Jak se naučit hrát automaty 2023

  1. Vulkan Casino 50 Free Spins: Griffon Casinos exkluzivní uvítací balíček odměňuje všechny nově registrované uživatele až 200 bonusovými otočeními
  2. Automaty Lucky Diamonds Zdarma - Jedním z hlavních bodů zaměření v kasinu Red Star Casino nabízí spravedlivý a bezpečný zážitek z kasina, což se projeví, jakmile se podíváte na stránku zabezpečení webů
  3. Automaty Snow Leopard Zdarma: Pokrývá však hlavní varianty kasinových her

Výherní automaty žádný vklad 2023

Automaty Hot 777 Online Jak Vyhrát
Chcete-li se dozvědět více o místě zpracování těchto přenesených údajů, mohou uživatelé zkontrolovat sekci obsahující podrobnosti o zpracování osobních údajů
Arena Casino Bonus Bez Vkladu
Debetní a kreditní karty jsou často používány, ale uznávané metody zahrnují také NETELLER, Skrill, Apple Pay, Paysafecard a další
Hráči před přístupem ověřují ID a osobní údaje

Kasinové hry nejlepší možnosti

Automaty Gates Of Olympus Online Jak Vyhrát
Na ploše se tato platforma pohybuje poměrně rychle
Kajot Casino Promo Code 2024
To je přesně tak, jak vidíme věci
Sportaza Casino 50 Free Spins

Rozhlédnutí 2010/10/11

Minulý týden přinesl smutnou událost v podobě ocenění vynálezce umělého oplodnění Nobelovou cenou za medicínu, ta však byla vzápětí vyvážena fantastickým vítězstvím pro-life sil v bitvě o výhradu svědomí na půdě Parlamentního shromáždění Rady Evropy.

Stalo se

Nobelovu cenu za lékařství letos bohužel získal Robert Edwards, otec umělého oplodnění – metody dehumanizující lidské rozmnožování, která nám zároveň přinesla i miliony povražděných „přebytečných“ embryí. Více ZDE.

Nicolas Sarkozy navštívil Vatikán a byl přijat u papeže. V otázce emigrantů se neshodli.

Přijetím u papeže Benedikta XVI. byl 7. 10. ukončen čtyřdenní kongres Papežské rady pro sdělovací prostředky zaměřený na katolický tisk v digitální éře. Včera delegáti slavili mši svatou v bazilice sv. Petra s kardinálem Tarcisiem Bertonem, státním sekretářem Apoštolského stolce. Více ZDE.

Potratáři utrpěli nečekanou těžkou porážku v Parlamentním shromáždění Rady Evropy, když to odmítlo návrh britské potratářské radikálky Christine McCafferty na zásadní okleštění výhrady svědomí a přijalo usnesení, které výhradu svědomí podpořilo. Bohužel, Česká republika se může za hlasování svých zástupců pouze stydět: z pěti přítomných se ještě nejlépe zachovala sociální demokratka Alena Gajdůšková, která se zdržela, všichni ostatní – tj. Daniela Filipiová a Jana Fischerová (ODS), Václav Kubata (TOP 09) i Dana Váhalová (ČSSD) – snahy o okleštění lidských práv lékařů a zdravotnického personálu podpořili. Více ZDE.

V Římě proběhl Světový kongres modlitby za ochranu života.

Kalendárium

13. říjen – před 335 zemřel Maxmilián Rudolf Schleinitz (1605-1675), od roku 1655 1. biskup litoměřický.

15. říjen – slavíme svátek sv. Terezie od Ježíše (1515-1582), španělské mystičky, reformátorky karmelitánského řádu a učitelky církve. Před 330 lety zemřel Bedřich Bridel (1619-1680), jezuitský misionář, spisovatel a básník.

16. říjen – Před 1370 lety zemřel sv. Havel (+ 640), poustevník, před 320 lety zemřela sv. Markéta Marie Alacoque (1647-1690), francouzská řeholnice, před 120 lety se narodila sv. Maria Goretti, italská mučednice čistoty (1890-1902).

17. říjen – církev slaví svátek sv. Ignáce z Antiochie, biskupa, mučedníka a apoštolského Otce.

Očekávané akce a události

Více akcí v delším časovém horizontu naleznete v Aktualitách Katopedie.

16. říjnahnutí Juventutem zahajuje pravidelné srazy českých a slovenských příznivců katolické tradice na faře v Horním Újezdě. Začátek ve 14:00, nutno předem se přihlásit. Více ZDE.

Ignác Pospíšil

K diskusím níže:

Duše a hvězdy poskytují na svých stránkách prostor k pokud možno svobodné a otevřené diskusi nad články a příspěvky, které čtenářům předkládají. Nemohou ovšem ručit za správnost diskuzních příspěvků, které také pochopitelně nemusí vyjadřovat názory redakce. Příspěvky obsahující nemístné vulgarity nebo urážky budou mazány.

24 Responses to Rozhlédnutí 2010/10/11

  1. Václav napsal:

    Nobelova cena mi nepřipadá až tak dležitá. Zvlášť od té doby kdy ocenění za mír získal nebožtík pan Jásir Arafat, nechť je mu Pánbůh milostiv. Důležité je vítězství v evropském parlamentu ale nevidím v něm zase až tak veliký triumf. Z důvodu počtu hlasů který mi připadá poměrně těsný. Jestliže by chtěla téměř polovina poslanců ze dne na den zlikvidovat téměř všechny křesťanské lékaře tak to není zrovna ulidňucící zpráva. Stejně jako to že pro šíření zla hlasovali přesně ti kteří měli před volbami podporu prolife organizací, jestli je to vůbec pravda. Jsem přesvědčen o tom že poslanec z KDU by hlasoval proti. zrovna dneska ráno jsem si na ně vzpomněl, když jsem oproti svým běžným zvyklostem přijal malý a skromný letáček této strany aniž bych předem věděl co si beru a porovnal ho s těmi neuvěřitelnými tvářemi pravicových liberálů kteří na nás za naše peníze koukají z každého rohu, tvrdé a sebejisté. Zatímco jejich kolegové zrovna vyhazují cca 20 milionů za to aby si ověřili jestli jsou schopní dopravit formuláře do škol. V době kdy šetří na vdovách, nemocných a sirotcích každou korunu.
    Vidím v tom výzvu pro prolife organizace, aby napravily svůj tragický omyl, MKD (ti mají podporu KDU jako svoje motto a hlavní cíl) i pro každého člověka dobré vůle. Přestože pravicoví liberálové mezitím upravili volební řády ve svůj prospěch a tvrdí že se s nimi nic udělat nedá. V každém hlase je kus dobré vůle a naděje a každá cihla rozhoduje o tom jaký bude dům.

    • Hamish napsal:

      Oblíbený pak byl jakýsi křesťanský alibismus, který krásně předvedla Zuzana Roithová: „Jako křesťanský politik ani jako žena s potraty nesouhlasím. Na druhou stranu si myslím, že nyní platná pravidla není třeba upravovat.“ A ještě lépe Věra Luxová: „Je to věc, která je osobním rozhodnutím každé ženy. Za sebe musím říct, že je to věc, která je pro moji rodinu nepřípustná.“ Neboli, veřejně se svého křesťanství vzdát, ale před dobrými křesťanskými lidoveckými voliči se bít ve svá křesťanská prsa. Jako Jiří Čunek: „…s církvemi máme společného jen to, že někteří naši členové chodí do kostela.“

      • Václav napsal:

        Otázka je jestli to vůbec řekli, jestli to bylo přesně takhle a v jaké to bylo souvislosti. Jestliže se například jednalo o výrazném zhoršení a uvolnění pravidel tak jako teď v evropském parlamentu tak se o těch kteří byli proti také dá říct že hlasovali za současný systém, pokud se to někomu hodí. Komunisti i pravicoví liberálové se soustavně snaží vykreslit křesťanské politiky i celou církev před laickou veřejností jako absurdní a zaostalé fanatiky, pokrytce a farizeje s kamenným srdcem naplněným nenávistí kteří jim zničí po všech stránkách život a učiní nesnesitelným a kdyby je snad náhodou napadlo přemýšlet o změně víry tak že jim stejně přejí a chystají jen pěkně roztopené peklo. Stejně jako jeden druhému kvůli jiným věcem.
        Bez ohledu na to co kdo říkal tady názorně vidíme jak hlasovala ODS, TOP 09 a ČSSD, ovoce po kterém poznáme strom. Podle toho i podle toho jak kdo hlasoval v minulosti mi vychází na prvním místě jednoznačně KDU, pak dlouho nic a potom ČSSD. Když byla u moci tak se chovala mnohem lépe než pravicoví liberálové, k nám i k celé společnosti. Slovem i skutkem a její příznivci neříkali že mají všichni chudí,staří, nemocní lidé, přistěhovalci, Afrika i Asie (a USA) pochcípat a ten kdo jim pomáhá rozšiřuje zlo ve světě, tak jako mnozí příznivci pravicového liberalismu. Zajímavé je i to že komunisti a pravicoví liberálové se navzájem téměř nenapadají, přestože by teoreticky měli.

      • Václav napsal:

        Údajný výrok pana Čunka mi vzhledem k tomu co o něm vím připadá asi tak pravděpodobný jako kdyby ho někdo chtěl obvinit jako muže z toho že čekal dítě a byl s ním na potratu. To že mu ho někdo připsal dokonale koresponduje se skutečností že to byl snad jediný křesťanský politik oblíbený ateistickou veřejností pro křivá obvinění z rasismu. Moc by mne nepřekvapilo kdyby obojí pocházelo ze stejného pramene.

      • Hamish napsal:

        „Otázka je jestli to vůbec řekli, jestli to bylo přesně takhle a v jaké to bylo souvislosti. “
        Vy byste obhajoval i satanáše v jeho pyšném útoku na Boží majestát.
        Nedělejte z nás pitomce, Venco. Ignác kupříkladu Luxové psal a ona mu potvrdila to, co jsem zde odcitoval.
        Takže vaše zastávání se lidovců je z vaší strany buď systematické mlžení, nebo prostě lžete.
        KDU je v současné podobě pro katolíka nevolitelná.

      • Hamish napsal:

        Mimochodem, citace jsou z RC monitoru a tam by lživé, nebo neověřené informace neuveřejnili.
        Takže, je pro vás hodnověrnější časopis pod dohledem dominikánů, nebo vaše vlastní fantazírovaní?

      • Václav napsal:

        Co je hodnověrnější pro mne už jsem myslím popsal a nevidím důvod proč byste se kvůli tomu měl považovat za pitomce. Teď je řada na Vás, jestli máte zájem. Můžete si rozmyslet jestli je pro Vás hodnovětnější a volitelnější Vaše fantazírování nebo strany které hlasovaly pro likvidaci křesťanských lékařů. Stejně jako to jakým pramenům věříte a jakým ne.

      • cinicius napsal:

        @Václav: Prezentujete zde jeden tragický omyl (pokud to je omyl) a zároveň ale v druhém bodě máte pravdu.

        Nejdříve tragický omyl: Všechny Ty výroky jsou autentické a žádný z nich není vytržen z kontextu tak, že by se měnil jeho význam. Pokud jde o paní Luxovou, dvakrát jsem se jí na ten výrok tázal, poprvé prohlásila, že byl vytržen z kontextu a doplnila ho půlstránkovým textem, který želbohu nijak neměnil jeho význam.

        Když jsem ji upozornil, že navzdory přidaným dvěma odstavcům to prostě vypadá, že pořád říká to, co jí hnutí pro-life vytýká, že říká (že potrat nemá být zakázán zákonem) a zopakoval ještě jednou dvě velmi prosté a jednoduché otázky, které jsem jí položil už v prvním e-mailu a které evidentně úmyslně nezodpověděla:

        a) jaké je podle ní optimální zákonné řešení potratů

        b) jak by hlasovala v případě, že by jako poslankyně měla hlasovat o zákazu potratů

        tak už paní Luxová neodpověděla. Z čehož plyne jediné: paní Luxová je proti zákazu potratů a nehlasovala by pro něj, jen je jí jasné, že kdyby takový potratářský postoj řekla na plnou hubu, tak v očích katolíků, co svou víru berou vážně, končí.

        Tak se spoléhá na to, že se mezi lidovci najde dost pitomců jako je Václav, co si budou její „je to osobní věc každé ženy“ vykládat jako nějaký bezobsažný slovní obrat, protože prostě neuvěří, že by žena jejich milovaného Josefa Luxe mohla takové stanovisko zastávat. A budou ji stále volit.

        A ona bude na interních zasedání své strany hlasovat pro zákaz protipotratových zákonodárných iniciativ lidoveckých poslanců a modlit se, aby to bylo dodržováno, aby o těch potratech nikdy hlasovat nemusela.

        A v čem máte pravdu: Roithová, Luxová i Čunek by jistě v PS RE na podobná témata hlasovali lépe, neboť v současné době nás tam zastupují minimálně 4 fanatičtí potratáři, z nich tři jsou z údajně konzervativních a liberálních stran.

        Sice by ani omylem nehlasovali křesťansky, protože minimálně obě dámy jsou ve skutečnosti „umírněně propotratové“ a Čunek je zabělec (jak ukázalo jeho hlasování pro liberalizaci potratů ve vládě), ale rozhodně by hlasovali lépe a konkrétně v tomto případě by výhradu svědomí určitě podpořili.

      • Václav napsal:

        Paní Luxová si pravděpodobně uvědomuje a ze zkušenosti dobře ví že cokoliv řekne nebo dokonce napíše bude použito proti ní. Jednou či druhou stranou. Podobné nebezpečí hrozí například u křesťanských gynekologů a jiných doktorů, jak jsem tu nedávno upozorňoval a o kterých se zrovna rozhodovalo. Stejně jako na to že strom poznáme podle ovoce. Kdyby byla seděla v evropském parlamentu tak mohl být rozdíl o jeden hlas větší a předpokládám že ani Vy si nemyslíte že by chtěla zrušit vyjímku svědomí. Že by hlasovala stejně jako ODS nebo TOP 09 a jeden ze dvou poslanců ČSSD.
        Pro liberální pravici a komunisty je nepřítelem číslo 1, stejně jako kterákoliv křesťanská osobnost. Jako byl její nebožtík manžel, nebo jako je pan Svoboda nebo Čunek.

      • Hamish napsal:

        Falešná dilemata, Venco.
        Jednak nikdo není nucen volit a druhak nikdo není nucen volit ty strany, které vy předkládáte.
        Kupříkladu – kdybych byl demokratem a chodil k volbám, volím Korunu českou. Ne pro její parlamentní monarchismus, ale pro její odpor ke „kultuře smrti a zvrácenosti“.
        KDU je odepsaná a vy svou selektivní slepotou, nebo nalháváním si, nebo já nevím čím, tuto stranu jen dále pohřbíváte.
        Ale o to vám přece jde. Nebo ne?

      • Václav napsal:

        Jestliže nechodíte k volbám tak to máte s dilematy opravdu jednoduché. Jakou má podle Vás šanci něco ovlivnit strana o které říkáte že propaguje parlamentní monarchii, doma nebo dokonce na evropské scéně ? Podle mne přibližně stejnou jako prosadit volbu českého nebo evropského parlamentního krále, tedy žádnou.

      • Hamish napsal:

        Rozhodně má větší šanci prosadit křesťanská stanoviska, než antikřesťanstvím nasáklá KDU.
        A nejde ani tak o šance prosadit, jde především o svědomí.
        Pokud vám nevadí propagovat stranu, která nezastává křesťaská stanoviska, přestože má tu drzost používat křesťanský název, pak jste pokrytec erste Klasse.

      • jeden napsal:

        To Václav: Vážený pane Václave, když odhlédnu od dalšího, od kdy se za „křesťanskou osobnost“ považuje člověk jako je pan Svoboda, který připravil pro hlasování vlády podklady k oné zdravotnické reformě v doplněném znění, které obsahovalo povolení aborcí cizinkám ze zemí EU.

  2. Václav napsal:

    Možná se za nás přimlouvá i zavražděný otec Kubíček, kterému se podařilo tiše a pokojně bez vášní a nenávisti zlikvidovat českou iniciativu jejímž cílem bylo prosadit aby nikdo nemohl být gynekologem pokud neudělá větší množství potratů. Modleme se za něho.

    • cinicius napsal:

      Co má otec Kubíček společného s probíraným tématem?

      • Václav napsal:

        Přesně to co jsem napsal. Bez jeho přičinění by pravděpodobně v naší zemi nebyl ani jeden gynekolog který neprovedl stanovený počet potratů, bez ohledu na tohle hlasování.

        • cinicius napsal:

          Tím bych si nebyl tak jist, výhrada svědomí je mezinárodně chráněna coby nedílná součást lidského práva svobody vyznání a P. MUDr. Ladislav Kubíček nebyl jediným, kdo prosazoval její zavedení v českém systému, které je mimochodem velmi nedokonalé.

      • cinicius napsal:

        My tu ale hlavně neprobíráme nic, co by se P. Kubíčka přímo týkalo…

  3. Felix napsal:

    Opět se tu předvádí „Václav“. A naivkové s ním diskutují, mylně myslíce, že tomuto ideologovi jde o pravdu. Ale jako každému ideologovi nejde mu o pravdu, ale o to získat lidi. A pokud to nejde přímo získat, pak je aspoň znejistit, rozklížit jejich jistotu. Diskuse s ideology jsou bezcenné, by škodlivé – ztráta času, hledač pravdy tu a tam udělá chybu, kdežto ideolog se nezmýlí. Jeho ideologie je jako železná konstrukce. A tak si lamte zuby na železe, naivkovbé.

    • BERAN napsal:

      Příteli, Václav říká jednu věc pravdivě: Většina novinářů je sebranka, která tu z Jiřího Čunka a jindy zase z někoho dalšího z KDU-ČSL dělala idioty a zlotřilce.

      To naprosto nesouvisí s tím, jak Jiří Čunek hlasoval ve vládě. Ani s ničím dobrým a špatným, co kde vykonal a spáchal. A ani s často nešikovným způsobem jeho veřejného vystupování.

      Za léta, co novináře sleduju, bych řekl, že jakýkoli lidovec je pro ně stvoření z jiného světa. Nevejde se jim do schémat, má jinou souřadnicovou soustavu, jiné pojmosloví, jiné perspektivy. Říká věci, které se prostě na titulku MF Dnes nehodí.

      Fyzikům se prostě metafyzika nevejde do vzorečků.

      Ano, KDU-ČSL je do parlamentu nevolitelná. :o)

  4. BERAN napsal:

    A ještě nobeliáda: Paní Straňáková z ČT se rozpovídala o zabíjení embryí.

    Reportáž: http://tinyurl.com/2wpeq33

    Adresa: barbora.stranakova@ceskatelevize.cz

    • Felix napsal:

      A ještě něco o zabíjení lidských embryí: http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/ze-zahranici/v–usa-zahajili-lecbu-s-vyuzitim-kmenovych-bunek/
      Vše ovšem podléhá přísným předpisům.
      ***
      A to, že ideolog „Václav“ říká pravdivě jednu věc, taky není pravda. Ten říká pravdivě daleko víc věcí, ba mnoho věcí – to je příznak toho, že žije ještě na této zemi. Nebo myslíte, že pan Lenin nebo pan Hitler a mnoho jim podobných neříkali mnoho pravdivých věcí? Mělo cenu to v jejich kecech rozlišovat? Mělo cenu vést s nimi dialog? Nejde tu i zde o zánik našeho národa v zájmu jakési Unie, Reichu, Svazu? Nejsou při tom lidovci pátou kolonou?

      • BERAN napsal:

        Kolonisté? Možná. Možná to dopracovali až tam.

        – ad američtí soukmenovci: http://www.lifenews.com/bio3194.html

        – vysokoškolsky graduovaná španělská ministryně pro „rovné příležitosti“ Bibiana Aido prozradila, že si stále ještě nedoplnila vzdělání, zaznamenává CNA (http://tinyurl.com/2fl2tkg; + http://tinyurl.com/28tbo6p). Zda si podobný deficit pěstuje i americký exprezident Bill Clinton, těžko říct, neboť svůj loňský výrok ze CNN zatím nezopakoval. (http://tinyurl.com/yfc3ygs)

        A teď, Felixi i všichni ostatní, jedna dobrá zpráva:

        „O Stupid Catholics, Who Has Bewitched You?“

        http://www.courageouspriest.com/%E2%80%9Co-stupid-catholics-who-has-bewitched-you%E2%80%9D

      • Felix napsal:

        To je pěkný text, bohužel jen od „Fr. Richarda Perozich“, nikoliv od biskupské konference (kdo odmítne podepsat, na toho by se měl vztaovat příslušný kánon CIC). Ale jde to říct i stručně jednou větou – bohužel ji nikde neslyším, zato slyším ze všech stran něco kontrárního nebo úlitbového: „Záležitosti přirozeně právní nesmějí být nikdy a nikým považovány za politické a všichni katolíci v čele se svými pastýři jsou proto povinni nasadit všechny své občanské síly k jejich společenskému prosazení.“ Hawk.

Napsat komentář: Hamish Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *