Nejlepší sloty pro digitální hry 2023

  1. Automaty Jin Qian Wa Online Jak Vyhrát: Vzhledem k tomu, že se bitcoiny spoléhají na blockchain, všechny transakce, které byly ověřeny a přidány do bloku, jsou veřejnými informacemi, a proto jsou k dispozici každému, kdo je chce vidět, a zároveň chrání osobní údaje všech zúčastněných stran
  2. Automaty Hraci Zdarma - Pokud hráč plácne na jakoukoli kartu ve středu, která není jack, musí dát jednu kartu, lícem dolů, hráči této karty
  3. Vyherni Automaty Hry Zdarma: Dublin vaše těsto, Diamond Rhino Classic, Wrath of Medusa a desítky dalších slotů různých témat čekají na své štěstí od hráčů

Hledám hry s automaty zdarma 2023

Automaty Garage Zdarma
Bonusy stanovené s nízkým limitem pro výplatu jsou obvykle ne-dobré a znamení, že musíte hledat lepší nabídky
Automaty Secret Of The Stones Online Jak Vyhrát
Cherry Casino je stylové online kasino, které bylo nalezeno v roce 2023
Jak mohu hazardovat online v Jersey

Klasické online automaty

Automaty Lucky Reels Online Jak Vyhrát
Zde najdete výhradně originální hry, které nenajdete v žádném kasinu na světě, oblíbená ruleta everyones a starý dobrý blackjack
Automaty Book Of Anubis Zdarma
Barboza je jedním z nejnebezpečnějších útočníků v UFC
Automaty Money Train Online Zdarma

Evropští pro-life politici se dočkali vyznamenání

Noční můra potratářů…

27 evropským pro-life politikům se dostalo velmi specifického ocenění: organizace Evropské parlamentní fórum pro populaci a rozvoj, sdružující propotratové extrémisty napříč parlamenty v Evropě, vytvořila seznam „TOP 27 anti-choice osobností Evropy“.

A kterým osobnostem se dostalo té cti, že je příznivci vraždění nenarozených považují za tak významné, aby je zařadili na oficiální seznam svých největších nepřátel? Seznam byl svými autory rozčleněn do několika skupin, toto členění a původní charakteristiku skupin zde rovněž cituji.

I. skupina („Osobnosti kontinentálního katolického hlavního proudu“)

Anna Záborská, slovenská europoslankyně

Catherine Vierling, zakladatelka a gen. sekretářka Evropského fóra pro život a rodinu a šéfka asistentů několika europoslanců

Tobias Teuscher, asistent europoslankyně Záborské

Carlo Cassini, italský europoslanec

Luca Volontè, italský europoslanec

Grégor Puppinck, generální řiditel ECLJ

Gudrun Kugler, zakladatelka Kairtos consulting

Jean-Marie Le Méné, zakladatel a prezident „Fondation Jérôme Lejeune“

Elisabeth Monfort, bývalá francouzská europoslankyně

Johanna, hraběnka vestfálská, zakladatelka a prezidentka JZL

II. skupina („Katolická skalní pravice“)

Jorge Soley Climent, president EDW

Sophia Kuby, výkonná řiditelka EDW a lobbystka EDW v Europarlamentu

Ignacio Arsuaga, zakladatel a prezident HO

III. skupina („Ekumenici: Severní katolíci, protestanté a pravoslavní“)

Roger Kiska, vůdčí představitel ADF

Leo van Doesburg, vůdčí představitel ECPM

David Fielsend, manažer CfE

Nirj Deva, britský poslanec

Benjamin Harnwell, poradce europoslance

Gay Mitchell, irský europoslanec

IV. skupina („Ultras: Krajní pravice, tradiční katolíci a TFP“)

Caio Silveira, prezident PECF a TFP – Francie

Paul, vévoda z Oldenburgu, lobbysta FPEC v Europarlamentu

Matthias z Gersdorffu, prezident TFP – Německo

Prof. Roberto de Mattei, FPEC

Massimo Introvigne, OSCE a CESCOR

markýz Luigi Coda Nunziante, TFP

Alain Escada, generální sekretář IC

Ewald Stadler, rakouský europoslanec

Opravdu srdečně gratuluji všem vyznamenaným osobnostem hnutí pro-life a s lítostí konstatuji, že v seznamu bohužel není k nalezení žádný český zástupce. Další podrobnosti ZDE, celá brožurka se seznamem i podrobnostmi je dostupná ZDE.

Ignác Pospíšil

26 Responses to Evropští pro-life politici se dočkali vyznamenání

  1. Ján M. napsal:

    Prvé miesto slovenskej političky ma teší… Škoda, že podobne jednoznačné postoje nezastávajú všetci predstavitelia Kresťanskodemokratického hnutia (KDH).

    • nino napsal:

      Ano, je to vyznamenanie pre pani poslankynu, na ktore moze byt hrda.
      I ked je samozrejme jasne, ze vo svojej funkcii branila vystrelkom, ale je to taka zaujimava cesta, kedze posobila napr. ako predsedkyna Výboru pre práva žien a rodovú rovnosť (FEMM) v europarlamente 🙂
      A takisto nemam o slovenskom KDH vysoku mienku, uz si len spominam ako ich pred volbami ,,podporili“ Bezak, ci Srholec. Ak sa podporou takychto osob KDH potrebuje zviditelnovat, tak to je smutne a vela to o tejto strane vypoveda.
      Inak, tu je zaujimavy rozhovor s pani poslankynou, poukazujuci na niektore rozpory ku ktorym jej funkcne posobenie zrejme nakoniec moze viest:
      http://www.euractiv.sk/slovensko-v-ep/interview/a-zaborska-media-siria-rodove-stereotypy
      Napr. vyberam:
      ,,Európska únia trvá na potrebe zamerať sa na politiky boja proti rodovým stereotypom vo vzdelávaní od raného veku, odstrániť tieto stereotypy z učebných osnov a učebníc, zabezpečiť školenia pre učiteľov a študentov s cieľom zvýšiť ich informovanosť a vyvolať u chlapcov a dievčat záujem o netradičné spôsoby vzdelávania.“
      Nechapem tu fobiu proti rodovym stereotypom, asi si viem domysliet, co sa pod tym skryva.
      Vlastne podla EU uz od raneho detstva treba odstranit rodove stereotypy krestanskej europskej kultury, vymazat ich z ucebnic, osnov, cize istym sposobom ide o boj o mysle deti, a mam obavy, ze nestojim na rovnakej strane, ako pani poslankyna.
      Takisto sa obavam toho, co vsetko sa skryva pod snahou prebudit zaujem o netradicne vzdelavanie, ale mam obavy, ze tiez by som zalomil rukami 🙁
      ,,Vyzýva médiá, aby šírili pozitívny obraz o úlohe žien v spoločnosti a ich úspechov vo všetkých oblastiach, ktoré musia byť zdôraznené s cieľom vytvorenia pozitívneho dojmu žien a podpory žien a mužov na uskutočňovaní rodovej rovnosti a zosúladení rodinného a profesionálneho života…“
      No, zase ta mantra rodovej rovnosti, rovnosti zrodenej z idey francuzskej revolucie. Pani poslankyna by za revolucie stala na strane umiernenych revolucionarov? My, kaatolici nie sme potomkami umiernenych revolucionarov, ale kontrarevolucionarov.
      Takisto mantra o ,,zosuladeni rodinneho a profesionalneho zivota“, myslim, ze to zase ide na ruku toho, ze idealom je rodina s dvoma pracujucimi rodicmi. Avsak vela katolickych rodin, co ma viac deti, tak matka nepracuje. Ako chce pani poslankyna zosuladit zivot matky piatich deti, a jej karieru?
      A co vlastne pod tym myslia? Napchavanie napr. dvojrocnych deti do detskych jasiel a ich odrhanie od matiek, k comu nastavuju i socialny system?
      ,,Najlepšie výsledky majú severské krajiny a pokiaľ ide o zosúladenie rodinného a pracovného života je to Francúzsko .“
      No to naozaj je super, diskriminacia viacdetnych rodin s jednym pracujucim rodicom, v coho dosledku je vyvyjany silny ekonomicky tlak na rodiny tradicnych katolikov, ktory musia dotovat tento system, kym sami z neho nic nemaju? To snad pani poslankyna ani nemysli vazne.
      ,,Bohužiaľ SR je medzi najhoršími pokiaľ ide o rozdiel v odmeňovaní žien v porovnaní s mužmi.“
      No ved znizte zamestnanost zien u nas, a zvysia sa aj ich platy. Ved najnizsie rozdiely v platoch su na Malte, tam, kde je snad najnizsia zamestnanost zien.
      Cize pani poslankyna bojuje za vyssiu zamestnanost zien a zosuladenie rodiny a kariery a sucasne bojuje proti ,,nizsim platom zien“. Ze si tym logicky odporuje? Preco by mala ideologia byt v sulade s objektivnou realitou, ked sa mozeme pokusat prisposobit zivot, objektivnu pravdy a realitu nejakej modernistickej ideologii…
      ,,Žena skončí univerzitu s lepším prospechom ako jej mužskí spolužiaci, zamestná sa v rovnakej firme, ale po 5-6 rokoch odíde na materskú dovolenku, ktorá sa často predĺži kvôli druhému dieťaťu. Následok – má menej praxe ako jej mužskí kolegovia, nemá toľko času venovať sa kariére. “
      To by ma zaujimalo z coho pani poslankyna vychadza. Rozprava o zene ako nejakej samostatnej jednotke, pricom tu sa nedotykame toho, ze zena je sucast rodiny, cize zakladnou jednotkou je rodina, nie zena. Ci uz rodinu odpisali i krestanski demokrati? Neprekvapilo by ma to 🙁
      ,,Preto som osobne proti, aby sa používal termín „materská dovolenka“, lebo to evokuje..“- ked pani poslankyna uz tolko trva na pojmoch, mozno by sa mala radsej povenovat nazvu tej institucie, kde posobila, a kde sa pouziva divny nazov o ,,rodovej rovnosti“, ktory je zrodeny z francuzskej revolucie, a samozrejme ide hlavne o utok na zenu ako matku, kde je snaha zo zeny urobit muza, muz a zena su si neni rovni, kazde pohlavie je odlisne, ma odlisne danosti, avsak su si obe pohlavia rovnocenne. Tento materializmus je hrozny- zena-matka neni menej nez muz-pracujuci!
      ,,Materstvo je prerušením profesionálnej kariéry, ktoré už žena nikdy nedobehne.“ No to je, a viete pani poslankyna, kolke zeny by radsej volili starostlivost o viacdetnu rodinu, keby ste tomu vytvorili, ako politici, lepsie podmienky?
      A samozrejme, zase ta kariera, kariera… vacsina ludi chce len slusne a dostojne zit, co sa dnes mnohym, zial, nedostava, a ani mnohym zenam, hlavne tym masam zien, co pracuju za minimalnu mzdu, v tovarnach, v pasovej vyrobe, casto v zlych podmienkach po vsetkych strankach… To je ta kariera?

      Takze uz chapem, preo pani poslankyna bola zaradena ku katolickemu kontinentalnemu hlavnemu prudu, a nie k tvrdej katolickej pravici, alebo do kategorie IV. 🙂

      • „Avsak vela katolickych rodin, co ma viac deti, tak matka nepracuje“.

        Péče o děti a domov pro Vás není práce?

      • cinicius napsal:

        @Michaela Freiová: Tak to pan Nino určitě nemyslel… Naopak se spíše ptá, zda to tak nevidí paní europoslankyně…

      • slovak napsal:

        Áno, zrejme p. poslankyňa nemá na všetko ideálne názory, ale predsa robí dobro. Predstavme si, že by bol vtedy niekto iný predsedom FEMM, nejaký pro-choice aktivista. Nemyslím tým, že treba robiť kompromisy, ale v politike je veľmi ťažko udržať všetko úplne ideálne biele. EÚ je zlý aparát, pretože korene a princípy má zlé. Je len možnosť buď vôbec nevoliť do EU parlamentu alebo voliť takýchto a podobných poslancov. Na slov. parlamentnej úrovni ma KDH už dávno sklamalo.

      • nino napsal:

        Michaela Freiova, myslim, ze z kontextu mojho prispevku vyplyvalo nieco ine, ze pracu som tam myslel ako zarobkovu cinnost. ako i spravne pan Pospíšil napisal.
        Pani poslankyna si odporuje, ak na jednej strane ,,narieka“ nad tym, ze domaca praca a starostlivost neni spravne ohodnotena (zase ma zrejme na mysly peniaze, a nie ocenenie), a pritom na druhej strane ako by za nieco uspesne povazovala len karieru, a hodnoty ako starostlivost o dieta, manzela, domacnost, povazovala za nieco menejcenne v porovnani s karierou…

      • nino napsal:

        Slovak, prave toho sa obavam… kam az zajdeme tymi kompromismi, aby sme zabranili najvacsiemu zlu.
        Pani poslankyna podla mna zasla uz tak daleko, ze sa dostala mimo nas, katolikov. Aspon taky mam pocit.
        Neviem koho zastupuje, ale mna rozhodne nie.
        Pani poslankyna robi dobro ked bojuje proti potratom. Zaroven robi zlo, ak podporuje kulturu, ktora potraty prakticky pacha, ako nevyhnutny dosledok svojho (novej kultury) zivotneho stylu?
        Neni zlo manipulovat deti k rodovej rovnosti, a podobnym tezam, ktore nicia rodinu, stabilne vztahy, moralku, a ktore nakoniec vedu k potratom v praxi?
        Nemali by sme deti skor viest k Bohu, k svatosti? Nemali by sme im davat namiesto rodovych tez ako vzor zivoty svatcov a svatic?
        Nakazime mysle deti jedom, nemozeme sa divit, ze ziskaju pokryveny obraz vztahu muza a zeny, manzelstva, ze nedokazu si vytvorit trvale vztahy, harmonicke, a ze ich to povedie do smilstva a cudzolozstiev, ktore ch dovedu do nestastia a otroctva hriechu?
        Uz robime, aj v politike, aj v Cirkvi tolko kompromisov, ze stracame zo zretela aj to, preco sme ich casto robili. Prestavame byt tym, kym sme boli, katolikmi, a stavame sa niekym inym.
        Nemyslim, ze politicka kariera, ci uspech ,,krestansko“ demokratickych stran za to stoja- i Kristovi boli ponuknute vsetky kralovstva, napriek tomu si vybral to najdolezitejsie, to, co je spravne.

      • nino napsal:

        Este by som aj dodal, k tomu, ked sa pani poslankyna ponosuje na nazov materska DOVOLENKA, ze to podla nej neni ziadna dovolenka, ze matka predsa pocas nej robi vela.
        No, to je typicka posadnutost socialnych inzinierov, zaoberat sa kazdou blbostou. To kazdy, kto dovolenky vyuziva pracovne, napriklad na prace na dome, v zahrade, ci brigady, ci ine povinnosti, ma sa ponosovat na nazov dovolenka?
        Okrem toho ani neviem, ze by nazov ,,materska dovolenka“ niekto chapal ako dovolenku, kazdy chape, ze ten pojem oznacuje vztah k zamestnaniu, ze ide o dovolenku vzhladom k zamestnaniu, nie travenie volna pri mori. Ti nasi ,,krestanski“ demokrati, kedy zacnu riesit nieco normalnejsie nez liberalne nezmysly?

  2. Václav napsal:

    Vida jak si nás nomáků považují. Říkají že jsme hlavní proud a pravice. Stejně si myslím že ta pocta patří nám všem.

    • nino napsal:

      Urcite. Kazdopadne ale, uz i tuna vyssie poukazujem na niektore nazory a stanoviska pani poslankyne, ktore zjavne nekoresponduju s jej spravnymi, a odvaznymi postojmi v oblasti. I ked niekto moze povedat, ze aspon sa takymto mensim prisposobenim sa zlu zabranuje zlu vacsiemu, no ja osobne neviem.
      Podporujeme nekrestanske prebudovanie Europy, (aj Cirkvi koncilovym smerovanim) ktore vedie k potratom, a nym zlym veciam, a pritom sucasne bojujeme proti potratom?
      Neviem, mam pocit, ze boj pani poslankyne si istym sposobom vnutorne, vlastne typicky ,,nomacky“ odporuje.
      Je to asi ako ked po Koncile cirkevni predstavitelia odstranili vsetky mechanizmy chraniace socialnu moralku, a dnes nam nariekaju nad tym, ako sa rozsirili smilstva, cudzolozstva, rozvody, antikoncepcia a potraty medzi katolikmi. Proste to uz je jediny postoj, ktore su casto pokoncilovi konzervativci schopni, nariekat nad krizou, ale niezeby sa niekto pokusil ju riesit, potom by zistil, ze je este horsi nez samotna kriza 🙁

      • Václav napsal:

        Možná by neškodilo kdybyste k našim nepřátelům krom lásky projevoval i trochu víc důvěry. Nikdy se nespletou a špatnému a bezbožnému člověku by nenadávali. Neutrhávali na cti, nepřekrucovali by jeho slova.

      • nino napsal:

        Nemyslim, ze pani Zaborska je zla, ale skor dezorientovana, co samozrejme neni len vina jej, ale hlavne dnesnych cirkevnych predstavitelov, co ju vedu a co vedu nas…
        A samozrejme, nasi nepriatelia utocia i na liberala, co prejavi nejaky konzervativny nazor, ci postoj, v tomto nepripustaju ustup, iba postup v pred

  3. nino napsal:

    Prijemne vyznamenanie pre dotknutych…
    Inak, vytvaranie zoznamov nepriatelov, a podobne metody, mne to cim dalej viac pripomina metody neslavnych cias komunistickej, ci nacistickej totality.

  4. Tobias Teuscher napsal:

    Catherine Vierling uz v tomto volebnom obdobi pre pani Zaborsku nepracuje a nie je sefkou jej asistentov. Prosim, opravte v tomto zmysle text spravy.

    Tobias Teuscher
    asistent Anny Zaborskej

  5. cinicius napsal:

    K tématu: Vyjádření paní europoslankyně Záborské:
    http://www.zaborska.sk/?q=node%2F153

  6. nino napsal:

    Skratka TFP v poslednej kategorii znamena ,,Tradiciu, rodinu a vlastnictvo“? Ide o sucast tej znamej povodnej brazilskej organizacie? Nevie niekto?

  7. nino napsal:

    Je inak velmi zaujimave, ta prva kategoria, povedzme hlavny katolicky prud, s urcitymi konzervativnymi tendenciami. Myslim, ze vyssie v diskusii to tu uz i padlo.
    Proklamuju boj proti potratom, co je spravne. Avsak mam obavy, ze sucasne podporuju modernisticku ,,katolicku“ kulturu, ktora vytvara prostredie pre potraty, a ine veci. Cize je otazka, ci vlastne bojuju proti potratom, ci nepriamo ich podporuju.
    Marxisticky myslitel Gramsci nam moze poodhalit tento mechanizmus, ktoremu som dlho nerozumel, ale dnes myslim, ze katolici, ktorym zalezi na obrode Europy by sa mali poucit od tohto marxistu 🙂 Z jedneho clanku o nom, k teme najzaujimavejsie:
    ,, Namiesto toho tvrdil, že Marxov vysnívaný „robotnícky raj na zemi“ nebude možné dosiahnuť, pokiaľ budú masy v područí kresťanskej kultúry. Pre Gramsciho teda nebol nepriateľom číslo jeden kapitalizmus, ale Rímskokatolícka cirkev…Na rozdiel od niektorých dnešných antikatolíkov bol Gramsci veľmi zbehlý v tomistickej filozofii. Varoval marxistov, že kresťanských robotníkov nedefinuje kapitalistický utláčateľ, ale ich konanie určuje vlastná kultúra zakorenená vo viere. Gramsci bol presvedčený, že aj keď sa marxisti dostanú k moci násilným prevratom, zrušia súkromné vlastníctvo a budú svoju vládu udržiavať zastrašovaním a terorom, napokon nebudú úspešní.“
    Ide o metodu znicenia Stareho sveta, a stvorenia Noveho, bolsevicko-liberalnej tyranie.
    Mozeme ale tuto metodu pouzit na nas samych. Na jednej strane tu mame vyhlasenia pokoncilovych papezov proti potratom, rozvodom, hormonalnej antikoncepcii, upadku moralky. A tiez tzv. hlaveho prudu.
    Na druhej strane sa postupuje presne podla Grasciho metody.
    Potraty sa budu odsudzovat, sucasne ale budeme znizovat materstvo na ukor kariery, pchat deti od dvoch rokov do jasli, nici tym vztahy a solidaritu v rodine, ale i v spolocnosti zdoraznovanim hodnot francuzskej revolucie.
    Vyhlasuju pokoncilovi papezi vyzvy proti rozvodom. A sucasne? Podporovali naval zmiesanych manzelstiev, kde nezmyselne nahnali casto do takychto vztahov ubohe katolicke zeny. Tie nakoniec zostali zmatene: ,,ved moja Cirkev ma vedie do tohoto manzelstva, a sucasne v nom su skoro neudrzatelne veci, ako katolicka moralka, nepraktizovanie potratov, roznych zvrhlosti ako antikoncepcie, atd…“. Nikto dnes nezisti, kolko rozvodov mala prave tato nova prax na svedomi, kolko potratov, zla, a utrpenia, casto i tyrania zien. Ved nekatolici vacsinou uznavaju predmanzelske pomery, antikoncepcii, ba dokonca niekedy i potraty, rozvody, ci neveru.
    Potom sa z tohoto, a dalsich dovodov zacali miesat katolicke komunity a nekatolicke (znama a najnebezpecnejsia koncilova ideologia ,,otvorenosti“), co viedlo katolikov k asimilacii do nevereckej spolocnosti, a rozsireniu nekatolickeho zivotneho stylu medzi katolikmi.
    Vo vysledku sa casto stali medzi katolickou populaciou neudrzatelnymi veci ako predmanzelska cistota, nepraktizovanie rozvodov, potratov, atd.
    Potom to viedlo k pokrytectvu, asi ako ked sa rozvody verejne neuznavali, ale sucasne sa prizmurali oci nad tym, ze v USA sa masivne zneplatnovali manzelstva Cirkvou, aby sa tym vlastne vyhovelo rozvodom, ktore sa stali sucastou i katolickej spolocnosti.
    A tu je teda otazka napr. ci pokoncilovi papezi podporovali rozvody.
    Slovne zrejme nie, avsak prizmurali oci nad obchadzanim rozvodov zneplatnovanim manzelstiev v USA, a sucasne podporovali kulturu, ktora nutne musela katolikov k rozvodom doviest.
    Podobne to je vlastne vo vsetkom. Ba dokonca i v tejto veci potratov.
    Aspon teda, to je istym sposobom moj nazor v sucasnosti, aky maju na to nazor ostatni?

    • MichalD napsal:

      Nino, myslím, že jste perfektně vystihl podstatu problému. Za sebe musím říct, že právě vnitřní rozpornost moderního katolictví byla jednou z věcí, která mi po konverzi (během které jsem se, nic netuše, ocitl ve značně progresivistickém prostředí) pomohla otevřít oči.

      • nino napsal:

        Konvertita? To je krasne.
        A ano, ta rozpoltenost je ocividna. Na druhej strane podobnymi mechanizmami ale mozme v buducnosti opat obnovit katolicku kulturu a spolocnost, tak ako sme o nu prisli, cize to je mozne, mozny je postup i opacnym smerom, co je pozitivne a nadejne.

    • Ján M. napsal:

      „…začali sa miešať katolícke komunity a nekatolícke…“ Ale dalo sa tomu zabrániť? Povedzme na Slovensku?
      Samozrejme, treba si chrániť svoju katolícku vieru, ale nie únikom do sektárstva…
      Nino, dovolím si Vás upozorniť na internetový občasník PriestorNet, ktorý redigujem:
      http://www.priestornet.com/

      • nino napsal:

        Urcite sa tomu zabranit dalo, v modernej dobe mnohe komunity odmietli ist na Zapade cestou asimilacia a rozplynutia sa v novom, globalnom svete a novej spolocnosti (amisi, hutteriti, chasidski zidia, atd), a vsetkym tymto komunitam sa dari skvele.
        Zakladnym problemom bol Koncil, a jeho reformy. Prave vtedy bol cas na opacnu reakciu, ako za Tridentskej reformy, ci Pia X., cize na raznu ocistu Cirkvi.
        Povedzme ze do 60. rokov katolici u nas viedli osamely boj proti komunizmu, potom, po Koncile sa zacal tento boj silne miesat s ateistami, liberalmi, a sekularistami, a tak vznikol front, kde boli katolici len primiesanou castou. Po pade komunizmu zrazu tito nasi katolicki disidenti zistili, ze novi pani, ich byvali spojenci s nimi nerataju, ba naopak povazuju ich za noveho nepriatela, uhlavneho nepriatela. A z tychto katolickych disidentov vznikol u nas ,,krestansko“ demokraticky prud, ktory vyznava najprv to, co ich spaja s ich byvalymi nevereckymi spojencami (demokraciu, obciansku spolocnost, ludske prava, liberalne ponatie slobody), a potom si chcu uchovat iste katolicke pozostatky. A pre nich najvcsia trauma, ktoru riesia je, ze uz su s nevercami neni taki kamarati, ako boli, ze uz sa neveriaci nechcu s nimi hrat na jednom pieskovisku. Preto su i pre tychto ,,katolikov“ najvacsi nepriatelia katolici, co chcu vlastne, katolicke pieskovisko.
        A prave preto tito koncilovo-disidentsko- krestansko-demokraticki ,,katolici“ maju velku tendenciu k liberalizmu- proste az tak tuzia sa hrat s neveriacimi a byt v ich komunitach, ze nakoniec skor ci neskor zradia, a najdu chybu v Cirkvi, jej uceni, a nakoniec padnu do mentality prisposobenia sa Cirkvi.
        Najskor aj chcu nejaku vyhradu vo svedomi, aby si na tom pieskovisku, s tymi neveriacimi mohli zachovat aj nieco katolicke, aj sa hrat na nevereckom pieskovisko, postupne ale ked zistia, ze sa s tym nerata, tak zacnu sa poddavat.
        To je zavazny problem.
        A zabranit sa tomu dalo, Cirkev mala si prezit schizmu, otvorenu schizmu uz v 60. rokoch, namiesto Koncilu, to by ju ocistilo. Aj keby cena za to bola, ze by u nas klesol podiel katolikov na 20%.
        No, a udrziavat oddelenie katolickych a nekatolickych komunit sa dalo tradicne- udrziavanim odporu k zmiesanym manzelstvam, obmedzeniu kontaktov hlavne medzi katolickymi dievcatami a nekatolikmi, neskor budovanim paralelneho cirkevneho vzdelavacieho systemu (to teda az po pade komunizmu), podporou katolickych samosprav na regionalnej urovni, budovanim hospodarskej a ekonomicke co najvacsej samostatnosti v state, vlastneho socialneho systemu, podporou mentality izolacionizmu a segregacie na viacerych urovniach. Napr. medialnej, aby katolici boli vedeni, aby citali len katolicke media, ci ich pocuvali, a necitali nekatolicke. V podstate tak, do takeho rozsahu, ako to bolo pred Koncilom.

      • nino napsal:

        Este k tomu sektarstvu. Iste ,,sektarstvo“ bolo vzdy sucastou katolicizmu, i ked dnes sa to konzervativnymi pokoncilovymi autoritami popiera asi najviac, z coho usudzujem, ze je to mozno najzasadnejsia vec, je to snad najvyznamnejsie tazisko koncilovej revolucie.
        K ,,sektarstvu“ vyzyva krestanov uz sv. Pavol:
        ,,,,Neťahajte cudzie jarmo s ne­veriacimi, lebo čo má spravodlivosť spoločné s neprávosťou? Alebo aké je spoločenstvo svetla s tmou? Aká zhoda medzi Kristom a Beliálom? Alebo aký podiel veriaceho s neveriacim? Aké spojenie medzi chrámom a modlami? A my sme predsa chrám Boha živého, ako povedal Boh: Prebývať budem v nich a prechádzať sa, a budem im Bohom, a oni mi budú ľudom. Preto vyjdite spomedzi nich a oddeľte sa, hovorí Pán; nečistého sa nedotýkajte, a ja vás prijmem, budem vám otcom, a vy budete mi synmi a dcérami, hovorí všemohúci Pán.“
        Aj potom v katolickych statoch, katolici drzali moc, a niesli zodpovednost za stat, nekatolici zili v takychto statoch, vo vlastnych, do istej miery autonomnych komunitach.
        Takisto slobodomurari boli odsudeni aj preto, ze tam spolu, bez rozdielu a nerovnosti posobili clenovia roznych konfesii.
        Takkisto v stedoveku, napr. krali v Spanielsku museli zostavit vlastne rady teologov, ak chceli kvoli obchodu prekonat papezske obmedzenia, ktore mali znizit kontakt katolikov a moslimov.
        Napr. toledske koncily, ktore patria k zakladnym kamenom europskej civilizacie, takto silne obmedzovali vztahy veriacich a neveriacich:
        ,,Na 3. toledskom koncile sa biskupi spolu s kráľom dohodli na opatrení, podľa ktorého nemohol mať nijaký žid za manželku kresťanku alebo katolícku milenku.“
        http://www.espanolparati.sk/vizigoti/dejiny/Panovanie.htm
        Je zalostne, ze dnes taketo veci katolikov ani nepohorsuju 🙁
        Inak, krasny obrazok, obratenie krala Rekkareda z arianskej herezy na ortodoxny katolicizmus, cim bola poprve na Pyrenejskom polostrove nstolena nabozenska jednota:
        http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d5/Reccared_I_Conversi%C3%B3n%2C_by_Mu%C3%B1oz_Degrain%2C_Senate_Palace%2C_Madrid.jpg

      • nino napsal:

        A vdaka za upozornenie na internetove stranky, idem ich pozriet

  8. […] Evropa: Evropské parlamentní fórum pro populaci a rozvoj, které sdružuje propotratové extremisty napříč evropskými parlamenty, vydalo “blacklist” obsahující mimo jiné “Top 27 anti-choice politiků”. Seznam, který měl být původně přísně interní záležitostí, unikl na veřejnost, což jeho autory rozhodně nepotěšilo. My tak nyní víme, že TOP 1 bojovníkem proti vraždění nenarozených je v očích potratářů slovenská europoslankyně Anna Záborská. Jí i všem ostatním vyznamenaným gratuluji! Bohužel, žádný český zástupce se do sedmadvacetičlenné elity nedostal. Více ZDE. […]

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *