejpokleslejší verze politické a protináboženské satiry – v mnoha jiných evropských zemích by pro své neuvěřitelně sprosté karikatury napadající vše možné a naprosto nerespektující ani ty nejzákladnější hranice a hodnoty vůbec nemohl vycházet. Žádný klenot. A jeho příspěvek společnosti je záporný. Je to periodikum, které si slušný člověk nekupuje a které má mít v každé civilizované zemi takové problémy, že se ho nevyplatí vydávat.
Vyšlo i na stránkách autorova iDnesáckého blogu, kde lze příspěvek podpořit kliknutím: http://ignacpospisil.blog.idnes.cz/c/442756/Charlie-Hebdo-Zustanme-strizlivi.html
Jen abys za to ještě nebyl trestně stíhán, Ignáci. Jinak souhlasím. Zmíněný časopis, alespoň podle našeho mainstreamu, je extrémně levicový. Takže hnůj. Nechci vypadat jako škarohlíd, ale svou činností si o něco takového říkal. Jak se do lesa volá, tak se z něj ozývá.
Teď všichni melou o svobodě slova, i britský premiér. Selektivní, omezené a cenzurované možnosti, jak nám je nabízejí moderní vládci, to je výsměch. Svoboda slova buďto je úplná nebo není vůbec.
Režim potřebuje dostat mladé muže na cvičák a všichni nejsou tak fanatickými rusofoby, jako dr. Zahradník a tak na to jdou soudruzi z Wašingtónu od lesa – rozdovádějí ručníkáře, dodají jim zbraně a nechají je terorizovat Evropu. Samozřejmě, že „poprava“ policisty byla – to je náhodička – natočena a Ruters jí ovcím předložil. Rozhodně jim to nesežeru.
Ano, něco podobného jsem si říkal, když jsem viděl obrázky nahého Mohameda z toho časopisu. Samoúčelné urážení náboženství. Ne, že bych chtěl takové výtvory cenzurovat, ale před lidmi, kteří něco takového produkovali, si slušný člověk může leda odplivnout.
To byly ještě ty slušnější karrikatury…
Když je ten časopis tak strašně svobodný, zajímalo by mě, co si dovolili vůči Židům.
Ignaci co rikas ty mely by hlasat politicke strany, ale boji se, nebo cirkev, ale ta mlci. V jedinem vsak s Tebou nesouhlasim nebo prosim o vysvetleni. Jak můžeš navrhovat trest smrti a povzdechnout si ze je zrušen? Pravo dat a vzit život ma preci pouze Buh, v tom se neshodnem. Navrhuji něco mnohem efektivnějšího vyhosteni všech muslimu-mužů z Evropy. Na případnou spekulaci jak se pozna kdo je Muslim, tak kazdy kdo nebude ochotny pokleknout a poklonit se Nejsvětější svatosti.
Katolická církev vždy uznávala a dodnes uznává trest smrti coby způsob sebeobrany společnosti. Takže opravdu nechápu, co Ti na mém postoji připadá zvláštní…
„…dodnes uznává trest smrti coby způsob sebeobrany společnosti.“
Pouze pokud není jiný prostředek, jak ubránit společnost před zločincem. Což je, a to doživotní vězení.
A je pro takovéto případy doživotní vězení adekvátním řešením? Domnívám se, že není. Zejména v případě teroristů zůstává vždy riziko, že se jim nějací kumpáni na svobodě pokusí skrz nějaká rukojmí vyjednat amnestii. Viz smutné zkušenosti Izraele…
Honza Kohoutek: „Pouze pokud není jiný prostředek, jak ubránit společnost před zločincem.“
BtP: Tak tato věta, Honzo Kohoutku, byť ji budou mnozí pseudokatoličtí modernisté horlivě bránit, vůbec katolická není, ale je to typické liberální vidění světa.
Pro katolíka je trest až pouze druhotně ochranou společnosti před zločincem, to je jen vedlejší pozitivní efekt. Prvotní důvod pro vynesení trestu je narovnání spravedlnosti. Trest smrti tedy má být vynesen i tehdy, pokud to k ochraně společnosti není nijak potřeba.
Ta věta citovaná panem Kohoutkem pochází z Evangelium Vitae Jana Pavla II., tím hůř pro tohoto nešťastníka, který si zřejmě neuvědomil, že když se důsledně nederatizuje, krysy se přemnoží, protože se jako humanitář odmítal na různé hojery dívat jako na úchylné krysy, které je třeba hubit.
Kat je opora řádu http://dielnasj.blogspot.cz/2011/04/o-katovi-joseph-de-maistre-buh-k-tomu.html
Zvláštní je to, že přisuzujete právo trestu smrti společnosti, která provádí kult smrti – potraty, eutanasií, propagovaným životním stylem. Od takovéto společnosti mohu čekat jen jedno – zneužití trestu smrti. Koneckonců, je to přece zkušenost Církve během téměř 2000 let cestou dějinami.
Osobně nejsem zastáncem trestu smrti. Uznávám, že existují situace, kdy může být nejlepším řešením, ale v době míru a na území pod zákonnou vládou si takovou situaci, kdy by poprava zločince byla větším dobrem, než jeho potrestání nesmrtícím způsobm, příliš nedovedu představit. A to nemluvím o možnosti omylu či zneužití.
„Tak tato věta, Honzo Kohoutku, byť ji budou mnozí pseudokatoličtí modernisté horlivě bránit, vůbec katolická není…“ Jo, jo, akorát se omylem dostala do papežské encykliky a je obsažena v učebnicích morální teologie a satan ji dostal i sem: http://www.katechismus.cz/paragraf.php?sel_paragraf=2267.
Vzpomínáte ještě na „orlické vraždy“ podnikatelů? Hlavní organizátor byl odsouzen k doživotnímu vězení. K soudu jej dovezli na vozíku – mezitím se stačil zmrzačit v autě. Ve vězení se pak oběsil. Předtím ještě poskytl rozhovor novináři. Kromě jiného řekl: „Když není trest smrti, je otázka zabití někoho jen porovnáním ceny a rizika. Není-li trest smrti, je stále naděje na nějakou amnestii či nějaký způsob útěku z vězení. Ale je-li trest smrti, pak riziko je neúměrně vysoké k jakékoliv ceně.“
Bůh své právo přenesl na veřejnou moc. Proto kat svou prací na základě spravedlivého rozsudku je nejen oporou řádu, ale rovněž svou poctivou prací rozmnožuje svou milost posvěcující a zasluhuje větší nebeské slávy.
Jinak jsem opět nucen konstatovat ohledě ručníkářů, že stát, který má v sobě povětšinou nepřátelské etnikum se těžko může bránit proti vnějšímu nepříteli, a že pro vylikvidování takovéhoto problému repatriací či tzv. odsunem zde máme již v Evropě precedent.
Cize navrhujete vyhostit vsetkych nekatolikov z Europy?
Nemyslim, ze to je nutne, a ani krestanske. Naopak, ten trest smrti neni v principe nekrestansky, i ked pre danych pachatelov by som navrhoval skor dobreho psychologa a dobreho knaza, a ak by sa napravili a zmenili, a nepredstavovali hrozbu pre spolocnost, tak po troch rokoch by som ich pustil na slobodu´.
Ja som proti trestu smrti, ale som za to, aby usvedcených zlocincov dozivotne zavreli do pracovných táborov, kde budú tazko pracovat a len práca ich oslobodí. Nedávno Bergoglio plakal nad dozivotnými trestami, ze sú nehumánné a neludské, ako keby zlocinci dozivotne odsúdení boli neviniatka.
O katovi:
http://dielnasj.blogspot.sk/2011/04/o-katovi-joseph-de-maistre-buh-k-tomu.html
Je v Písmu něco proti trestu smrti? Ani svatí proti němu nebyli . Jak jsou ti pokoncilní katolíčci úzkostlivě pacifističtí .
No ale zase Pán Ježíš cizoložnici nejenže nepopravil a její popravě zabránil, ale dokonce ji propustil.
Jistě, On je Bůh a může si dovolit leccos, ale přece jen bych to tak docela na lehkou váhu nebral.
Zavražděný šéfredaktor tohoto časopisu byl zapáleným komunistou a měl tam svoji rubriku nazvanou Charb nemá rád lidi. Redakce vždycky zdůrazňovala že jediným mantinelem pro ni jsou francouzské zákony.Dělali co mohli aby vyprovokovali odvetu ze strany muslimů a povedlo se jim to. Jenom sám Bůh ví jaké měla jejich činnost následky v muslimských zemích. V kolika lidech to vyvolalo nenávist vůči nám a přesvědčení o vlastní pravdě. Pokud k něčemu takovému dochází v naší části světa tak to obvykle vede k vraždění křesťanů a vypalování kostelů. Naše odvetné kroky pravděpodobně povedou k tomu že budeme ubližovat slušným muslimům kteří naše zákony dodržují. Že budeme zakazovat slušné oblečení a podobně. Což může i u nich vést ke změně smýšlení k horšímu a také to bude zneužito k útokům proti křesťanství. Naši nepřátelé budou říkat že katolíci jsou ještě horší než militantní islámisté a že bude na světě klid až budou povražděni všichni věřící. Společně se šátky budou zakazovat i kříže a dovolávat se zákonů proti projevům křesťanské víry.
Souhlasím s Vámi, jenom tu gilotinu bych raději nepřipomínal a také jsem proti tomu aby byl svěřen trest smrti do rukou sekularizované státní moci a soudů které nerespektují zákony Boží. Mimo jiné i proto že můžeme třikrát hádat kdo by se stal dříve nebo později obětí masových poprav kdyby se tak stalo a možná stačí jen jeden pokus k uhádnutí.
Odpočinutí věčné dej jim ó Pane a světlo věčné ať jim svítí. Ať odpočívají ve svatém pokoji. Ammen
Pisete nase odvetne kroky, nase zakony, a podobne… ale ja sa nepovazujem za sucast Zapadnej civilizacie, to nie su moje zakony, moje kroky, moje hodnoty, ale ich zakony, ich kroky, ich hodnoty.
To su slobodomurárské hodnoty a vymysly, tak ako OSN a slobodomurárské republiky.
Komentář Petra Hájka na Protiproudu http://protiproud.parlamentnilisty.cz/politika/1431-vrazda-dvanacti-jsme-svedky-reprizy-falesneho-predstaveni-z-11-zari-opet-stejna-otazka-v-ci-prospech-islam-je-jen-jeden-valka-pod-cizi-vlajkou.htm
Osobně vnímám trest, kterým byli oni „novináři“ postiženi, za příliš tvrdý, a proto nespravedlivý. Navíc udělal z potrestaných svého druhu mučedníky liberální kloaky, což je kontraproduktivní. Za přiměřené bych v islámském kontextu považoval jejich zbičování, popř. useknutí rukou, či něco podobně výchovného a současně osvětového – což by bylo možno realizovat i podobným mimozákonným guerillovým způsobem, jako včerejší událost. Za jedinou správnou bych ovšem považoval takovou situaci, kdy povinnou toleranci k uznaným náboženstvím a jejich symbolům vynucuje přímo stát. Jiná věc je, zda by se podobné ochraně měl těšit i islám. Podle mne by měl být islám postaven mimo zákon a veškeré jeho veřejné projevy spravedlivě trestány.
Aky trest je prilis tvrdy za ruhanie?
Ide o to, ze treba mat uctu k statu a zakonom, a neni mozne brat spravodlivost do svojich ruk, cize to, co spachali vo Francuzsku ti moslimovia nebolo spravne.
Ale ak by bol Francuzsko pravnym statom, tak skupina Charlie Hebdo zrejma dostane trest smrti od francuzskych sudov, samozrejma, mali by moznost na obhajcu, jasne vysetrovanie a justicia by rozhodla a stat by trest smrti vykonal, ak by taky bol rozsudok.
Nemyslim, ze zakonny trest smrti nad Charlie Hebdo by bol uplne nepripustny (je to na diskusiu), nikto ale nemoze suhlasit s nejakou anarchiou a svojvolou, aspon tak myslim.
Svévolné vykonávání spravedlnosti je do té míry spravedlivé, do jaké je nespravedlivá zákonná moc na daném území.
Sloboda náboženskej karikatúry v slovenskom prevedení:
http://komentare.sme.sk/c/7563319/cynicka-obluda.html
Myslím, že Boh môže pomáhať ľuďom, ktorí ho zatiaľ nenašli v Jeho Synovi, aj tak, že občas dopustí vytnutie tých, ktorí ich svojské hľadanie urážajú, a ešte na tom zarábajú.
Da sa uvazovat naozaj i nad tym, ze to, co sa vo Francuzsku stalo bol Bozi trest, za urazanie Krista a ruhanie…
Nemyslim, ze by bolo spravne pachatelov trestat trestom smrti, kedze mozno ide len o mladych indoktrinovanych a zmanipulovanych ludi, kde je mozna naprava. Skor by som ich poslal za dobrym psychologom a dobrym knazom, a dal im nejake tri roky vo vazani, pokial sa teda napravia, a nebudu predstavovat hrozbu pre spolocnost.
Tak jak teda? Za knězem nebo za psychologem?
Já bych jim usek pazoury, v nichž drželi ty bouchačky a poslal bych je žebrat ke kostelu. Třeba by se nakonec ještě napravili.
Prohlédněte si toto video. Muž, policista, prý muslim, měl bý ležet postřelený. Nekrvácí. Islamista jej dodělává. Střílí metr za jeho hlavu. Je vidět plyn ze zbraně. Nikde nevidět vystřelené úlomky z chodníku. Hlava nepraskne, neteče krev.
Kdo byl na vojně, tak ať se fakt pozorně podívá.
http://www.drsnysvet.cz/islamsti-teroriste-zmasakrovali-v-parizi-12-lidi/
Milý pane Ladislave, byl jste na vojně, držel jste tedy v ruce AK-47 kalašnikov, užívající náboj ráže 7,62 x 39 mm. Festovní kousek, krapet těžky, cca 4,3 až 4,7 Kg dle typu.
Ale ti vrazi měli zbraň na postroji UPRA (postroj k automatickému udržení zbraně při osobě pro konktaktní boj). Šlo o kalašnikov, ale typu AK-74, upravený pro munici 5,45 x 39 mm. Jeho hmotnost je dle typu od 2,7 kg do 2,3 kg.
Tato munice má samozřejmě mnohem menší průrazný ekvivalent než náboj ráže 7,62. Náboj ráže 7,62 má maximální ekvivalent dopad po cca 1m po opuštění hlavně, munice ráže 5,45mm v odvislosti od užitého náboje má moment maxima od cca 3m až do 20m.
Vrah střílí oběť zezadu z blízka, do hlavy, do temene, z této vzdálenosti je obvyklé, že ráže 5,45 neprojde čelní kostí a uvízne v mozkovně. Reakce zasaženého je typická pro paralyzující zasažení nervového centra při zásahu zezadu do mozkovny – končetiny nedělají žádný dostředný pohyb (rozhození do stran) a corpus se „schoulí“.
Výstřel přichází do temene zezadu, vstupový otvor vstřelu je ve vrchní části mozkovny – mozkomíšní mok nevytéká.
Skutečně ze zhlédnutí jednoho videa usuzujete na to, že vše bylo zinscenováno a je pouhým divadlem pro masy?
Pokud je tomu tak, jak říkáte, musí existovat dost velký okruh lidí, kteří vědí, jak to je ve skutečnosti:
1. Ten, kdo to natočil.
2. Všichni, kdo jsou nyní vydáváni za zraněné.
3. Zasahující zdravotní personál.
4. Přeživší členové redakce toho trapného plátku.
Dál nemá smysl pokračovat, doba utajení při takovém počtu lidí je maximálně v hodinách …
Proč se ptáte pana Ladislava zda byl na vojně? Jako odborník na zbraně přece musíte vědět, že v naší armádě se kalašnikovy nepoužívaly. Tedy při nejmenším obyčejným vojákům se do ruky nemohly dostat.
Omlouvám se, neptáte se, není tam otazník, špatně jsem četl, jste si o té vojně jistý. Ale o tom kalašnikovu, to platí.
Pan Klecanda je spíš odborník na Prosiměřice a Řeznovice, jak zde před časem uvedl, ale nechce se zatím pochlubit. Jinak velmi obdivuji jeho ostrovtip úzce hraničící s odborností, se kterým analyzuje ono neostré video.
Milý pane Navrátile, tak, jako pan Ladislav na videu viděl, že je to vše jenom nahrané, tak jsem si dovolil vidět to, co jsem výše napsal. Netvrdím, že to tak bylo, ale že to tak mohlo být. Pan Ladislav je přesvědčen (chápu to tak, neboť k danému napsal dva příspěvky), že vše je jen zpravodajská hra. Je vidět, že jsou Francouzi dobří herci, když tu „hru“ sehráli znovu na jiném místě Paříže, a dokonce, před mnoha kamerami. Samozřejmě, co bylo vevnitř v obchodě, nahrané nemáme, ale jak lidé vybíhali ven, do bylo zahráno moc pěkně, že ano, pane Ladislave? Ale vy určitě i na těch videích objevíte jejich falzum. 🙂
A milý pane Navrátile, stále se mě snažíte vrátit k těm dvěma lokalitám. Nechtěl jsem se k tomu vracet, ale Vy stále ano – i když je to mimo téma tohoto příspěvku, za to se omlouvám všem čtenářům. Pokusím se být co nejstručnější:¨
1. Ve farnosti Prosiměřice navštěvovalo bohoslužby cca 80 – 100 osob. Po zavedení latinských bohoslužeb jejich počet klesl po roce na 40, po dvou letech pod 20. Farníci navštěvovali bohoslužby v Lechovicích, Žeroticích, Tasovicích a ve Znojmě. V jedné z vesnic této farnosti jsem v té době nějaký čas pobýval u jednoho svého kamaráda, který mě po poskytl ubytování.
2. Ve farnosti Řeznovice navštěvovalo bohoslužby cca 50 -70 lidí, Po zavedení latinských bohoslužeb jejich počet poklesl pod dvacet, na latinské bohoslužbě jsem zažil 8 a 12 lidí. Kolik jich chodí nyní, nejlépe víte Vy, že ano? 🙂 Na bohoslužby do kostela chodí nyní cca 30-40 osob. V nedaleké vesničce žila moje teta, párkrát jsem jí byl navštívit, a tak jsem se dostal i na ty bohoslužby.
Znovu se omlouvám všem, že je to odklon od tématu, ale doufám, že pan Navrátil bude spokojen.
Situace ve zmíněných lokacích neznám, zato znám situaci ve Vyšším Brodě, kde přechod na tradiční liturgii vedl naopak k výraznému nárůstu návštěvnosti bohoslužeb. Takže problém bude asi jinde, že?
Nechci svůj postřeh vydávat za neomylný, ale v určitý čas v tv běžely záběry, které zde popisujete a předmětem vašeho sporu se stává znalost či neznalost zbraně a jak reaguje zasažený člověk. Dnes, 9.ledna běží ty samé záběry, kde terorista běží na chodník, na kterém už NIKDO neleží, proto už nestřílí, terorista obíhá strom, ze záběru vyplývá, že se chce evidentně nesmyslně proběhnout, obrací se a utíká zpět k autu, které má otevřené dveře a nasedá do něj. Co se tím chce utajit a zmanipulovat?
Pane Klecando, budu spokojený, až se tady podepíšete poctivě svým pravým plným jménem, za které se patrně hodně stydíte. Co se týče Řeznovic, na vině slabé účasti rozhodně není latinská mše. :-)))))
Pokud u bohoslužeb ve Vyšším Brodě je nárůst osob na bohoslužbách z řad místních farníků, je to krásné znamení Božího požehnání. V těch moravských lokalitách farníci jezdili na české bohoslužby, nebo na ně přestali docházet. Povícero lidí mi řeklo, že do kostela nechodí, protože tomu tam nerozumí, a raději si pustí bohoslužbu v televizi, pokud nemohou někam jet. Možná, že problém byl v tom, jak před tu změnu byli postaveni, ale to nemohu posoudit. Když jsem s místními hovořil na toto téma, tvrdili mi, že prostě to z otočky bylo tak. Vím, že pan Navrátil navštěvoval pravidelně Řeznovice. Kéž by tomu zase bylo tak!
K poznámkám o nižší účasti na tradiční mši: Přejít od NOM k ní vyžaduje, aby kněz vzdělával své farníky a vysvětloval ji, neboť obvykle velké většina ji nezná. Když se to opomene, hrozí, že půjdou jinam na mši, na jakou jsou zvyklí.
Velmi se omlouvám čtenářům, že ještě jednou odbočuji. Milý pane Navrátile, opravdu nemohu za to, že mě stále předhazujete nějakou skrývanou identitu, snažíte se mě vydávat za duchovního KHS a odvoláváte se na nějaké své zdroje. Na Vaši omluvu musím přiznat, že jsem zde několikrát nechal v minulém roce zareagovat jednoho kněze, když byl u mě na návštěvě. Myslím, že jeho příspěvky (cca 5 až 7 napsaných) většinou nebyly uveřejněny, protože odbíhaly od tématu. Za to se omlouvám, chvíli mi trvalo, než jsem byl mu schopen říci, že s takovouto věcí nesouhlasím a nepřeji si ji, což bylo ihned přijato a respektováno. Krásný den!
ad Jaroslav Klecanda: co se týká Vašeho zbrojního exkursu, zní to celkem logicky, a musím Vám dát za pravdu, že i z nekvalitního videa lze s větší pravděpodobností udělat závěry, které předkládáte, než ty, které zde uvádí pan Ladislav. Podle mého názoru ale nelze vyloučit, že tato tragédie byla výsledkem zpravodajské hry (resp. false flag operation), ale pokud ano, určitě to nespočívalo v tom, že by se tam figuranti polévali kečupem.
O „podivnosti“ tady ale nouze není – na videu zachycené podivné chování útočníků při útěku, včetně doražení zraněného policisty, je zatím nejmarkantnější. Představte si to: perfektně vycvičená dvojice jde do celkem dobře připravené akce – ale splete se o dva vchody. Doptává se tedy na redakci a už tam padne první výstřel. Pak se přesunuje na správnou adresu – a minuty z připraveného plánu ubíhají … Na místě provede svůj úkol a stahuje se. Vzhledem k neplánovanému začátku akce bych už zde čekal docela časový stres a snahu co nejrychleji zmizet – ale místo toho ještě, z taktického hlediska zcela nesmyslně, jde dorazit zraněného policistu a někdo to vše zcela náhodně filmuje …
Ještě mi dovolte pozn. k tomu off topic tématu: z čísel, která uvádíte o bohoslužbách v Prosiměřicích a Řeznovicích, nelze činit žádné závěry o tom, která forma jak „přitahuje“ nebo jaké apostáze působí. Na uvedené otázky ze statistického hlediska lze odpovědět jen na základě důkladnějšího sledování (např. takového, na které jsem před časem zde upozorňoval). Situace, kterou popisujete, spočívala v tom, že do farnosti, která byla po cca 40 let formována NOMem, se vrátila tradiční katolická liturgie. To, že farníci hromadně odešli jinam, ukazuje jen na dvě věci: jednak na to, nakolik se chápání mše sv. u nich posunulo a jednak na to, že tzv. řádná a mimořádná forma nejsou až tak úplně jen dvě formy jednoho jediné ritu.
Pane Klecando, odbočujete od chvíle, co jste na mne poprvé na DaH reagoval. Nemám Vás za „kněze KHS“ a tvrdím, že v Řeznovicích za malou účast nemůže latinská neboli tridentská Mše Svatá, ale ten, kdo nese plnou zodpovědnost za vyhánění lidí z kostela veřejným a jmenovitým pranýřováním jejich nedostatků. O koho jde, víte jistě Vy sám nejlépe.
______________________________
======= končím offtopic ======
na druhý den ve zprávách Tv Nova tento záběr vystřihli, že prý je drastický, přitom s jinými záběry ještě horšími problém nemají, Frantíci prej nejsou tak důslední v zahlazování detailů jak napsal na fb diskutér
Ano, tento argument (výmluvu) jako jediný lze od média očekávat, ale logičtější by bylo vůbec nevysílat tento brutální, cca 10 vteřin trvající záběr. Ale VYMAZÁNÍ policisty z chodníku to už je podivná manipulace.
Pane Ladislave, na vojně jsem sice nebyl, ale nemohu se nezeptat – proč by takové video fingovali a nezorganizovali raději reálnou vraždu?
Udělat to s reálnou vraždou by bylo mnohem jistější – při fingování je riziko prozrazení mnohem vyšší, jednak žádný podvrh není možné udělat úplně dokonale a v době internetu si každý hned všimne sebemenších nedokonalostí (jak ostatně vidíte sám na sobě), jednak nehrozí riziko nepříjemností, jako jsou svědci změnivší názor a rozhodnuvší se za patřičnou sumu vše vyzradit médiím… Navíc každá smrt, zvlášť tak medializovaná, si dnes žádá velmi mnoho dokumentace, svědků (pitva, soudní lékaři) a tak. To je mnoho lidí – mnoho rizik.
Skutečná vražda skutečného náhodného kolemjdoucího (fakt, že dotyčný pán byl shodou okolností muslim, do konspiračního schématu ostatně příliš nezapadá) by byla technicky mnohem jednodušší a „výhodnější“.
A pokud je někdo dost velká svině na organizování operací pod falešnou vlajkou, sotva bude mít výčitky svědomí kvůli nevinnému mrtvému.
http://www.hlavnespravy.sk/islo-vo-francuzsku-o-tero%E2%80%A6/499799
http://www.mojevideo.sk/video/222c2/teroristicky_podvrh_charlie_hebdo.html
http://www.hlavnespravy.sk/komisar-ktory-vysetroval-utok-na-charlie-hebdo-bol-najdeny-mrtvy/499993
Bůh a Panna Maria se nedají posmívat!
Poslední mimořádné číslo „Charlie Hebdo“ (list./pros. 2014) mělo speciální část, nazvanou „Vánoce“. Obsahovala rouhání našemu Pánu Ježíši Kristu: „pravdivá historie malého Ježíše“ s odkazem na „nové Evangelium podle Rissa“.
Vůbec se neraduji ze smrti 12 lidí, byť mj. komunisty a nepřátel Církve Svaté všech dob. Ale možná, že atentátníci byli pro tu redakci něco podobného jako „Attila – Bič Boží“ pro Evropu a téměř končící Římské impérium..? Zajímavé, že Attila snad pocházel z Východu (z pouští Arábie).
Samozrejma, utok sa vraj spolu s ostatnymi slobodnymi zednarmi poponahlal odsudit i Vatikan, medzi tym, ako sa papez stretol s Angelinou Jolie, ani nevidiet, ze by mala zahalene vlasy ako kaze papezsky protokol:
http://www.sme.sk/c/7579518/jolieova-sa-stretla-s-papezom-po-premietani-svojho-filmu-vo-vatikane.html?ref=trz
Vedle odsouzení atentátu se Vatikán vyjádřil kriticky i k časopisu
http://www.radiovaticana.cz/clanek.php4?id=21317
Jestli dobře rozumím textu článku, na který odkazujete, tak ten říká, že Svatý stolec r. 2012 protestoval jen proti karikaturám proroka Mohammeda když prohlásil, že časopis „uráží muslimské věřící“, naopak se ale proti silně blasfemické karikaturě Nejsvětější Trojice nijak neohradil. Zajímavé …
Ona se ta obojetnost panu římskému biskupovi nevyplatí. „Dvěma pánům nelze sloužit.“
a v Chráme Sv. Petra jacala Patricia Sosa a nejaký zbor s dúhovou vlajkou.
http://callmejorgebergoglio.blogspot.sk/2015/01/patricia-sosa-sang-misa-criolla.html
Som cakal, kedy aj v Chráme sv. Petra sa stane zneuctenie a stalo sa to na spomienku Guadalupskej V. Márie.
Tu sú videnia bl. A.K. Emerichovej aj s datumami, kedy ich mala, skutocne sa to vyplnilo:
http://biblefalseprophet.com/2014/08/07/some-prophecies-from-bl-anne-catherine-emmerich-about-our-times/#.VJpiJl4Ccb
A dávam príklad katolíckej omse beznej forme rítu rímskeho:
http://gloria.tv/media/26QYDYjiKLq
Hele, prďte na všechny rozdíly. Podívejte se na video, co jsem horem odkázal. Je tam jasně vidět, že to bylo nahraný, sakra! Kým nevím, ale to, co se jako mělo stát v Paříži, se nestalo!!!
Je mozne, ze moze ist o operaciu francuzskych mocenskych kruhov, tajnej sluzby, alebo niekoho ineho pod plastikom islamistickeho teroru. Motiv tazko odhadovat, postupne snad budeme schopni viac veci si dat do kopy, a hlavne sa pytat v koho prospech to bolo.
Nezabudajme, ze vo Francuzsku je silne hnutie Le Manif, a tiez demonstracie tradicnych katolikov voci ruhaniu, a ludia uz zacinaju mat dost slobodomurarskej vlady s pseudoslobodami a pravom dehonestovat akekolvek hodnoty a autority. Ludia teraz zmanipulovani manifestuju s napismi ,,Je suis Charlie“, teda ,,Ja som Charlie“, cize opat mohli posilnit vo verejnosti oslabene slobodomurarske hodnoty a vyrobit si pseudomartyrov. Alebo mohli byt ine dovody a kruhy za tym, neviem.
Samozrejme, to tiez nevylucuje ani to, ze Boh to sucasne pouzil ako svoj trest.
Ale naozaj, treba opatrne sa na vsetko pozerat, zvazovat a hlavne moc neverit slobodomurarskym elitam.
Uvidime ako to cele je, snad v priebehu najblizsich dni budeme mudrejsi.
Slobodomurárské loze vo Francúzku sú znepokojené, lebo ludia kricia, ze nechcú slobodomurárskú republiku:
Francúzski slobodomurári sa obávajú hnutia odporu
4. srpna 2013 v 23:45 | afinabul | Ponerológia
José Gulino, veľmajster francúzskeho Veľkého Orientu, si vyžiadal stretnutie s francúzskym prezidentom Francois Hollandom. Líder tejto lóže s ním chce prediskutovať „nárast odporu voči slobodomurárom“.
„Násilné“ hnutie Veilleurs Debout
Gulino sa v liste prezidentovi sťažuje na „manifestácie hnutí Printeps francais a Veilleurs debout (hnutia, ktoré vzišli s veľkej manifestácie Manif pour tous) pred našimi úradmi a anti-slobodomurárske nápisy na múroch v La Rochelle a Rennes.“ Podľa lídra Veľkého Orientu „z týchto násilností vyvstáva otázka o laickosti, ktorá umožňuje slobodu svedomia a univerzálnu svornosť.“ Paradoxom je, že toto násilie, ktorého sa veľký majster obáva, sa prejavuje tichým protestom nehybne stojacich protestujúcich na verejných miestach, aby vyjadrili tichú opozíciu vládnej politike. Ich kampaň začal 22-ročný študent, ktorý prvýkrát protestoval pred Justičným palácom. Stál nehybne dlhých 5 hodín pred úradom Madame Taubira – neobľúbenej ministerky a navrhovateľky kontroverzného zákona o manželstvách a adopciách pre homosexuálne páry, napriek tomu, že týmto párom sa už dávnejšie vyšlo v ústrety, a to registrovaným partnerstvom.
Ohrozujú republiku?
„My, francúzski slobodomurári“, pokračuje Gulino, „si uchovávame našu republiku hlboko v srdci, a Veľký Orient Francúzska, ktorý si stráži republiku, sa obáva, že nárast extrémistov, zoskupení, slovných násilností a intolerancie ohrozuje univerzalizmus ako aj samotnú republiku, ktorá je krehká, lebo je otvorená a tolerantná.“ Gulino tu má na mysli hlavne vyše milióna protestujúcich z Manif pour tous a tichých z Veilleurs Debout, ktorí sa postavili proti radikálnej redefinícii manželstva.
Hnutie, ktoré bojuje za udržanie morálnych hodnôt republiky, je podľa Veľkého Orientu nemorálnou beštiou a hrozbou pre hodnoty republiky
Znepokojení konaním „zoskupení, ktoré ohrozujú slobodu vyjadrovania a myslenia a pred zrodom tejto nemorálnej beštie“ francúzski slobodomurári očakávajú od Hollanda „adekvátnu odpoveď na túto krízu, ktorá je hrozbou pre hodnoty republiky a v mene bratstva a tolerancie“ žiadajú o stretnutie s prezidentom.
zdroj: http://afinabul.blog.cz/1308/francuzski-slobodomurari-sa-obavaju-hnutia-odporu
.. hm, a tie zahrané mrtvoli budú teraz žiť v programe utajenia niekde na odľahlom konci Aliašky?
…Svět je řízen zcela jinými lidmi, než si mylí ti, kdož nestojí za kulisami. A pak všechny reakce jsou podle za kulisami naprogramovaného scénáře. Někdo se směje a mne si ruce, ale Boží mlýny melou….nebo: ponechejte je až do žní…
Když jsem viděl obrázky, které vycházely v tom časopisu, vzpomněl jsem si na protižidovské karikatury z doby hilsneriády, vystavené v synagoze v Polné. Obojí bylo inteligenčně tak zhruba na stejné úrovni, ty francouzské však pohříchu o sto let mladší.
Co k tomu říct? Těch zavražděných nám může být líto. Ale ani při vší úctě ke zmařeným životům rozvážný slušný člověk němůže s čistým svědomím říct „jsem Charlie“. Charlie byl totiž na úrovni těch nejprimitivnějších nácků. Snížit se na jejich úroveň nelze, ani když na nich někdo spáchá vražedný masakr.
Proti islámu, judaismu, feminismu atd. je třeba argumentovat. Zesměšňování není dobré, útočí na lidské dojmy, neoslovuje jeho rozum.
Tak, tak ….. pan Michal Kretschmer mne předešel, chtěl jsem napsat jinými slovy totéž. Princip špatnosti vidím v tomto: Zločin islámských teroristů samozřejmě třeba odsoudit, viníky rázně potrestat nejvyšším trestem a poukázat na zhoubnost islámu jakožto satanského náboženství. Současně mne ale popuzuje, když se ti rouhači z Charlie Hebdo velebí málem jako hrdinové a světci. Jestliže současná západní společnost povyšuje vulgární sprostotu, pornografii, rouhání a urážení druhýcb za hrdinství a mravní ušlechtilost, vystavuje sama sobě legitimaci, že je zralá ke zničení, v daných podmínkách k tomu, aby ji Islámský stát totálně zválcoval.
Jeden kurdský křesťan v reakci na psychózu, vyjadřovanou heslem „Já jsem Charlie“ na oděvu, napsal na německém internetovém magazínu „Katholisches.info“ velice trefně: „Já nejsem Charlie. Jsem kurdský křesťan.“ To je i mojí devízou v této události: Nejsem Charlie, protože jsem český katolický křesťan.
Pán doktor Malý, hovoríte moj názor, islam je satanský, ved kto bol Mohamed?
Bol to masový vrah, ktorý lupil, plienil, masakroval a kto plní korán a sariju ci Mohamedové skutky do bodky, ten je potom islamista.
Charlie zosmiesnovali vsetkých, ale krestania by tam nesli ich pozabíjat za to, lebo to sú ich hriechy za ktoré sa budú zodpovedat Bohu.
Ked slúzili diablovi tak to je ich vec.
Pozrite na „islamofobov“ z Otranta:
http://eurabia.parlamentnilisty.cz/Articles/29738-do-dejin-islamofobie-vsak-otranto-veslo-14-srpna-1480-tri-dny-po-kapitulaci-obrancu-tehdy-vudce-muslimu-ucinil-islamsky-mirumilovnou-nabidku-konverzi-k-islamu-nebo-smrt.aspx
Ale kolko bláznov nás neustále presvedcuje, ze islam je nábozenstvo mieru? Este aj pápez tak hlása a chodí do mesity sa modlit k demonovi alahovi smerom k Meke a este si ako správný moslim vyzuje topánky????
To Všetko Má „Nič“ Spoločné S Islamom
https://koptisch.wordpress.com/2015/01/08/das-alles-hat-mit-dem-islam-nichts-zu-tun/
http://www.katolici.ml/wp-content/uploads/2015/01/mohamed.png
Michal Semín k tématu: http://protiproud.parlamentnilisty.cz/politika/1434-hon-na-teroristy-klame-telem.htm
Tento článek a události ve Francii u některých z vás vyvolávají potřebu odkazovat na některé konkrétní obrázky z žumpy, o níž se tu píše (aby se ukázalo, co byl zač), či na jiné sprosté a rouhavé karikatury (abyste mohli přidat, že zrovna tato karikatura žádné útoky nevyvolala, protože se netýkala islámu). Nemyslím si, že jsou tyto odkazy zapotřebí a že jsou vhodné, pročež je mažu…
Ještě dva příspěvky k tématu:
http://sklenenykostel.net/j15/index.php?option=com_content&view=article&id=3381%3Aa&catid=18%3At-prof&Itemid=4
http://sklenenykostel.net/j15/index.php?option=com_content&view=article&id=3383:a&catid=18:t-prof&Itemid=4
Francúzko je pod vládou zednárských lozí a zednárov, preto tam vytvorili zednárskú republiku a národom europy vnútili zednárské republiky a „hodnoty“.
Příspěvek otce Špiříka: http://spirik.bigbloger.lidovky.cz/c/443429/Kdo-zautocil-na-svobodu-a-kdo-ji-pohrbil.html
Pán Bůh zaplať za jasné (a odvážné) slovo důstojného pána.
Musím říci, že mne celkem příjemně překvapil i Halík: http://www.lidovky.cz/halik-ja-nejsem-charlie-ke-svobode-totiz-patri-zodpovednost-pqy-/nazory.aspx?c=A150112_153452_ln_nazory_hm
Je to trochu rozpačité („přes všechny sympatie k obětem“, závěrečné rýpnutí), ale nazývá věci pravými jmény.
Můj názor na toto „překvapení“ viz http://www.duseahvezdy.cz/2015/01/11/rozhlednuti-20150111/#comment-26693
Dobrý komentář Paul Craig Robertse na http://www.paulcraigroberts.org/2015/01/13/charlie-hebdo-paul-craig-roberts/
Doporučuji Christ Crucified: Scandal to the Muslims, Foolishness to the Secularists
– by Roberto de Mattei Scandal na
http://rorate-caeli.blogspot.com/2015/01/christ-crucified-scandal-to-muslims.html
Děkuji za odkaz na článek Roberta de Mattei. Je to odbornější zpracování toho, co jsem chtěl vyjádřit ve svém blogu: http://spirik.bigbloger.lidovky.cz/c/443429/Kdo-zautocil-na-svobodu-a-kdo-ji-pohrbil.html
Za shrnutí myšlenky bych považoval:
„Islam cannot be fought in the name of the Enlightment and even less so by relativism. The only thing that can oppose it, is the natural and Divine law, denied radically by both relativism and Islam. For this reason we are raising the Crucifix which secularism and Islamism reject and we are making of it a banner of life and action. St. Paul said “We preach Christ Crucified …“
Děkuji za konkrétní protiargumenty panu Klecandovi. Na vojně jsem opravdu měl v rukou těžší samopal, a i když Vaše vysvětlení má logiku, musím trvat na podivnostech, provázejících celou šlamastyku v Paříži. Předně k zastřelenému policistovi. Video se mi vůbec nejeví jako nekvalitní. Je slyšet pouze JEDEN výstřel a je vidět plyn z hlavně, mířící asi metr za hlavu někam na chodník.
Ptejme se Cui bono?
Časopis Charlie Hebdo má poslední náklad sedm milionů výtisků (co víc si mohli přát?), prezident Hollande si zvýšil popularitu, policie a tajné složky mají finanční žně v celé Evropě a ve jménu hulvátské svobody slova bude opravdová svoboda slova ještě více okleštěna.
Co se týče důkazů o faktických mrtvolách, pohřby nebyly v kostele, rakev nebyla otevřena, teda v televizi jsem nic neviděl, takže ti údajně zastřelení mohou být klidně na živu. Dostali novou identitu. Jako ochrana, neb jim bylo vyhrožováno smrtí, by to byl od tajné služby fakt majstrštyk. A ještě zabili dvě mouchy jednou ranou.
Komentář biskupa Williamsona –
http://rexcz.blogspot.cz/2015/01/komentar-eleison-cccxciii-hebdomanie.html .¨
Doporučuji.
Charlie Hebdo vlastněn Rothschildy.
Článek německy zde http://www.neopresse.com/politik/medienbericht-rothschild-familie-uebernahm-charlie-hebdo/