Online kasino bonus bez placení vkladu

  1. Spinbetter Casino Bonus Bez Vkladu: Kasino však nabízí rozsáhlé FAQ, které odpovídá na většinu otázek, které hráči v kasinu mají tendenci mít doporučujeme, abyste si je rychle přečetli, než se obrátíte na tým podpory
  2. Beepbeep Casino Bonus Codes 25 Euro - Můžete navštívit Theatre of the Night na jednom z našich nejlepších New Jersey slotů míst nebo top Pennsylvania sloty míst a podívejte se na další top sloty tituly z NextGen
  3. Hazardní Hra: Všimněte si, že časy uvedené níže nezahrnují kasino čekající období (prodleva)

Kasino online vstupní bonus bez vkladu 2023

Automaty Wild Spells Online Jak Vyhrát
Dosáhla však určitého úspěchu v kamenných kasinech
Automaty Multihand Blackjack Zdarma
Bezplatná otočení mohou být spuštěna a zisková prostřednictvím symbolu scatter
Jedním z důvodů je to, že mnoho hráčů používá specifickou taktiku rulety, která by mohla výrazně zvýšit jejich šance na výhru při absenci limitů stolů ve svůj prospěch

Hry s automaty zdarma bez peněz 2023

Nike Casino Bonus Bez Vkladu
U některých online kasin hrajete své hry a buď vyhrajete, nebo prohrajete, a to je to
Automaty The Gold Of Poseidon Online Zdarma
Snový uvítací balíček lze snadno nárokovat, když se zaregistrujete do Dream Vegas casino
Automaty Starz Megaways Online Jak Vyhrát

K volbám: Suverenita, Zemanovci a ČSSD

Takže volební rozbory pokračují. Dnes se podíváme na strany, které rovněž tak nějak nebyly vytvořeny zrovna pro křesťany, i když jsou jistě o chloupek lepší, než KSČM.  Jejich volbu ovšem i tak žádnému křesťanovi nedoporučuji.

První z trojice je Suverenita. Šance strany dostat se do Parlamentu jsou minimální, tradice a důvěryhodnost značky se limitně blíží nule – jde o účelový slepenec různorodých stran, hnutí a bezpartijních kandidátů.

Program je silně neúplný a hodně obecný, tématům klíčovým pro křesťany se vyhýbá. Sympatický může být euroskepticismus a důraz na svobodu, soběstačnost, národní hrdost a zastavení zneužívání sociálních dávek, horší to je s určitými levicovými a feministickými idejemi.

Dominantní roli hrají silně levicově zaměřené osobnosti. Vůdkyní formace je exkandidátka na prezidenta za KSČM Jana Bobošíková (Politika 21), u níž lze mluvit o silné antipatii vůči křesťanství a především katolictví. Nikoho asi nepřekvapí, že vyjádřila ochotu vládnout s komunisty. Roli čísla 2 hraje exposlankyně za ČSSD Jana Volfová (SDŽ).

Zemanovci – strana založená expředsedou ČSSD Milošem Zemanem. Pro voliče socialistů může představovat do jisté míry slušnější a ekonomicky příčetnější alternativu Paroubkovy ČSSD. Program je neúplný, heslovitý a specificky křesťanskými tématy se nezabývá. Sympatická může být snaha o posílení přímé demokracie a vlivu voličů na pořadí kandidátů na stranických kandidátkách. Šance strany na vstup do Parlamentu jsou malé.

Strana je nová, mimo Zemana s politicky nepříliš známými a profilovanými osobnostmi. Výjimkou je expředseda ČSSD a expremiér Miloš Zeman, kterého snad netřeba představovat – je klasický antiklerikální socialista. V politice v posledních letech nepůsobil, nicméně křesťany jistě zaujme, že vydal prohlášení, v němž zcela odmítá majetkové narovnání s církvemi (v čemž je tedy z našeho pohledu horší, než Paroubek). Na tomto postoji trvá i v čerstvém rozhovoru pro Signály. Vřele doporučuji k přečtení, myslím, že v nich najdete hodně důvodů, proč jej nevolit.

ČSSD je strana, kterou netřeba příliš představovat. Je nepřehlédnutelná a tradiční, tedy víme, co dokáže a co káže, což by měl být dostatečný důvod, abychom ji nevolili. Do Parlamentu se určitě dostane.

Podle průzkumů ji volí spousta katolíků, což vnímám jako absurdní, neboť ve vztahu ke křesťanským tématům jde o stranu vyloženě anticírkevní a antikřesťanskou. Patrně je voličům sympatické její sociální cítění (gradující ovšem často až v sociální populismus a plýtvání, které si stát prostě nemůže dovolit), ovšem to lze v dostatečné míře nalézt i v KDU-ČSL, jejíž program je z křesťanských hledisek mnohem přijatelnější.

Aktuální program ČSSD obsahuje hodně bezobsažného a mnohosmyslného plácání, kombinovaného s evidentně nesplnitelnými sliby ekonomické povahy.  Specificky křesťanským tématům se vyhýbá, patrně neobsahuje nic zcela nepřijatelného. Ovšem zároveň všichni víme, i když to v programu napsáno není, že ČSSD prosadila a podporuje registrované partnerství a je silně potratářská. Staví se proti smlouvě s Vatikánem, jednohlasně zablokovala majetkové narovnání s církvemi. Staví se velmi nepřátelsky k domácímu vyučování, silně chladně pak i k církevnímu školství.

Ve straně existuje tzv. „křesťanská platforma“, nicméně ačkoli lze u některých jejích představitelů hledat určité sympatie k církvím či křesťanským myšlenkám, nelze očekávat, že by se v nějaké podstatné otázce nějak důrazněji postavili proti zbytku strany (to se stává pouze v případech, kdy ČSSD jejich hlasy nepotřebuje) – stranická disciplína jejich „křesťanství“ hravě přebije. Např. proti majetkovému narovnání hlasovali všichni poslanci platformy.

Upřímně řečeno, nechápu, jak může katolík volit ČSSD. Nicméně pokud už dojde k závěru, že ji z nějakého důvodu volit musí, měl by velmi uvážlivě použít kroužkování. Nikdo, kdo by si zasloužil zakroužkovat, mne ovšem nenapadá. Nepochybně ale volič najde spoustu osob, které by chtěl vykroužkovat.

Ignác Pospíšil

45 Responses to K volbám: Suverenita, Zemanovci a ČSSD

  1. Hamish napsal:

    Hrůza mě jímá, když vidím, kolik mládežníků ze Signálů chce volit TOP09.
    Cožpak neví, kdo je to Schwarzenberg? Neví, jaký je postoj té strany k potratům?

  2. Jakub napsal:

    Na Praze kandiduje za Suverenitu jako jednička JUDr. Klára Slámová, kterou bych byl ochoten i volit. Ze jmen na kandidátkách mne kromě Volfové odrazuje hlavně Marek Tomek (byť je schovaný na nevolitelném místě), což je otevřený bolševik.

    Stejně ale nepředpokládám, že se někdo z tria Suverenita, Strana svobodných občanů a Dělnická strana sociální spravedlnosti, o kterém uvažuji, do Sněmovny dostane. Na druhou stranu nemá cenu volit ani takticky jinou větší stranu, všechny beru jako jednu pakáž. Teda s výjimkou Strany zelených, tu považuji za ještě o stupeň horší.

  3. Jashar napsal:

    Jak musí?? Za žádnou cenu nevolit prostě a je to. Bez diskuse!

  4. Hamish napsal:

    Napsal jsem yettimu ze Signálů, který otevřeně prohlašuje, že bude volit TOP 09

    yetti (přečteno: 15.05.2010 12:08:45, odesláno: 15.05.2010 09:21:44)
    Zdravim vas!
    Nemohl jsem si nevsimnout,ze chcete volit TOP09.
    Nevim, nakolik jste obeznamen s jejim programem, ale predpokladam, ze neznate vcelku pozitivni postoj teto strany k potratum a konkretne predseda byl jednim z tech, kdo se zasadili o registrovane partnerstvi.
    Pokud toto a dalsi zalezitosti pro katolika neprijatelne u vas vyvazuje Kalouskuv slib, ze bude něco delat se statnim dluhem, pak tedy potes Pan Buh!
    PAX!

    Přišla odpověď

    yetti (odesláno: 15.05.2010 12:18:26)
    Dobrý den,
    předně, pokud chcete kázat o morálce, je slušností se představit, nemyslíte?
    Váš vzkaz rád uveřením na svém blogu. Povužuji totiž za alarmující styl Vašeho vyjádření. Ano, varujete mne před něčím, na co si skutečně dávám pozor, nemusíte mít strach. Vcelku pozitivní postoj strany TOP 09 k potratům? Odpusťte mi výraz, to je blbost. Pokud myslíte klišé „Šmucler“, tak s jeho postojem nesouhlasím a Šmucler již dávno není krajským lídrem za TOP 09. Nemůžeme ale odsuzovat ženy, které jdou na potrat, třebaže s potraty nesouhlasíme. Zákazem ani povolením nic nevyřešíme, to je málo.

    Říkáte:
    „Pokud toto a dalsi zalezitosti pro katolika neprijatelne u vas vyvazuje Kalouskuv slib, ze bude něco delat se statnim dluhem, pak tedy potes Pan Buh!“
    Já říkám: To, co mi tu vykládáte, je silná káva. Nemám co dodat.

    Zdraví
    Pavel Husák

    Docela peklo.

  5. Nea napsal:

    H.: Já si zrovna říkala, jak je tento Váš vzkaz nějaký extrémně mírný a shovívavý. Čekala jsem, že pan Husák bude dojat a zahanben. Jeho odpověď je neuvěřitelná.

  6. Jashar napsal:

    Asi vycítil totalitního katolíka 😉

  7. Nea napsal:

    Ještě že to tam dobře funguje organizačně:

    ViZ 15. 5. 2010 16:13

    jakob „gründer“ – známý ze signálů jako „jacques“? – napiš RT, z jakého nicku ti to posílal… njn, signály napadají různé živly…

    • Hamish napsal:

      Koukam, ze Zatloukal ma stale nakroceno smerem peklo.
      Inu, proti gustu…

    • Jashar napsal:

      Jednou jsem na na Cinikově signálnickém blogu, dokud mu ho tamnější vedení nesmazalo, o ViZovi prohlásil, že je kretén a že kněžské svěcení je mu akorát přitěžující okolností. Trápilo mě tenkrát špatné svědomí, že jsem to přece jen přehnal, a posléze jsem tento skutek uvedl ve svaté zpovědi.

      Nyní to prohlašuji znovu, ale s naprosto čistým svědomím a zpovídat se z toho nebudu.

      • Maftík napsal:

        No, je to tvé svědomí, mi do toho samozřejmě nic není. Já bych se z toho však zcela jistě zpovídal. Kněz je jednou knězem, ať je třeba sebehorší (ViZe nyní nebudu hodnotit). Sv.František by vkleče uctil kněžské ruce, i kdyby jejich majitelem byl sebevětší ultrahříšník. Že by o něm však současně prohlásil, že je kretén, o tom silně pochybuji.

        Dále o tomto tématu polemizovat však nehodlám.

      • Jashar napsal:

        Ale to je v pořádku, díky za názor, ještě to zvážím.

      • Jashar napsal:

        Musím dát za pravdu Maftíkovi. Ačkoliv si o dané osobě myslím své, tak vzhledem k nezrušitelnému charakteru kněžství není vhodné jeho nositele častovat takovými nadávkami, neboť se tím narušuje úcta ke svátosti a ke kněžskému úřadu minimálně v očích druhých, které by to mohlo pohoršit, a proto se případným dotčeným omlouvám.

  8. všd napsal:

    Co se týče Pavla Husáka, jeho otec je poslancem TOP 09. V jeho případě bych se tedy o přesvědčování ani nepokoušel.

  9. cinicius napsal:

    Na iDnesu mi začali nadávat příznivci Suverenity, vymýšlím si a navíc jsem zatajil, že byl Bobobus pokřtěn (to bych rád věděl kým) a že Volfová má 9 let náboženství… 🙂

    • všd napsal:

      Když tak tuto výtku vlož do článku, jako poznámku příznivců Suverenity. Vzhledem k věku Bobo je pravděpodobné, že pokud byla pokřtěna, byl křest platný, křty ve jménu humanity či republiky byly dávno z módy. Co se týče Volfové, to je složitý případ po všech stránkách.

    • Paradigma napsal:

      Paní Volfová nemá nic společného s těmi pány, co z Věžáku stráží správný výklad Písma a své dálnopisy pak posílají i do Prahy, aby je jejich poslové rozdávali u metra?

      B.

  10. všd napsal:

    Kdy pozvou Vandase? Až bude mít v průzkumech nad 5%, nebo ještě dřív?

  11. všd napsal:

    http://aktualityhvezd.wordpress.com/2010/05/13/vaclav-david-o-cps-a-dsss/

    Tu něco o tom, proč nevolit ČPS a DSSS. Signály dělají, jako by tyto dvě strany nebyly.

    • Jakub napsal:

      Přijde mi škoda, že u ČPS to autor celé zbytečně zúžil na počítačové pirátství. Minimálně o ochraně soukromí a liberálnímu postoji k svobodě slova se mohl podrobněji zmínit.

  12. šmucler napsal:

    Nazdar „velcí křesťani“. O nás bez nás? Jak hrdinné, jak křesťanské. Podám-li na vás trestní oznámení, anonymita vám tentokrát nepomůže.
    Můj otec nikde nekandiduje. Toto, co tu předvádíte už je příliš.

    ámen
    S pozdravem Pavel Husák

    • jjstodola napsal:

      Myslím, že Váš otec Gustáv Husák, zemřel někdy na začátku 90 let. Byl to sice bolševik, ale na smrtelném loži se obrátil. To je veliká milost, které by se vám nemuselo dostat, proto vám radím, abyste se křesťanskou morálkou začal řídit co nejdříve.

  13. Hamish napsal:

    O nas bez nas? A na signalech predvadite vy co?
    Vyndejte si tram z vlastniho oka a pak ukazujte nasi trisku.
    Vy tak mate pravo si brat do ust krestanstvi. Vy, ktery hajite potratare a podporovatele sodomitu (Schwarzenberg).
    Trestni oznameni za co?
    Nebudte smesny, pane Husaku.

  14. šmucler napsal:

    😀 Ono by to chtělo při psaní vzkazu napsat jméno, víte? Anonymita je směšná. Můžete mydlit větičky z Bible, jaké chcete, ale anonymita vypovídá o ryzosti vašich úmyslů. Ale chápu, trpíte pro Krista. 😀 Od Signálů, od TOP 09, od Husáka… 😀

    Přijdete do nebe. To každopádně.

    • Vert napsal:

      S autory tohoto blogu nemám nic společného, ale za co byste chtěl podávat trestní oznámení?

      Ostatně trestní oznámení za verbální či jiné projevy je také projevem zabělosti a nechopnosti nést za vlastní činy následky. Pokud si za svou újmou stojíte, nebuďte ubohý práskač (podavatel trestního oznámení), ale podejte občanskoprávní žalobu.

      Tomáš Houdek

    • Hamish napsal:

      Jmeno! Jmeno, ktere by luza na signalech vlacela hnojem jako uz tolikrat pred tim, nez mne pro klidny spanek vymazala?
      Jste opravdu k smichu. Vam ja se predstavovat nebudu.
      Pokud je spinenim vaseho jmena (zdaleka ne dobreho, od te doby, co verejne hajite potratare a podporovatele sodomitu) psani pravdy, pak se se omlouvam. Jiny uz nebudu.
      A ted uz, prosim, opravdu zmizte. Konate si tu medvedi sluzbu.

      • Eva napsal:

        jestli vám existence potratu způsobuje nějakou vážnou újmu na duši to nevím, jen je směšné, že největšími odpůrci jsou muži, kterých se následky neuvážných činů v konečném důsledku nemusí týkat. Ano, můžete být proti potratům, je to beze sporu krajní řešení, ale v tom případě musíte být pro antikoncepci, prevence nebýt těhotný, když se o dítě ještě nemohu postarat. Bohužel tuším, že budete i tak proti…možná do doby než se vás to začne týkat…

        • cinicius napsal:

          To, že se u nás masově vraždí nenarozené děti, musí zajímat každého slušného člověka. Existují i přijatelné způsoby prevence, jak neotěhotnět, když se o dítě nemohu postarat.

  15. šmucler napsal:

    Trestní oznámení za úrážku na cti a za urážku dobrého jména. Zbytek řešení bych nechal na jiných. 🙂

    • Vert napsal:

      Ano, nechat to na jiných. Neschopnost si stát za svým… Jak typické.

    • jjstodola napsal:

      Vaše dobré jméno je iluze! Jakápak urážka něčeho, co není. Jak se někdo jmenuje Hitler, Štrougal, Mohorita či Husák, stěží může podávat trestní oznámení pro urážku dobrého jména. Maximálně může poskytnout rozhovor do Blesku.

  16. Papo napsal:

    yetti: vychladni, vysmahni, dej pokoj.. takové zvratky tady fakt nemám potřebu číst.. Šel jsi s kůž na trh, dostal jsi cejch a teď se divíš.. nechápu čemu..

  17. yetti napsal:

    aha

    No, neřekl jsem, že budu někde někoho udávat. „Podám-li“. Nepodám. Čau.

    • Nea napsal:

      Milý yetii, myslím, že podat trestní oznámení na pana Hamishe (nebo snad na všechny, kdo tady diskutují?) za to, co sem napsal uživatel všd, je skvělý nápad. Zapadne to do mnoha zajímavých žalob, jako je žaloba dítěte za zákaz ničit majetek rodičů, žaloba za rasistické jednání za příčinou vyhazovu zloděje z Tesca atd. Kdyžtak pak sem napiš, jak to dopadlo. Nea Brkičová.

  18. Jashar napsal:

    Všimnětě si schválně, jak jsou konzervativní Duše a hvězdy laskavé, mírné a shovívavé, že nechají každého komentovat své články, i přesto, že některé komentáře jsou v podstatě snůškou nesmyslných výlevů povýšeného autora.

    Ne tak liberální a mírumilovné Signály, kde lidé ohánějící se láskou a tolerancí zpravidla zakazují komentáře všem, kdo s nimi nejsou v partě, navíc s požehnáním tamnějšího kněze.

    Konzervativci zastávající pevně své přesvědčení totiž skutečně diskutují. Mají argumenty a jsou-li slušní, tak zdvořilost a úctu k oponentovi i přes to, že se s ním neshodnou. Pro liberály je sice dialog věčně postulovaným normativem, ale ke skutečnému dialogu nikdy nedojde, protože v principu není o čem diskutovat. O závěru se rozhodlo již předem – je v premise a je jím právě tento věčný dialog. Jestliže konzervativec diskutuje, aby se dobral pravdy, tak liberál proto, aby udržel dialog za každou cenu, avšak o skutečnou pravdu mu vůbec nejde. Výsledkem liberálního ‚dialogu‘ je hodnotová a morální spoušť postmoderní společnosti.

    Nebát se zastávat pevné přesvědčení a přitom mít úctu k lidem opačného názoru, je zřejmě varianta pro dnešní dobu tabuizovaná :-/

  19. neab napsal:

    To je tak trapné, co předvádí ten yetti na signálech. Ti komentující jsou tak naivní, tak falešní. Mluví stále o nějakých farizejích a ultrakatolících, co si o sobě myslí, že půjdou jistě do nebe, a sami se chovají pokrytecky. Kdo z nás tu předvádí, že by věřil, že jistě půjde do nebe? Není snad každý druhý signálník ve spolču „Posmrtná kalba“, kde sebevědomě plánují dokonce kdy do nebe půjdou a co tam budou dělat? Někteří zvláště vypečení liberálové, těšící se hojného požehnání od společnosti, která diskutuje pod udavačským článkem p. Husáka, obviňují třeba p. Stodolu z nacismu (uživatel gawain, F-33), což je mnohem větší nactiutrhání než nějaký internetový blábol. Sami přitom neváhají přejít mlčky volení strany, která povoluje vraždy dětí. Nebo ji sami volí. Všd napsal nějakou větu, kvůli které Husák hází špínu na celé Duše a hvězdy a schválně tam napíchne kompromitující směs komentářů. Nic mě netěší tak, jako to, že jsem opustila ten server. Je plný falešnosti a dvojakosti (neplatí pro výjimky, které se chovají na signálech čestně). Bližní (Husák) je upozorněn, že se vystavuje nebezpečí exkomunikace a to mírným způsobem, a on pořádá pronásledování na něj i na všechny, kdo se vůbec vyskytují v jeho blízkosti. Katolický kněz doporučuje udávání tohoto člověka, místo aby byl rád, že někdo tohoto bližního měl odvahu upozornit, že katolík nesmí volit stranu, která povoluje potraty. Husák chce žalovat neznámé lidi za výrok všd. Ohavnost bez mezí.

  20. […] Pospíšil: K volbám: Suverenita, Zemanovci a ČSSD – 1129 otevření, 42 diskuzních […]

Napsat komentář: všd Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *